Αυτά είναι τα 25 κορυφαία Test
137.448 Επισκέψεις στο άρθρο
Επιλέξαμε τις πιο ενδιαφέρουσες δοκιμές και χωρισμένες ανά κατηγορία, σας τις παρουσιάζουμε με κάθε λεπτομέρεια.
ΟικογενειακάΣτα οικογενειακά, το 2015 είχαμε δύο σημαντικές αφίξεις, που ενίσχυσαν τον ανταγωνισμό στα μεσαία. Πρώτα αυτή της νέας γενιάς του Ford Mondeo, η οποία ήρθε σαφώς αναβαθμισμένη, πιο πολυτελής και με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια. Έπειτα, η diesel έκδοση του νέου VW Passat, με 1,6 TDI 120 ίππων, που ουσιαστικά αποτελεί και την πιο εμπορική στη γκάμα. Για πιο… γερά πορτοφόλια, το μεγάλο Audi Α6 ανανεώθηκε μέσα στο 2015 και κυρίως, απέκτησε εκδοχή με 1.800άρη turbo βενζινοκινητήρα που γλιτώνει τα έξτρα φορολογικά χαράτσια. Τέλος, μέσα στη χρονιά υποδεχθήκαμε και τη νέα γενιά του Fiat Doblo, το οποίο στην επιβατική του έκδοση προσφέρει μια εναλλακτική δόση αυξημένης πρακτικότητας και χώρων.CrossoverΗ κατηγορία των crossover είναι η No1 αναπτυσσόμενη παγκοσμίως και έτσι, οι δοκιμές των νέων μοντέλων του είδους μέσα στο 2015 ήταν οι περισσότερες από όλες τις κατηγορίες. Στο compact κομμάτι, ξεχώρισε η δοκιμή του Fiat 500X, του νέου στυλάτου SUV των ιταλικών, αλλά και αυτή του Opel Mokka με τον πολύ ισχυρό 1,6 diesel των 136 ίππων. Στο ίδιο πεδίο εντάσσεται και το τεστ του SsangYong Tivoli, του πρώτου compact SUV των κορεατών. `Ακρως ενδιαφέρουσα ήταν και η δοκιμή του Nissan Qashqai με τον 1,6 diesel των 130 ίππων και τετρακίνηση. Στο premium κομμάτι, η Mercedes GLA ήρθε στην πιο οικονομική diesel εκδοχή της με μοτέρ 1,5 λίτρων (4,0 λτ./100 χλμ.), ενώ το Audi Q3 ανανεώθηκε, αποκτώντας μεταξύ άλλων και τον νεότερο 1,4 turbo βενζινοκινητήρα των 150 ίππων. Υψηλότερα, ξεχώρισε η δοκιμή του καινούργιου, μεσαίου premium SUV Lexus NX με υβριδικό σύστημα κίνησης. Και τέλος, για αυτούς που ζητούν το διαφορετικό, το Nissan Juke NISMO RS έρχεται με 218 ίππους και… καυτές επιδόσεις!ΚουπέΣτα κουπέ, οι αφίξεις ήταν πολύ λίγες και έτσι, μόνο η νέα γενιά του Audi TT εκπροσωπεί την κατηγορία στις Top δοκιμές. Το γερμανικό μοντέλο, άλλαξε εντελώς, βασίστηκε σε νέα πλατφόρμα που το βοήθησε να μειώσει το βάρος και να αυξήσει την ακαμψία, «γέμισε» με νέα στοιχεία τεχνολογίας, ενώ σε συνδυασμό και με τους καινούργιους κινητήρες του όπως π.χ. το 2λιτρο diesel της δοκιμής, το TT απέκτησε και μια χροιά οικονομίας που δεν είχε. ενώ η Alfa Romeo Giulietta Sprint έμεινε στις καρδιές μας με το ιστορικό της background.