Αν μείνουμε από diesel ίσως χρειαστεί να γίνει εξαέρωση για πάρει μπροστά ο κινητήρας. Στα σύγχρονα diesel είναι πιο σπάνιο, αλλά η μελέτη του manual θα μας ενημερώσει σχετικά.

Πετρέλαιο; Μυρίζει μπελάς!

141.800 Επισκέψεις στο άρθρο

Αν μείνει κανείς από πετρέλαιο τα πράγματα αρκετές φορές δεν είναι το ίδιο απλά, όσο με την περίπτωση της βενζίνης γιατί τα περισσότερα μοντέλα χρειάζονται εξαέρωση. Χωρίς τη σχετική διαδικασία δε θα πάρουν μπροστά και υπάρχει κίνδυνος να μείνει κανείς από μπαταρία μετά από πολλές άστοχες μιζιές. Για το αν το ντιζελάκι μας χρειάζεται εξαέρωση ή όχι θα μας ενημερώσει το εγχειρίδιο χρήσης. Αν χρειάζεται (συνήθως στα παλαιότερα μοντέλα) πρέπει να εντοπίσουμε τη σχετική αντλία ακολουθώντας το εγχειρίδιο του κατασκευαστή, αν δεν γνωρίζουμε. Στη συνέχεια «τρομπάρουμε» ή πιέζουμε το ειδικό εξάρτημα μέχρι να σκληρύνει. Είμαστε πλέον έτοιμοι να ενεργοποιήσουμε τη μίζα μέχρι να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Αν ο κινητήρας δεν έρθει στη ζωή επαναλάμβουμε τη διαδικασία από την αρχή με την πίεση της αντλίας. Σε άλλους ντίζελ δεν χρειάζεται εξαέρωση. Μετά τον ανεφοδιασμό με καύσιμο ανοίγουμε το διακόπτη της μηχανής (χωρίς να γίνει εκκίνηση), περιμένουμε λίγα δευτερόλεπτα και κλείνουμε το διακόπτη. Επαναλαμβάνουμε αυτή τη διαδικασία κάποιες φορές μέχρι να ενεργοποιηθεί η αντλία και κατόπιν γυρίζουμε τη μίζα για να πάρει μπροστά ο κινητήρας.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Προηγούμενη

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
skoda