Η ανοικτή Giulietta χάνει τις δύο πίσω πόρτες, αλλά παραμένει τετραθέσια (ανεπίσημη φωτογραφία)

Πίσω υπάρχουν δύο σταθερά roll-bar για την αύξηση της παθητικής ασφάλειας

H μικρότερη της παρέας, MiTo, διατηρεί τον κομψό της χαρακτήρα και στην ανοικτή έκδοση

Και εδώ έχουμε δυο μικρά roll-bar ενώ οι πίσω θέσεις υπάρχουν, όμως αναμένεται να είναι μικρότερες από της Giulietta

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι αν τα δύο project πάρουν πράσινο φως, θα έχουν μαλακή οροφή

«Επίθεση» της Alfa Romeo με δύο cabrio!

Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/11/2010

H μιλανέζικη φίρμα ετοιμάζεται για μια από τις πιο σημαντικές διευρύνσεις στη γκάμα της. Πρόκειται για δύο ανοικτές εκδόσεις που αφορούν στα νεότερα δημιουργήματα της: Giulietta και MiTo! Και τα δύο θα έχουν μαλακή οροφή, ενώ η τεχνολογία MultiAir στους κινητήρες τα κάνει ιδιαίτερα αποδοτικά όσο και οικολογικά.

 
Οι φήμες στον ιταλικό ειδικό τύπο (και όχι μόνο) κυριολεκτικά οργιάζουν, αναφορικά με τα δύο νέα cabrio που είναι πολύ πιθανό να μας παρουσιάσει η Alfa Romeo. Η ιταλική φίρμα που αυτή την εποχή διανύει μια από τις καλύτερες περιόδους των τελευταίων ετών, με την παρουσίαση νέων μοντέλων, αλλά και αντίστοιχων κινητήρων (MultiAir), καθώς και κιβωτίων (διπλού συμπλέκτη: TCT), να τα καθιστά ιδιαίτερα ανταγωνιστικά, ετοιμάζεται να κάνει την «κίνηση» της και στην κατηγορία των cabrio.

Ο ιταλικός τύπος συνεχώς διαρρέει φωτογραφίες (ανεπίσημες προς το παρόν) σχετικά με το πώς θα μπορούσαν να είναι οι εκδόσεις παραγωγής των MiTo Cabrio καθώς και Giulietta Cabrio, ενώ την ίδια στιγμή αναφέρει ότι και στις δύο περιπτώσεις η οροφή θα είναι μαλακή. Η μόνη μεγάλη διαφορά προκύπτει στην περίπτωση της πανέμορφης Giulietta η οποία από πεντάθυρη θα πρέπει να μετατραπεί σε τρίθυρη, ώστε να διατηρήσει το απαιτούμενο επίπεδο ακαμψίας στο ανοικτό αμάξωμα της. Και στα δύο μοντέλα θα φιλοξενούνται τέσσερις επιβάτες, με τις πίσω θέσεις της MiTo να είναι σαφώς μικρότερες.

Aπό πλευράς κινητηρίων συνόλων θα διατηρηθούν τα γνωστά 1,4 λίτρων με 120/170 ίππους για τη Giulietta καθώς και ο πιο δυνατός στα 1,8 λίτρα με 235 ίππους, ενώ αντίστοιχα στην περίπτωση της Mito θα έχουμε τους 1,4 (MultiAir και μη) με τους 105/120/135/155 και 170 ίππους. Σε κάθε περίπτωση οι ιπποδυνάμεις είναι πιθανό να αυξηθούν ελαφρά (κατά 10 ίππους) ώστε να ισοσταθμιστεί η ανάλογα μικρή αύξηση του βάρους των αμαξωμάτων. Επίσημο πλάνο για την παρουσίαση των νέων ανοικτών Alfa Romeo δεν υπάρχει, όμως ο ιταλικός τύπος αναφέρει ότι δεν θα πρέπει να τις περιμένουμε πριν το 2014.