" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Έως και 20% χαμηλότερη η κατανάλωση της E-Class

Mercedes E-Class: ανανέωση σε κινητήρες

Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2011

H γερμανική φίρμα ανακοινώνει βελτιώσεις σε μηχανικά σύνολα και κιβώτια ταχυτήτων για την E-Class, με αποτέλεσμα έως και 20% χαμηλότερη κατανάλωση. Έτσι, όλοι οι κινητήρες θα είναι άμεσου ψεκασμού, ενώ όλα τα τετρακύλινδρα σύνολα βενζίνης/πετρελαίου θα εφοδιάζονται πλέον με start&stop.

 
Πιο συγκεκριμένα τα νέα μεγέθη αποδόσεων και καταναλώσεων για τους βενζινοκινητήρες έχουν ως εξής:
E 200 BlueEFFICIENCY: 4 κύλινδροι, 1.796 κ.εκ. 184 ίπποι, 270 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. κατανάλωση 7,1-7,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα (χειροκίνητο), 6,5-6,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα (αυτόματο), ρύποι CO2: 165-172 γρ./χιλιόμετρο (χειροκίνητο), 152-160 γρ./χιλιόμετρο (αυτόματο).

E 250 BlueEFFICIENCY: 4 κύλινδροι, 1.796 κ.εκ. 204 ίπποι, 310 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. κατανάλωση 6,6-7,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα (αυτόματο), ρύποι CO2: 154-162 γρ./χιλιόμετρο (αυτόματο).

E 350 BlueEFFICIENCY: V6, 3.498 κ.εκ. 306 ίπποι, 370 Nm ροπής από τις 3.500 σ.α.λ. κατανάλωση 6,8-7,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2: 159-164 γρ./χιλιόμετρο, κιβώτιο 7τάχυτο αυτόματο.

E 500 BlueEFFICIENCY: V8, 4.633 κ.εκ. 408 ίπποι, 600 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. κατανάλωση 8,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2: 209 γρ./χιλιόμετρο, κιβώτιο 7τάχυτο αυτόματο.

Αντίστοιχα για τους πετρελαιοκινητήρες ισχύουν τα παρακάτω:
200 CDI BlueEFFICIENCY: 4 κύλινδροι, 2.143 κ.εκ. 136 ίπποι, 360 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ., κατανάλωση 5,1-5,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2: 134-141 γρ./χιλιόμετρο (χειροκίνητο/αυτόματο).

E 220 CDI BlueEFFICIENCY: 4 κύλινδροι, 2.143 κ.εκ. 170 ίπποι, 400 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ. κατανάλωση 5,0-5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (χειροκίνητο), 4,9-5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (αυτόματο), ρύποι CO2: 130-139 γρ./χιλιόμετρο (χειροκίνητο), 129-138 γρ./χιλιόμετρο (αυτόματο).

E 250 CDI BlueEFFICIENCY: 4 κύλινδροι, 2.143 κ.εκ., 204 ίπποι, 500 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. κατανάλωση 5,0-5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (χειροκίνητο), 4,9-5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (αυτόματο), ρύποι CO2 130-139 γρ./χιλιόμετρο (χειροκίνητο), 129-138 γρ./χιλιόμετρο (αυτόματο).

Τέλος, υπάρχει και η έκδοση φυσικού αερίου, E 200 NGT BlueEFFICIENCY, η οποία αποδίδει 163 ίππους, έχει κατανάλωση 8,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, εκπομπές ρύπων CO2 149 γρ./χιλιόμετρο, ενώ η συνολική αυτονομία της ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα.

 

Τελευταία teaser για τη νέα BMW Σειρά 2

Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Καρπενήσι!

Επένδυση ή κόστος;

28% (χρήμα) vs 72% (ασφάλεια)!

Η κίνηση στους δρόμους

Know how - Όχι περιττά - Τίμια χρέωση!

Τeaser για το επερχόμενο Αjlani Dragon (+vid)

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Nέα Porsche Taycan 4S

Γνωρίστε το νέο ηλεκτρικό Uniti One

To νέο Peugeot 208 GTi;

Μπάντα, μπάντα, σουτ και... γκολ!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »