6 φωτογραφίες »

Οι υβριδικές εκδόσεις είναι κορυφαίες όσον αφορά στην ευκολία στην χρήση και την οικονομία που προσφέρουν.

Ποια έκδοση επιλέγουμε;

59.100 Επισκέψεις στο άρθρο

Aπό τα παραπάνω προκύπτει πως κάθε έκδοση εξοπλισμού του Yaris είναι πλούσια και η γκάμα του σωστά «δομημένη». Η Active είναι έτσι μια πλήρης έκδοση από άποψη εξοπλισμού και δη όταν συνδυάζεται με όλους τους κινητήρες πλην του βασικού 1,0 λτ., ενώ αν θέλετε το κάτι παραπάνω η Active Plus το προσφέρει αναλογικά με χαμηλό κόστος.

3 μοτέρ με επίκεντρο την οικονομία 
To νέο Yaris είναι διαθέσιμο με μια νέα γκάμα μηχανικών συνόλων η οποία διαθέτει φυσικά και υβριδικές εκδόσεις που είναι άλλωστε και οι δημοφιλέστερες της αγοράς. Ο μόνος κινητήρας που προέρχεται από την προηγούμενη γενιά είναι ο βασικός του 1,0 λίτρου που αποδίδει 72 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το οριακά επαρκές αυτό σύνολο είναι διαθέσιμο στις βασικές εκδόσεις Active και Active Plus με τιμές που ξεκινούν από τα 13.770 ευρώ και τα 14.870 ευρώ αντίστοιχα.

Ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας των 1,5 λίτρων του Yaris που είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις του με τιμή που ξεκινά από τα 15.730 ευρώ, αποδίδει 125 ίππους και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο CVT κιβώτιο. Στην πράξη αυτό το μοτέρ προσφέρει άριστη απόκριση, και είναι αρκετά ελαστικό ικανοποιώντας τόσο με τις επιδόσεις του (σ.σ. το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,7 δλ.) όσο και με την κατανάλωσή του που δεν ξεπερνά σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης τα 6,0 λτ./100 χλμ. μεικτής χρήσης.

Από τον νέο αυτόν κινητήρα «προκύπτει» και η νέα υβριδική έκδοση του Yaris που ενσωματώνει το τελευταίο σύστημα υβριδικής τεχνολογίας της Toyota και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, με τη συνολική απόδοση του συνόλου να ανέρχεται στους 116 ίππους. Στην πράξη το νέο υβριδικό Yaris είναι σβέλτο (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.) ενώ αν και συνδυάζεται αποκλειστικά με CVT κιβώτιο δεν παρουσιάζει το χαρακτηριστικό «βουητό» αυτού του τύπου κιβωτίων. Φυσικά το βασικότερο χαρακτηριστικό των υβριδικών εκδόσεων του Yaris (από 17.460 ευρώ), παραμένει η εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση με μέση πραγματική τιμή τα 4,2 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Το όφελος από την υβριδική του τεχνολογία αποκαλύπτεται σε αστικές συνθήκες, εκεί όπου το Yaris μπορεί να χρησιμοποιήσει για κάποιο διάστημα αμιγώς την ηλεκτρική του ενέργεια, περιορίζοντας την κατανάλωση ακόμα και στα 3,5 λτ./100 χλμ. 

Με 9 χρώματα και εκδόσεις διχρωμίας 
Η χρωματική παλέτα του νέου Toyota Yaris διαθέτει 9 συνολικά χρώματα. Aπό αυτά τα 4 είναι διαθέσιμα με τις βασικές εκδόσεις Active και τα υπόλοιπα σε όλη την γκάμα. Παράλληλα στις εκδόσεις Bi-Tone των Chic και Style προσφέρει διαφορετικό χρώμα αμαξώματος-οροφής (4 συνδυασμοί στην Chic Bi-Tone και 5 στην Style Bi-Tone) ενώ η κορυφαία έκδοση Premier Edition είναι αποκλειστικά διαθέσιμη σε κόκκινο αμάξωμα και μαύρη οροφή, ένας συνδυασμός που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο Yaris. Όσον αφορά στο αμάξωμα, το νέο Yaris διατίθεται αποκλειστικά ως 5θυρο σε όλες τις mainstream εκδόσεις του πέραν του GR Yaris που ως ξεχωριστό μοντέλο στη γκάμα του Yaris διατίθεται σε 3θυρο αμάξωμα.

Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό και high-tech από τη βασική
Το εσωτερικό του νέου Yaris είναι σε κάθε έκδοση όμορφο σχεδιαστικά εκφράζοντας έντονα νεανικό χαρακτήρα και πλούσιο εξοπλισμό με high-tech στοιχεία. Στις πλουσιότερες εκδόσεις η οθόνη αφής έχει διάμετρο 8 ιντσών και διαθέτει και έναν όμορφο ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά και περισσότερα στοιχεία άνεσης, ενώ στην κορυφαία ενσωματώνει και σύστημα Head up Display αναδεικνύοντας ακόμα περισσότερο το τεχνολογικά προηγμένο του προφίλ. Ποιοτικά είναι πολύ καλό τόσο όσον αφορά στην επιλογή των υλικών όσο και στην κατασκευή του με το πάνω μέρος του ταμπλό να διαθέτει μαλακό πλαστικό. Ανάλογα με την έκδοση παρατηρούμε διαφορές στο φινίρισμα και τις επενδύσεις του, ωστόσο και στα δύο σημεία η εικόνα είναι ικανοποιητική από τη βασική του έκδοση.

Οι χώροι του είναι επαρκείς για 4 επιβάτες και δεν διαφοροποιούνται σε καμία έκδοση, όπως και ο χώρος αποσκευών που έχει όγκο 286 λίτρων τόσο στις συμβατικές όσο και στις υβριδικές του εκδόσεις με την προσαρμογή των μπαταριών σε αυτές να μην τον επηρεάζουν αρνητικά.

Στο δρόμο: Ευχάριστο παντού και πάντα
Το οδηγικό προφίλ του νέου Yaris είναι ευχάριστο και παρουσιάζει έναν πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα τόσο μέσω της καλύτερης οδηγικής του αίσθησης όσο και της αποτελεσματικότητάς του. Προφανώς αυτός ο χαρακτήρας εκφράζεται καλύτερα στην χειροκίνητη έκδοση με τον 1,5 λίτρων κινητήρα του, ωστόσο είναι εμφανής τόσο στην υβριδική του έκδοση όσο και στην μικρότερη από άποψη ισχύος έκδοση με τον 1,0 λτ. κινητήρα των 72 ίππων. Σε κάθε περίπτωση το Υaris εκμεταλλεύεται το μεγαλύτερο πλάτος των μετατροχίων του, την ακαμψία της νέα πλατφόρμας αλλά και το κατά 15χλστ. χαμηλότερο κέντρο βάρους του, προσφέροντας σφιχτή αίσθηση, με τονισμένη σταθερότητα και προβλέψιμες αντιδράσεις σε δρόμο με στροφές. Η ανάρτηση παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης αλλά και κορυφαία ποιότητα κύλισης, ενώ τα καταφέρνει και πάλι υποδειγματικά στα αστικά του καθήκοντα με την υβριδική έκδοσή του τόσο μέσω της οικονομίας της όσο και του αυτόματου κιβωτίου CVT να εκφράζει έναν πιο ευχάριστο χαρακτήρα. 

Η γνώμη μας
Το Toyota Yaris είναι ένα πληρέστατο μοντέλο στην κατηγορία με κάθε έκδοσή του ανεξαρτήτου κινητήρα να διακρίνεται για τον εξοπλισμό της και την οικονομία της διαμορφώνοντας σε κάθε περίπτωση μια εξαιρετική εικόνα ως προς το Value for money. Από κει και πέρα σαφέστατα ο 1,5άρης κινητήρας των 125 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο ταιριάζει πιο πολύ στον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα, ενώ τα υβριδικά σύνολα προσφέρουν περισσότερη οικονομία και ιδιαίτερα αν ο μέσος όρος χιλιομέτρων ετησίως, ξεπερνάει τα 15.000 χλμ.. Ο βασικός 1.000άρης κινητήρας με τη σειρά του αποτελεί μια ιδανική πρόταση για εταιρικής χρήσης αυτοκινήτου ή για έναν νέο οδηγό, προσφέροντας χαμηλή τιμή αγοράς καλό επίπεδο εξοπλισμού και κορυφαίο αστικό χαρακτήρα. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
skoda