Alfa Romeo: «Δε θα γίνουμε μάρκα SUV γιατί επιστρέφουν τα σεντάν»

Alfa Romeo: «Δε θα γίνουμε μάρκα SUV γιατί επιστρέφουν τα σεντάν»

6.695 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2023)

- Αρνείται να γίνει μάρκα... SUV η Alfa Romeo.
- «Επιστρέφουν τα σεντάν λόγω αεροδυναμικής», είπε ο CEO.
- Προανήγγειλε, αλλά με αστερίσκο, τη νέα GTV.
- Έτοιμες οι νέες Giulia και Stelvio.

Αρνείται να γίνει μάρκα... SUV η Alfa Romeo

Τα SUV γίνονται ολοένα και περισσότερα αφού φαίνεται πως αυτά ζητάει από τις μάρκες ο κόσμος σήμερα, άλλα η Alfa Romeo δεν είναι διατεθειμένη να μπει σε αυτή τη λογική. Αυτό είπε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, παρόλο που ετοιμάζεται να αποκαλύψει την Milano στις αρχές του 2024. Η ιταλική μάρκα εργάζεται επίσης πάνω στην έλευση της νέας Giulia, ενώ πιθανότατα θα δούμε και μία νέα GTV.

«Επιστρέφουν τα σεντάν λόγω αεροδυναμικής», είπε ο CEO

«Δε θέλω να γίνω μάρκα SUV, ακόμα κι αν ο κόσμος μεταβεί στα SUV», είπε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato. Μιλώντας στη βρετανική ιστοσελίδα Autocar το υψηλόβαθμό στέλεχος της ιταλικής μάρκας προχώρησε ένα βήμα πιο μπροστά υπογραμμίζοντας ότι τα σεντάν είναι έτοιμα να κάνουν δυναμική επιστροφή, καθώς ευνοούνται μίας και η αεροδυναμική σχεδίαση και η ηλεκτροκίνηση πάνε χέρι-χέρι.

Προανήγγειλε, αλλά με αστερίσκο, τη νέα GTV

Συνέχισε λοιπόν λέγοντας, «να περιμένετε μία Giulia στη γκάμα της Alfa Romeo – και όχι μόνο, γιατί τα επόμενα βήματα που εργαζόμαστε είναι: ποια είναι η απάντηση στην GTV και ποια θα μπορούσε να είναι η απάντηση στο Duetto». Η δήλωση αυτή αφήνει ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι το κουπέ και το roadster θα μπορούσαν να αναβιώσουν, αλλά ο Imparato σημείωσε πως τίποτα οριστικό δεν υπάρχει.

Έτοιμες οι νέες Giulia και Stelvio

Επιστρέφοντας και κλείνοντας με τη νέα Giulia αλλά και την Stelvio που αναμένονται, ο Jean-Philippe Imparato αποκάλυψε πως ο σχεδιασμός και των δύο μοντέλων έχει ολοκληρωθεί και στη μάρκα ετοιμάζονται για να προετοιμάσουν το εργοστάσιό τους στο Cassino για την κατασκευή τους. Τα μοντέλα θα βασιστούν στην πλατφόρμα STLA Medium και θα προσφέρουν αυτονομία 700 χιλιόμετρα. Η βασική Giulia θα μπορούσε να έχει 350 ίππους, ενώ η Veloce 800 άλογα, την ώρα που φήμες αναφέρουν ότι μία έκδοση Quadrifolio με περίπου 1.000 ίππους θα είναι πιθανότατα παρούσα.  

test center
test center