Tο ανανεωμένο Polo φέρει πολλά από τα τεχνολογικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας του VW Golf, ενώ νέες προσθήκες υπάρχουν και στη γκάμα των κινητήρων.

Στο δρόμο το ανανεωμένο Polo διακρίνεται για την υψηλή προσφερόμενη άνεση και την καλή ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Επηρεασμένο από το Golf, το εσωτερικό του VW Polo δείχνει σαφώς πιο μοντέρνο από αυτό του προ-ανανέωσης μοντέλου.

Η έκδοση 1,2 TSI 90 PS DSG7 5d κοστίζει 14.370 ευρώ, ενώ πληρώνει 98 ευρώ το χρόνο για Τέλη Κυκλοφορίας.

Τα φωτιστικά ενισχύονται για πρώτη φορά με λαμπτήρες LED, τονίζοντας τον hi-tech χαρακτήρα του Polo.

Νέα είναι τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.

Το λογότυπο BlueMotion Technologies συναντάται πλέον και στις TSI εκδόσεις.

Το ραντάρ του συστήματος αποφυγή συγκρούσεων βρίσκεται στο κέντρο του προφυλακτήρα.

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW Polo 1,2 TSI 90 PS DSG7 5d

43.647 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/7/2014

Με τεχνολογίες δανεισμένες από το μεγαλύτερο αδελφό του, διακριτικά αλλαγμένη σχεδίαση και πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό, το ανανεωμένο VW Polo διατηρεί μία από τις πρωταγωνιστικές θέσεις στην κατηγορία.

 
Στα γρήγορα:
• Με βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και 90 ίππων
• 0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ.
• Μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ.
• 98 ευρώ τέλη κυκλοφορίας

+ Ποιότητα κατασκευής, άνεση, οδική συμπεριφορά, βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
- Ουδέτερη σχεδίαση, κατανάλωση υπό πίεση

Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των μικρών είναι πολύ σκληρός και αναμένεται εντονότερος, αφού η κατηγορία αναβαθμίζεται γενικώς.Για παράδειγμα, στα τέλη του καλοκαιριού - αρχές Σεπτεμβρίου αναμένεται το ανανεωμένο Toyota Yaris, ενώ η Opel έχει προ των πυλών το νέο Corsa. Έτσι λοιπόν, και η Volkswagen παρουσίασε τη δική της πρόταση, την ανανέωση του 5ης γενιάς Polo, η οποία κατά τα συνήθη πρότυπα του γερμανικού ομίλου αποτελεί μία λογική εξέλιξη της υπάρχουσας γενιάς, τουλάχιστον όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση μιας και οι αλλαγές κάτω από το καπό είναι μάλλον πιο σημαντικές. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το ανανεωμένο Polo φέρει πολλά από τα τεχνολογικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας του VW Golf, ενώ νέες προσθήκες υπάρχουν και στη γκάμα των κινητήρων. Από την άλλη, βασίζεται στο ίδιο πάτωμα και δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις στα δομικά του χαρακτηριστικά. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Μεταξύ Golf και Polo
Στο κομμάτι της εμφάνισης, το ανανεωμένο Polo έχει αλλάξει κυρίως το μπροστινό μέρος του, με το συνολικό αποτέλεσμα να παραπέμπει αφενός στο μεγαλύτερο Golf, αφετέρου όμως και να μην διαφοροποιείται δραστικά από την υπάρχουσα γενιά. Έχουμε λοιπόν έναν εντελώς νέο προφυλακτήρα, με περισσότερο μακρόστενους προβολείς ομίχλης, αλλά και με νέα, μεγαλύτερη εισαγωγή.
 
Έπειτα, αλλάζει και η γρίλια της μάσκας, διαθέτοντας μια νέα χρωμιωμένη οριζόντια λωρίδα, που ενώνει τα εμπρόσθια φωτιστικά παραπέμποντας στο αντίστοιχο τμήμα του Golf. Τα φωτιστικά ενισχύονται μάλιστα για πρώτη φορά με λαμπτήρες LED, τονίζοντας τον hi-tech χαρακτήρα του Polo

Στο υπόλοιπο αμάξωμα, σχεδιαστικά ξεχωρίζουμε το «φρεσκαρισμένο» πίσω προφυλακτήρα και τα ελαφρώς διαφοροποιημένα κρύσταλλα των φωτιστικών, ενώ στο πλάι διακρίνονται τα νέα σχέδια των ζαντών αλουμινίου. Σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις τέλος, οι αλλαγές στη σχεδίαση του αμαξώματος αυξάνουν ελαφρώς το μήκος του αυτοκινήτου, φθάνοντάς το στα 3.972 χλστ. (+2 χλστ.).