• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Oι συγκεκριμένες φωτογραφίες είναι ανεπίσημες αλλά βασίζονται στα οχήματα δοκιμών της VW, τα οποία κυκλοφορούν ήδη χωρίς καμουφλάζ.

To Golf 8 θα μπορεί σε τρία χρόνια να παρέχει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, οπότε και ο οδηγός θα γίνεται επιβάτης.

Τεράστια: το ταμπλό είναι μια αχανής «έκταση» από οθόνες. Δίπλα, το Golf 8, θα διαθέτει ένα σημαντικά διευρυμένο head-up display.

Αποκλειστικό: Ιδού το νέο VW Golf

Διαβάστηκε από 61840 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/5/2019
 

Η VW είναι στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του νέου Golf. Κι εμείς ξέρουμε όλες τις λεπτομέρειες.


Δε διανύει εύκολη περίοδο η VW. To πρώην αφεντικό; Έχει νομικά προβλήματα λόγω του σκανδάλου των ντίζελ. Το εργατικό δυναμικό; Αγκομαχά κάτω από τον τρελό ρυθμό τον οποίο έχει επιβάλλει το νέο αφεντικό, ο Χέρμπερτ Ντις. Οι παλιοί κανόνες δεν ισχύουν πλέον και η VW θέλει να κάνει στροφή στα ηλεκτρικά με απώτερο στόχο να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα είναι «ουδέτερη» από πλευράς εκπομπών ρύπων έως το 2050. 

Και μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και το νέο Golf. To oποίο αντιμετωπίζει τις λεγόμενες «παιδικές ασθένειες», περισσότερο από κάθε άλλη γενιά. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, έξι μήνες πριν την παρουσίαση είχαν εντοπιστεί περισσότερα από 10.000 λάθη στο αυτοκίνητο. Σύμφωνα δε με εσωτερικά έγγραφα, η βασική αιτία είναι ο τομέας των ηλεκτρονικών, αυτός ο οποίος δημιουργεί τα προβλήματα. 

Info: Η VW φτιάχνει κάθε μέρα 2.208 Golf, γεγονός που σημαίνει ότι, το 2018 κατασκευάστηκαν 805.000 κομμάτια. Η τάση είναι πτωτική, αφού ένα χρόνο πριν ο αντίστοιχος αριθμός ήταν σχεδόν 1 εκ. μονάδες.
 

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, λέει από την πλευρά της η VW. Και ετοιμάζεται τις επόμενες ημέρες να κάνει workshop και να δείξει ανοικτά το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η εξέλιξη του όγδοης γενιάς Golf αυτήν τη στιγμή. Και οι μηχανικοί αναφέρουν ότι, μετά τα αρχικά προβλήματα, όλα είναι πλέον στο σημείο που πρέπει. Για πρώτη φορά μάλιστα η VW έφτιαξε μια «task force» μια ομάδα κρούσης, η οποία συγκεντρώθηκε στο λεγόμενο «Golf Camp». Πλέον, τεχνικοί και προμηθευτές δε στέλνουν μεταξύ τους e-mail, αλλά στέκονται μαζί πάνω από τα προβλήματα και τα λύνουν άμεσα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »