• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γαλλικός εμφύλιος ξέσπασε ανάμεσα στα Citroen C4, Renault Megane και Peugeot 308. Ποιος θα βγει νικητής σε αυτή την αντιπαράθεση; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Το νέο Renault Megane δείχνει και είναι μοντέρνο, τραβώντας τα βλέμματα χωρίς όμως να προκαλεί.

Το Peugeot 308 συνδυάζει περίτεχνα τον δυναμισμό με την εκλεπτυσμένη αισθητική.

To Citroen C4 συνδυάζει την οικονομία που του εξασφαλίζει ο BlueHDi κινητήρας με την κομψότητα που το διακρίνει.

C4 Vs Megane Vs 308

Διαβάστηκε από 33891 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2017

Δείτε 3 γαλλικά μικρομεσαία, με κινητήρες μέχρι 1.600 κυβικά. Ποιό είναι το γρηγορότερο, ποιο είναι καλύτερο στο δρόμο και ποιο κερδίζει σε σχεδίαση και κατανάλωση; Εσείς ποιο προτιμάτε;

 
Τα τρία μικρομεσαία μοντέλα της αντιπαράθεσης αποτελούν χαρακτηριστικά δείγματα γραφής της λεγόμενης γαλλικής σχολής. Το νεότερο είναι το ολοκαίνουργιο, 4ης γενιάς, Renault Μegane, το οποίο προκαλεί το Peugeot 308 και το Citroen C4, το οποίο έχει και τα περισσότερα χρόνια στην... πλάτη. Όπως και να έχει, το C4 και το 308 ανήκουν στον ίδιο όμιλο και χρησιμοποιούν μάλιστα τον ίδιο  1,6 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα με υγρό εξάτμισης Adblue για την εξουδετέρωση των βλαβερών οξειδίων του αζώτου (ΝΟx). Θεωρητικά τουλάχιστον και τα 3 μοντέλα καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro6.
 
Megane και 308 εντυπωσιάζουν 
Αυτή τη φορά η Renault δεν το παράκανε με τη σχεδίαση του Megane, η 4η γενιά του οποίου τραβάει τα βλέμματα χωρίς να προκαλεί. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες και τα φώτα που σχηματίζουν ένα «C»,  οι πίσω θόλοι εξέχουν λίγο, ενώ τα πίσω φανάρια εκτείνονται από άκρη σε άκρη κάνοντας μάλιστα ένα «σπάσιμο» και κλέβοντας την παράσταση ειδικά την νύχτα.  Το Peugeot 308 είναι ένα από τα πιο καλαίσθητα σχεδιαστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας συνδυάζοντας περίτεχνα τον δυναμισμό με την εκλεπτυσμένη αισθητική. Ξεχωρίζουν τα έντονα νεύρα στα πλαινά του αμαξώματος, τα οποία εκφράζουν ένα σπορ σχεδιαστικό προφίλ, αλλά και τα φώτα στο πίσω μέρος με την ιδιαίτερη σχεδίαση. Η ανανέωση της Citroen C4 τόνισε την κομψότητα της εξωτερικής σχεδίασης, που είναι η πιο ουδέτερη από τα τρία, χωρίς ρίσκα. Όπως και να έχει η C4 είναι καλαίσθητη και ασκεί τη δική της ιδιαίτερη γοητεία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Ακης

    ειμαι ρενακιας απο τοτε που ημουν 5 ετων!δεν μπορουμε ομως να παραβλεψουμε οτι και οι αλλες 2 εταιρειες δεν εχουν εξελιχθει...ωραιο το 308,τιμιο το c4 αλλα το megane ειναι ισως πιο φρεσκο και ετσι κλεβει την παρασταση.ελπιζω και τα 3 μοντελα να διαθετουν πια καδενα και οχι ιμαντα...η οδηγικη απολαυση και με τα 3 ειναι εξασφαλισμενη.παντως ειναι βεβαιο οτι τα γερμανικα εχουν σοβαρο αντιπαλο πια....οι ιαπωνικες προτασεις με αφηνουν αδιαφορο...

      11