Τα 3 δικίνητα μοντέλα, καταφέρνουν να σου προσφέρουν όσα ζητάς από ένα crossover.

C4 Cactus Vs 500X Vs 2008

121.800 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2017)

3 δικίνητα crossover που πάνε σαν 4x4. Δείτε πως αυτά τα 3 δικίνητα crossover πάνε σαν 4x4 χωρίς όμως το έξτρα βάρος και την κατανάλωση των 4κίνητων.

Τα 4Χ2 crossover μπορεί να δίνουν παρόμοια οδηγική αίσθηση με τα 4Χ4 αδέρφια τους, στο δύσκολο ανάγλυφο όμως δεν μπορούν να ακολουθήσουν στον ίδιο ρυθμό. Από την άλλη βέβαια πόσες φορές θα πάρει κανείς τα βουνά με ένα crossover για να χαλαλίσει το έξτρα κόστος, το παραπάνω βάρος και κατά συνέπεια την αυξημένη κατανάλωση, που προκύπτει από την παρουσία τετρακίνησης;  

Η ενδιάμεση λύση αφορά ειδικές 4X2 εκδόσεις με σύστημα που παραμετροποιεί την λειτουργία του ESP ανάλογα με το έδαφος σε συνδυασμό με ελαστικά λάσπης-χιονιού (M+S). Αποτέλεσμα; Η δημιουργία «μάχιμων» εκδόσεων, που μπορούν να κάνουν το κάτι παραπάνω σε σχέση με τις απλές. Το πιο πρόσφατο δείγμα γραφής τέτοιου μοντέλου είναι το Citroen C4 Cactus, που διαθέτει πλέον στάνταρ σύστημα Grip Control στις εκδόσεις Feel 1,2 PureTech 110 PS και 1,6 BlueHDi 100 PS (μέχρι τώρα το σύστημα υπήρχε μόνο στην έκδοση Rip Curl).

To ίδιο σύστημα χρησιμοποιεί και το ομόσταυλο Peugeot 2008, το άλλο μικρό crossover του ομίλου PSA (Peugeot-Citroen) με τα ίδια 5 προγράμματα λειτουργίας (Standard, Snow, All-terrain, Sand και ESP Off) στην έκδοση με τα 120 άλογα. Τέλος τo Fiat 500X, εκτός από 4κίνητες εκδόσεις διαθέτει και την εκδοχή Cross με προφυλακτήρες, που εξασφαλίζουν καλύτερες γωνίες προσέγγισης και φυγής, αλλά κυρίως με σύστημα Traction+. Εδώ υπάρχουν 3 προγράμματα (κανονικό, sport και εκτός δρόμου), αλλά και M+S ελαστικά, που θα προσφέρουν μια χείρα βοηθείας στη λάσπη ή στο χιόνι.
 
Σχεδίαση: Το ιδιαίτερο C4 Cactus και τα κομψά 500Χ & 2008
To C4 Cactus διαθέτει ιδιαίτερο σχεδιασμό και χωρίς αμφιβολία το μικρό γαλλικό crossover ξεχωρίζει, ενώ το δικό τους «χρώμα» δίνουν τα πλαστικά «airbumps» στο πλάι, που έχουν μέσα τους παγιδευμένο αέρα και υπόσχονται προστασία από τις μικρογρατζουνιές.
 
Το Fiat 500X έχει το μεγαλύτερο από τρία σε μήκος (4.248 χλστ.) και χωρίς αμφιβολία είναι ένα από τα πιο trendy μοντέλα της κατηγορίας. Αντλεί την έμπνευσή του από τη ρετρο-μοντέρνα εμφάνιση του Fiat 500, σε ένα πολύ πετυχημένο αισθητικό αποτέλεσμα. Η έκδοση Cross ξεχωρίζει από τους πιο «μάχιμους» προφυλακτήρες και φυσικά τα ελαστικά M+S.
 
Το Peugeot 2008 είναι αυτό με το πιο εκλεπτυσμένο στυλ, τη στιγμή που οι λεπτομέρειες χρωμίου χαρακτηρίζουν όλο το αμάξωμα. Και εδώ η έκδοση με Grip Control συνδυάζεται με M+S ελαστικά. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center