Τα πλαινά airbumps τονίζουν και το παραπάνω την σχεδιαστική ιδιαιτερότητα του Citroen C4 Cactus.

Το Peugeot 2008 είναι αυτό με το πιο εκλεπτυσμένο στυλ, τη στιγμή που οι λεπτομέρειες χρωμίου χαρακτηρίζουν όλο το αμάξωμα.

H κορυφαία ροπή και η έξυπνη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου χαρίζουν στο Fiat 500X τις καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει (ρεπρίζ).

Τι επιλέγουν οι τρεις οδηγοί του AutoΤρίτη

121.823 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2017)

O fun to drive τύπος θα ξεχώριζε το Fiat 500X, που διαθέτει ικανό πλαίσιο, ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά και καλό τιμόνι, που τονίζεται (μαζί με την απόκριση του κινητήρα) από την επιλογή της σπορ λειτουργίας στο σύστημα παραμετροποίησης.

Ο Value for Money τύπος θα ξετρελαινόταν με το Citroen C4 Cactus. Είναι το πιο φθηνό στην αγορά, έχει τον πλούσιο εξοπλισμό και ιδιαίτερο χρώμα με στάνταρ το σύστημα All Grip. Επίσης εμφανίζει τη χαμηλότερη κατανάλωση και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Ο high-tech τύπος δεν θα μπορούσε να καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο, αφού και τα 3 διαθέτουν κοινά χαρακτηριστικά με στάνταρ εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, οθόνες αφής και καθιερωμένα συστήματα ασφάλειας. Τα δύο γαλλικά μοντέλα πάντως διαθέτουν και σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue.

Peugeot 2008 1,6 BlueHDi 120  Grip Control
+ Κατανάλωση, σχεδίαση εσωτερικού, χώροι, σύστημα All Grip, άνεση και οδική συμπεριφορά
- Απόδοση φρένων, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, θέση οδήγησης για ψηλούς σωματότυπους


Citroen C4 Cactus 1,6 BlueHDi 100 Grip Control
+ Εμφάνιση, κατανάλωση, αποτελεσματικότητα φρένων, χαμηλό βάρος, απαλλαγή από τέλη, σύστημα All Grip, τιμή
- Αίσθηση επιλογέα-τιμονιού, φινίρισμα καμπίνας, συγκριτικά μικρή απόσταση από το έδαφος


Fiat 500X 1,6 MTJ 120 Cross
+ Εμφάνιση, ποιότητα-πρακτικότητα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, ρεπρίζ, φρένα, απόσταση από το έδαφος, σύστημα Τraction+ 
- Bάρος, κατανάλωση λόγω κλιμάκωσης κιβωτίου

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SPRING SEAT
OPEL