Η μάχη των πωλήσεων στην Ευρώπη για τον Ιούλιο έφερε ανατροπές.
Το Dacia Sandero κατέκτησε την πρώτη θέση με 21.040 ταξινομήσεις.
3 VW κυριαρχούν στο Top 5.
Tesla Model Y: Από το Νο. 2 στο Νο. 60.
Οι μεγάλοι κερδισμένοι και χαμένοι.
autotriti team
Η μάχη των πωλήσεων στην Ευρώπη για τον Ιούλιο έφερε ανατροπές.
Η μάχη των πωλήσεων στην Ευρώπη για τον Ιούλιο έφερε ανατροπές. Το Dacia Sandero ανέβηκε ξανά στην κορυφή, σπάζοντας το σερί νικών του Renault Clio και κατακτώντας τον τέταρτο μηνιαίο τίτλο του μέσα στο 2025. Την ίδια ώρα, το άλλοτε ακαταμάχητο Tesla Model Y βρέθηκε εκτός Top 50, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση του τελευταίου χρόνου.
Το Dacia Sandero κατέκτησε την πρώτη θέση με 21.040 ταξινομήσεις
Το Sandero κατέκτησε την πρώτη θέση με 21.040 ταξινομήσεις, παρά τη μείωση 7,9% σε σχέση με πέρυσι. Το Clio, αντιθέτως, υποχώρησε στην 9η θέση με 14.341 πωλήσεις (-4,5%). Σημαντικό ρόλο στην πορεία του Clio έπαιξε η αναμονή για την άφιξη του ανανεωμένου Clio που θα παρουσιστεί στην IAA Mobility στο Μόναχο τον Σεπτέμβριο.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Volkswagen T-Roc με 20.737 ταξινομήσεις (+8,2%), ενώ την τριάδα έκλεισε το Toyota Yaris Cross. Σημαντική δυναμική έδειξε η VW με τρία μοντέλα στην πρώτη πεντάδα: Tiguan (16.209, +7,9%) και Golf (15.615, +14%). Συνολικά, η VW αύξησε τις πωλήσεις της στην Ευρώπη κατά 14% τον Ιούλιο, φτάνοντας τις 124.069 μονάδες.
Tesla Model Y: Από το Νο. 2 στο Νο. 60
Η μεγάλη έκπληξη ήρθε από την Tesla. Το Model Y, που βρέθηκε στη 2η θέση τον Ιούνιο, κατρακύλησε στο Νο. 60 με μόλις 5.915 ταξινομήσεις (-40%). Όπως συμβαίνει παραδοσιακά, η εταιρεία σημειώνει χαμηλούς αριθμούς τον πρώτο μήνα κάθε τριμήνου, ωστόσο η πτώση του Model Y ήταν από τις πιο έντονες που έχουν καταγραφεί.
Στους χαμένους, το VW Polo βυθίστηκε κατά 46% (6.492 μονάδες), ενώ το Seat Ibiza σημείωσε πτώση 18% (6.667) και το Renault Captur -12% (9.049).
Μετά από επτά μήνες, το Sandero παραμένει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης, με 152.580 πωλήσεις (-9,2% σε σχέση με το 2024). Το Clio διατηρεί τη δεύτερη θέση, ενώ το VW T-Roc πέρασε τρίτο, ξεπερνώντας το Peugeot 208. Το 2025 εξελίσσεται σε «μάχη Renault Group vs Volkswagen» για την κορυφή, με την Dacia να αποδεικνύει ξανά ότι το value-for-money παραμένει βασικό κριτήριο για τους Ευρωπαίους οδηγούς, την ώρα που η Tesla δείχνει τα πρώτα σημάδια κόπωσης στην ήπειρο.