• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς θα θέλατε διόδια στο κέντρο της πόλης;

Δακτύλιος ή διόδια στο κέντρο;

Διαβάστηκε από 1343 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/4/2019
 

Προτιμάς διόδια στο κέντρο αντί δακτύλιο; Καλύτερα να μπορείς να μπεις όποτε θες με κόστος ή μήπως όχι;

Εσύ μπαίνεις στο δακτύλιο τις μέρες που δεν κυκλοφορείς; Το ρισκάρεις; Φοβάσαι μη σε πιάσουν; Μήπως θα προτιμούσες να μπορείς κάθε μέρα, απλά τις μέρες που δεν κυκλοφορείς να πρέπει να πληρώσεις;

Η ιδέα είναι απλή. Ο δακτύλιος παραμένει όπως έχει. Μονά-ζυγά με το ίδιο σύστημα, με μία διαφορά. Αντί να υπάρχει απαγόρευση τις μέρες που δεν κυκλοφορείς, να μπορείς να μπεις, με το αζημίωτο. Πόσο; 15 ευρώ. Όσο ένα ταξί μπες-βγες.

Η ιδέα έρχεται από άλλες πρωτεύουσες, συγχωνεύοντας τα διόδια εισόδου στο κέντρο, όπως στο Λονδίνο, με τον δακτύλιο και την εναλλάξ είσοδο που έχει η Αθήνα. Τα διόδια είναι υψηλά με τη λογική ότι πρέπει να παραμείνει αποτρεπτικό, ώστε να συνεχίσουν να κυκλοφορούν τα μισά αυτοκίνητα στο κέντρο όπως πριν. Απλά ανοίγεται η είσοδος να μπεις όταν έχεις ανάγκη, όταν δεν μπορείς να προγραμματίσεις από πριν ποια μέρα πρέπει να κατεβείς στο κέντρο.

Είναι εμφανές πως ακόμη και με υψηλό κόστος διοδίων, μια τέτοια αλλαγή θα βάλει στο κέντρο περισσότερα αυτοκίνητα από ότι σήμερα, και αυτό πάει αντίθετα με την όλη λογική του δακτυλίου. Αυτό όμως υποθέτει πως σήμερα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δεν μπαίνουν στον δακτύλιο.

Με βάση το ότι οι παραβιάσεις του δακτυλίου είναι πολλές, συχνές και δεν ελέγχονται ή τιμωρούνται, τουλάχιστον με τα διόδια κάποιοι από τους οδηγούς θα πληρώνουν για να μπουν. Και όσοι μπαίνουν δεν θα είναι με το χτυποκάρδι μην τους πιάσουν. Όμως τα υψηλά διόδια θα κάνουν και πάλι αρκετούς να μπαίνουν παράνομα. Οπότε ποιο το όφελος;

Όσο ο τρόπος αστυνόμευσης παραμένει το μπλόκο σε δύο ή τρεις δρόμους, τότε κανένα μέτρο δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει. Όλες οι εφαρμογές στις άλλες πρωτεύουσες λειτουργούν γιατί οι πόλεις αυτές έχουν λύσει βασικά προβλήματα όπως η παράνομη/ελεύθερη στάθμευση και η αστυνόμευση των οδών, κυρίως με κάμερες που διαβάζουν πινακίδες και ελέγχουν αν έχουν πληρωθεί τα διόδια.

Εσείς όμως τι λέτε; Θα πληρώνατε 15 ευρώ τη φορά για να μπείτε στο δακτύλιο τις μέρες που δεν κυκλοφορείτε; Θα μπαίνατε παράνομα; Θα αλλάζατε κάτι στο πως λειτουργείτε με τον δακτύλιο σε ισχύ;

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Πόσο συχνά πρέπει να πλένεις το αυτοκίνητο σου;

LPG: Τα συστήματα 5ης γενιάς είναι εδώ!

Οι «μπελάδες» των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου

Νέο concept της Mercedes

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέο Citroen Berlingo

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

MEGA TEST: Κινέζικα ηλεκτρικά οχήματα

Νέος κινητήρας για το Renault Megane

H νέα BMW Σειρά 1;

Ανανεώθηκε το SsangYong Tivoli

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »