• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς θα θέλατε διόδια στο κέντρο της πόλης;

Δακτύλιος ή διόδια στο κέντρο;

Διαβάστηκε από 2832 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/7/2019
 

Προτιμάς διόδια στο κέντρο αντί δακτύλιο; Καλύτερα να μπορείς να μπεις όποτε θες με κόστος ή μήπως όχι;

Εσύ μπαίνεις στο δακτύλιο τις μέρες που δεν κυκλοφορείς; Το ρισκάρεις; Φοβάσαι μη σε πιάσουν; Μήπως θα προτιμούσες να μπορείς κάθε μέρα, απλά τις μέρες που δεν κυκλοφορείς να πρέπει να πληρώσεις;

Η ιδέα είναι απλή. Ο δακτύλιος παραμένει όπως έχει. Μονά-ζυγά με το ίδιο σύστημα, με μία διαφορά. Αντί να υπάρχει απαγόρευση τις μέρες που δεν κυκλοφορείς, να μπορείς να μπεις, με το αζημίωτο. Πόσο; 15 ευρώ. Όσο ένα ταξί μπες-βγες.

Η ιδέα έρχεται από άλλες πρωτεύουσες, συγχωνεύοντας τα διόδια εισόδου στο κέντρο, όπως στο Λονδίνο, με τον δακτύλιο και την εναλλάξ είσοδο που έχει η Αθήνα. Τα διόδια είναι υψηλά με τη λογική ότι πρέπει να παραμείνει αποτρεπτικό, ώστε να συνεχίσουν να κυκλοφορούν τα μισά αυτοκίνητα στο κέντρο όπως πριν. Απλά ανοίγεται η είσοδος να μπεις όταν έχεις ανάγκη, όταν δεν μπορείς να προγραμματίσεις από πριν ποια μέρα πρέπει να κατεβείς στο κέντρο.

Είναι εμφανές πως ακόμη και με υψηλό κόστος διοδίων, μια τέτοια αλλαγή θα βάλει στο κέντρο περισσότερα αυτοκίνητα από ότι σήμερα, και αυτό πάει αντίθετα με την όλη λογική του δακτυλίου. Αυτό όμως υποθέτει πως σήμερα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δεν μπαίνουν στον δακτύλιο.

Με βάση το ότι οι παραβιάσεις του δακτυλίου είναι πολλές, συχνές και δεν ελέγχονται ή τιμωρούνται, τουλάχιστον με τα διόδια κάποιοι από τους οδηγούς θα πληρώνουν για να μπουν. Και όσοι μπαίνουν δεν θα είναι με το χτυποκάρδι μην τους πιάσουν. Όμως τα υψηλά διόδια θα κάνουν και πάλι αρκετούς να μπαίνουν παράνομα. Οπότε ποιο το όφελος;

Όσο ο τρόπος αστυνόμευσης παραμένει το μπλόκο σε δύο ή τρεις δρόμους, τότε κανένα μέτρο δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει. Όλες οι εφαρμογές στις άλλες πρωτεύουσες λειτουργούν γιατί οι πόλεις αυτές έχουν λύσει βασικά προβλήματα όπως η παράνομη/ελεύθερη στάθμευση και η αστυνόμευση των οδών, κυρίως με κάμερες που διαβάζουν πινακίδες και ελέγχουν αν έχουν πληρωθεί τα διόδια.

Εσείς όμως τι λέτε; Θα πληρώνατε 15 ευρώ τη φορά για να μπείτε στο δακτύλιο τις μέρες που δεν κυκλοφορείτε; Θα μπαίνατε παράνομα; Θα αλλάζατε κάτι στο πως λειτουργείτε με τον δακτύλιο σε ισχύ;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »