• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συγκρίνουμε τρία αυτοκίνητα με ανάλογη τιμή και ισχύ, που προσεγγίζουν το θέμα, το καθένα από τη δικιά του τεχνολογική προοπτική.

Με τον ηλεκτροκινητήρα, το Auris μπορεί να κινηθεί χωρίς να καταναλώνει βενζίνη μέχρι 2-3 χλμ. μέσα στην πόλη.

Diesel, βενζίνη ή υβριδικό;

79.172 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/6/2014

Στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να δημιουργήσουν κινητήρες με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόδοση και όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση, ο κάθε κατασκευαστής έχει να καταθέσει τη δική του τεχνολογία.

 
Έχει γίνει η εμμονή της εποχής. Οι ενεργειακές πρώτες ύλες του πλανήτη δεν είναι απεριόριστες και το κόστος τους γίνεται ολοένα και πιο ακριβό, ενώ οι μετακινήσεις μας είναι σχεδόν απόλυτα εξαρτημένες από αυτές. Έτσι, ο No1 στόχος, τόσο των κατασκευαστών αυτοκινήτων, όσο και των αγοραστών, έχει γίνει ο περιορισμός της κατανάλωσης, με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση στις επιδόσεις που ορίζουν, τόσο την ενεργητική ασφάλεια ενός μοντέλου, όσο και το βαθμό ικανοποίησης που λαμβάνει ο οδηγός. Κύριος σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια, είναι η σύγχρονη τεχνολογία που έχει γίνει όσο προσιτή χρειάζεται για να αξιοποιηθεί από best seller μοντέλα. Σε αυτή τη συγκριτική δοκιμή, έχουμε τρεις τέτοιες περιπτώσεις, που η καθεμία προσπαθεί να καταστεί οικονομική και αποτελεσματική με το δικό της τρόπο.  Το νέο VW Golf στην έκδοση 1,4 TSI των 140 ίππων λειτουργεί με 4 ή με 2 κυλίνδρους, ανάλογα το φορτίο. 

Το Toyota Auris χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία για να κάνει οικονομία. Τέλος, το Volvo V40 εξοπλίζεται με έναν σύγχρονο diesel κινητήρα που του προσφέρει επιδόσεις και οικονομία. Ποιο πετυχαίνει καλύτερα το στόχο του; Τι συμβιβασμούς κρύβει η κάθε τεχνολογία; Ποιο συμφέρει περισσότερο τον καταναλωτή; Η απάντηση στις επόμενες σελίδες.