• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην πράξη ο 1,0 λτ. BoosteJet αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωντανός σε επιδόσεις και με χαμηλή κατανάλωση.

    Κινητήρας-Κιβώτιο-Τετρακίνηση: Συνδυασμός που κερδίζει…

    99.147 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/1/2019
     

    Αναφορικά με τους κινητήρες το Vitara πλέον δεν έχει diesel, αλλά μόνο βενζίνη. Μάλιστα, ο γνωστός από τα S-Cross και Swift 1.000άρης BoosterJet μπαίνει για πρώτη φορά αντικαθιστώντας τον ατμοσφαιρικό των 1,6 λίτρων (με 120 ίππους), προσφέροντας τόσο καλύτερες επιδόσεις, όσο και χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης. Στην πράξη ο 1,0 λτ. BoosteJet αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωντανός σε επιδόσεις και με χαμηλή κατανάλωση (7,4 λτ./100 χλμ.). Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και παρουσιάζει θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του χωρίς κενά και ξεσπάσματα, ενώ το 5τάχυτο κιβώτιο του στερεί μια πιο ήσυχη λειτουργία ιδιαίτερα σε συνθήκες ταξιδιού (προαιρετικά συνδυάζεται και με 6τάχυτο αυτόματο). 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    17 διαθέσιμα άρθρα για SUZUKI  VITARA

     
    Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια