Στην πράξη ο 1,0 λτ. BoosteJet αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωντανός σε επιδόσεις και με χαμηλή κατανάλωση.

    Κινητήρας-Κιβώτιο-Τετρακίνηση: Συνδυασμός που κερδίζει…

    134.987 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2019)

    Αναφορικά με τους κινητήρες το Vitara πλέον δεν έχει diesel, αλλά μόνο βενζίνη. Μάλιστα, ο γνωστός από τα S-Cross και Swift 1.000άρης BoosterJet μπαίνει για πρώτη φορά αντικαθιστώντας τον ατμοσφαιρικό των 1,6 λίτρων (με 120 ίππους), προσφέροντας τόσο καλύτερες επιδόσεις, όσο και χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης. Στην πράξη ο 1,0 λτ. BoosteJet αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωντανός σε επιδόσεις και με χαμηλή κατανάλωση (7,4 λτ./100 χλμ.). Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και παρουσιάζει θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του χωρίς κενά και ξεσπάσματα, ενώ το 5τάχυτο κιβώτιο του στερεί μια πιο ήσυχη λειτουργία ιδιαίτερα σε συνθήκες ταξιδιού (προαιρετικά συνδυάζεται και με 6τάχυτο αυτόματο). 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    LEASING APRILIOS
    OPEL