Η βελτίωση της ανάρτησης προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες, απορροφώντας αποτελεσματικότερα τις ανωμαλίες του δρόμου.

Στο δρόμο: Πιο άνετο και συνολικά ευκολοδήγητο

84.265 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2019)

Στο δρόμο το ιαπωνικό μίνι εξακολουθεί να προβάλει ως πρώτο του προσόν την ευελιξία (9,6 μ. κύκλος στροφής), με την ανάρτηση του (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω), να έχει δεχθεί βελτιώσεις, προς όφελος της άνεσης, φιλτράροντας καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης, αποκτώντας έξτρα τεχνητό βάρος σε μεγάλες ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, εκεί όπου το Aygo είναι σταθερό, χωρίς να επηρεάζεται ιδιαίτερα από πλευρικούς ανέμους. Το ασφαλές οδηγικό προφίλ του ανανεωμένου Aygo ολοκληρώνεται από το πακέτο ασφάλειας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει πολλά και σύγχρονα συστήματα ασφάλειας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
moto