Δοκιμή: Νέο Dacia Spring με 65 PS | Το φθηνότερο ηλεκτρικό στην Ελλάδα

Δοκιμή: Νέο Dacia Spring με 65 PS | Το φθηνότερο ηλεκτρικό στην Ελλάδα

15.415 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2023)

- Με 18.950 ευρώ είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό
- Στην πόλη κάνει 250 χλμ. με μια φόρτιση
- Χωράει 4 επιβάτες και 270 λτ. αποσκευών
- Έχει μέχρι και κάμερα για την όπισθεν

Με 18.950 ευρώ είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό

Το Dacia Spring μετά από την προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας είναι πλέον το φθηνότερο ηλεκτρικό «κανονικό» αυτοκίνητο για 4 επιβάτες. Λέμε «κανονικό» για να εξαιρέσουμε τα ηλεκτρικά microcars, κάποια από τα οποία, όπως το Ecocar Pocco, ή το Microlino που δοκιμάσαμε στο παρελθόν είναι μεν φθηνότερα από το Spring, έχουν όμως μικρότερη αυτονομία, χωρούν μόνο 2 επιβάτες και –το τονίζουμε- δεν είναι αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, το μίνι ηλεκτρικό SUV της Dacia διατίθεται στην τιμή των 18.950 ευρώ (με την κρατική επιδότηση).

Στην πόλη κάνει 250+ χλμ. με μια φόρτιση

Η μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 26,8 kWh (27,4 kWh ονομαστική) και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Dacia Spring είναι ικανό να κάνει γύρω στα 190 χλμ. με μία φόρτιση (220 χλμ. υπόσχεται η Dacia). Σε αστικές συνθήκες μάλιστα, όπου η ταχύτητα κίνησης είναι μικρή και κυρίως υπάρχει συνεχής ανάκτηση ενέργειας με τα σταμάτα-ξεκίνα στην κίνηση και στα φανάρια, η αυτονομία είναι πάνω-κάτω στα 250 χλμ. (305 χλμ. υπόσχεται η Dacia). Σε φορτιστή DC των 30 kW απαιτείται χρόνος μικρότερος της 1 ώρας για τη φόρτισει έως το 80% της μέγιστης δυναμικής της μπαταρίας. Από εκεί και πέρα και με δεδομένη την ικανότητα «υποδοχής» 6,6 kW, το Spring για μια πλήρη φόρτιση σε Wallbox 7,4 kW χρειάζεται λιγότερο από 5 ώρες, ενώ σε Wallbox με ισχύ 3,7 kW ο χρόνος πλήρους φόρτισης ανεβαίνει σε 8 ώρες και 30 λεπτά. Σε οικιακή πρίζα των 2,3 kW ο χρόνος ανεβαίνει στις 13,5 ώρες. Μικρή μπαταρία, μικρός χρόνος φόρτισης…

Χωράει 4 επιβάτες και 270 λτ. αποσκευών

Μην περιμένεις λούσα και φιοριτούρες στη λιτή και στενή καμπίνα του Spring, που είναι γεροδεμένη μεν, αλλά με σκληρά πλαστικά και οριακά αποδεκτό φινίρισμα. Τα εργονομικά λάθη είναι αρκετά, ενώ το τιμόνι δεν ρυθμίζεται ούτε σε ύψος, ούτε σε απόσταση. Ωστόσο χωρούν 4 επιβάτες με τους πίσω να έχουν περιορισμένο χώρο για τα γόνατα και τους ώμους. Από την άλλη, το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 270 λίτρων και κάνει τη δουλειά του αν μιλάμε για τα ψώνια του super market.

Έχει μέχρι και κάμερα για την όπισθεν

Η βασική έκδοση Extreme Electric 65 διαθέτει πλήρη εξοπλισμό που μεταξύ άλλων προσφέρει 4 ηλεκτρικά παράθυρα και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, οθόνη αφής 7 ιντσών με κάμερα όπισθεν και σύστημα πλοήγησης, καθώς κι ένα πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) με ESP, Traction Control και αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης. Mε δυο λόγια δεν του λείπει τίποτα!

Κάντε κλικ στη συνέχεια του άρθρου για να δείτε αναλυτικά τη δοκιμή του Dacia Spring Electric 65 Extreme.

Σελίδα 2Ηλεκτρικό μίνι SUV 3,7 μέτρων
Σελίδα 3Τιμή: Το φθηνότερο ηλεκτρικό στην Ελλάδα
Σελίδα 4Εσωτερικό-χώροι: Βασική ποιότητα κατασκευής & χώροι για 4
Σελίδα 5Κινητήρας-Αυτονομία: Στην πόλη κάνει πάνω από 250 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 6Στο δρόμο: Βασιλιάς στην πόλη, όχι για πάρα πολλά εκτός
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda