3 φωτογραφίες »

Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή, όμως δεν κοπανάει ούτε κουράζει τους επιβάτες. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο έχει συμβάλλει θετικά, εκτός από τους χώρους και στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου.

Στο δρόμο: Μικρομέγαλο

125.893 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2020)

Πέρα από την δεδομένη ευελιξία (5 μ. ακτίνα κύκλου στροφής) και ευκινησία μέσα στην πόλη, το νέο Hyundai i10 έρχεται να προσφέρει και άλλα άκρως ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Έτσι, χάρη στα αυξημένα μετατρόχια και πατώντας σε τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 195/45 (στάνταρ στην κορυφαία έκδοση), το i10 κρατάει εμφατικά και εμφανίζει κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης και αποτελεσματικότητας.

Η ανάρτηση -με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και επανασχεδιασμενο ημιάκαμπτο άξονα πίσω- συνδυασμένη με τους 16άρηδες τροχούς  της έκδοσης δοκιμής δείχνει σφικτή,  ωστόσο το πίσω μέρος δεν χοροπηδά, ούτε αντιδρά άτσαλα και ταυτόχρονα οι κακοτεχνίες φιλτράρονται ικανοποιητικά με αποτέλεσμα μια αξιοπρεπέστατη ποιότητα κύλισης και λογικό επίπεδο θορύβου.

Στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό και ευθύβολο και μόνο αν ανέβουν πολύ ψηλά οι στροφές του κινητήρα το βουητό θα γίνει ενοχλητικό. Στις στροφές η υψηλή πρόσφυση και το χαμηλό βάρος επιτρέπουν να στρίβεις όπως έρχεσαι, αλλά το ελαφρύ και ελάχιστα πληροφοριακό τιμόνι, δείχνει εκτός κλίματος και δεν εμπνέει. Μέσα στο βασικό πεδίο δράσης του, την πόλη, το i10 όμως, είναι εύχρηστο και «κόβει» ιδανικά, οπότε σε συνδυασμό και με την κάμερα οπισθοπορείας, το παρκάρισμα είναι παιχνιδάκι.

Με δυο λόγια, το i10  είναι ένα τυπικό μίνι μέσα στην πόλη, που όμως εκτός χάρη στο πειστικό του πάτημα θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Σε αυτό συμβάλουν και τα  «σωστά» φρένα με δίσκους και στους πίσω τροχούς (από την έκδοση Premium και πάνω), που φρενάρουν δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 35,7 μ.), έχουν αντοχή και πεντάλ με καλή αίσθηση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto