Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο & ευκολοδήγητο στην πόλη, σταθερό & ευθύβολο εκτός αυτής

5.998 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2024)
Σταθερό και ευθύβολο σε μία διαδρομή εκτός αστικού ιστού παρουσιάζεται το MG5, με τις κλίσεις να είναι υπαρκτές στις στροφές και στις αλλαγές βάρους.

Σταθερό και ευθύβολο σε μία διαδρομή εκτός αστικού ιστού παρουσιάζεται το MG5, με τις κλίσεις να είναι υπαρκτές στις στροφές και στις αλλαγές βάρους.

Οι οδηγικές εντυπώσεις μας από τα ηλεκτρικά μοντέλα της MG αφορούσαν μέχρι τώρα το κλασικό μικρομεσαίο MG4. Και σε κάθε έκδοσή του, το τελικό πρόσημο ήταν κάτι παραπάνω από θετικό. Και παραμένει θετικό, έπειτα κι από την οδηγική εμπειρία μας με το MG5. Ναι, ίσως είναι φυσιολογικό, διότι και τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, τη νέα αρχιτεκτονική MSP (Modular Scalable Platform).

 
Ας το δούμε λίγο περισσότερο. Εντός πόλης το MG5 είναι εξαιρετικά ευέλικτο, καταφέρνοντας να «κρύψει» το μέγεθός του. Ο κύκλος στροφής είναι μόλις στα 10,6 μέτρα, το ελαφρύ τιμόνι «κόβει» πολύ όταν το χρειαστείς, υπάρχει καλή περιφερειακή ορατότητα (και λόγω καθίσματος), ενώ η ανάρτηση είναι αποτελεσματική στην διαχείριση των όποιων ανωμαλιών. Περνώντας στον αυτοκινητόδρομο, το αυτοκίνητο παρουσιάζεται σταθερό και ευθύβολο. ΟΚ, θα περάσουν ορισμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι εντός της καμπίνας, όμως γενικά το MG θα πορευτεί απροβλημάτιστα. Όσον αφορά το φρενάρισμα, «κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 41 μέτρα.

Σελίδα 1Δοκιμή: MG5 με μπαταρία 61 kWh | Το μοναδικό ηλεκτρικό station wagon
Σελίδα 2Εσωτερικό & χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας: Έχει ηλεκτρική αυτονομία από 340 μέχρι 460 χλμ., αν θες βάζεις και σύστημα που φρενάρεις... με γκάζι
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο & ευκολοδήγητο στην πόλη, σταθερό & ευθύβολο εκτός αυτής
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
POIA VREDESTEIN AGORAZO
4green