Δοκιμή: Mercedes EQE 350+
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Mercedes EQE 350+

43.234 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2022)

Η Mercedes EQE παίζει με απόλυτη επιτυχία το ρόλο της «baby EQS» και δείχνει στην πράξη πόσο η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει στην πολυτέλεια μιας λιμουζίνας.

Mεγάλη Digital Έκθεση Αυτοκινήτου!
Kαίνε τα μισά!
Βρες λύσεις στην ακρίβεια. Με 1 κλίκ >>

Πραγματικά αθόρυβη λιμουζίνα με τρομερές επιδόσεις

Ήταν να μην πάρει φόρα στα ηλεκτρικά η εμβληματική γερμανική φίρμα. Γιατί είναι αλήθεια πως η Mercedes άργησε να μπει στο παιχνίδι των ηλεκτρικών, αλλά πλέον η ροή τέτοιων μοντέλων είναι καταιγιστική. Έτσι μετά τη σειρά των ηλεκτρικών SUV, αλλά και την ηλεκτρική ναυαρχίδα EQS που δοκιμάσαμε τελευταία, ήρθε στα χέρια μας και η μεσαία ηλεκτρική λιμουζίνα της, η EQE (προφανώς και δανείζεται όλα τα πλεονεκτήματα πολυτέλειας και άνεσης της σειράς Ε), η οποία δείχνει να έχει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να χαρακτηριστεί ως μια ιδανική ηλεκτρική λιμουζίνα: Απροβλημάτιστη αυτονομία, εντυπωσιακό και high-tech εσωτερικό, απίθανες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, προηγμένη αεροδυναμική, αθόρυβη λειτουργία και κορυφαίες επιδόσεις.

Από πλευράς σχεδίασης, η εικόνα της EQE είναι επιβλητική. Αυτό έλλειπε άλλωστε με 4,95 μέτρα μήκος και σχεδόν 2 μέτρα πλάτος. Επίσης, είναι και αεροδυναμική με τους υπεύθυνους της γερμανικής φίρμας να φροντίζουν ώστε ο σχεδιαστικός αεροδυναμικός συντελεστής Cd να είναι (όπως και στην ΕQS) στο νούμερο-ρεκόρ του 0,20. Δεν υπάρχει αμφιβολία, η ΕQE δείχνει αμέσως την κορυφαία αεροδυναμική της. Παρατήρησέ την από το πλάι, δες την κλειστή μάσκα, χάζεψε τις αεροδυναμικές ζάντες.

Και έτσι, στην πράξη η αεροδυναμική αυτή σχεδίαση προσφέρει δύο πλεονεκτήματα: Πρώτον η EQE είναι ήσυχη όταν ρολάρει στον αυτοκινητόδρομο (μετρήσαμε 67 ντεσιμπέλ στα 140, νούμερο πολύ καλό (αν και η EQS διατηρεί το για ρεκόρ Γκίνες 65 db @ 140 χλμ./ώρα), και δεύτερον η αυτονομία στο ταξίδι είναι πολύ καλή. Για παράδειγμα, σε ταχύτητες 120-130 χλμ./ώρα είδα καταναλώσεις κοντά στις 23-24 kWh/100 χλμ.. Εκτός από επιβλητική και αεροδυναμική είναι όμως και όμορφη; Αισθανθήκαμε πως οι αντιδράσεις του κοινού ήταν μοιρασμένες. Εμείς πάντως δεν θα πούμε ότι δεν μας άρεσε. Βέβαια, περί ορέξεως φυσικά κολοκυθόπιτα, οπότε ας εξετάσουμε την EQE 350+ σε όλους τους άλλους τομείς…


H αεροδυναμική σχεδίαση της Mercedes EQE προσφέρει δύο πλεονεκτήματα: Πρώτον, ησυχία όταν ρολάρει στον αυτοκινητόδρομο και δεύτερον μεγάλη αυτονομία στο ταξίδι.

H αεροδυναμική σχεδίαση της Mercedes EQE προσφέρει δύο πλεονεκτήματα: Πρώτον, ησυχία όταν ρολάρει στον αυτοκινητόδρομο και δεύτερον μεγάλη αυτονομία στο ταξίδι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πόσο κοστίζει;

Η τιμή της έκδοσης EQS 300 με τα 245 άλογα κοστίζει 79.330 ευρώ (629 χλμ. μέγιστη θεωρητική αυτονομία), εμείς όμως είχαμε για δοκιμή την έκδοση ΕQE 350+, η οποία έχει ισχύ 292 PS μέχρι 668 χλμ. θεωρητική αυτονομία και κοστίζει 84.550 ευρώ (στον τιμοκατάλογο υπάρχει και η EQE 350 με τιμή 85.330 ευρώ και έως 629 χλμ. αυτονομία). Είναι σίγουρα πολλά και σίγουρα η EQE δεν απευθύνεται στον καθένα. Για το μικρό κοινό όμως στο οποίο απευθύνεται αποτελεί μια ξεχωριστή πρόταση, που συνδυάζει αριστοτεχνικά την ηλεκτροκίνηση και την πολυτέλεια. Η τετρακίνητη έκδοση ΕQE 350 4MATIC κοστίζει 86.700 ευρώ, ενώ η ΕQE 500 4MATIC των 408 ίππων ξεκινάει από 98.145 ευρώ. Υπάρχουν και 2 δυναμικές εκδόσεις δια χειρός Mercedes-AMG, η EQE 43 4MATIC 476 PS και η EQE 53 4MATIC 625 PS, που κοστίζουν από 113.520 και από 118.450 ευρώ αντίστοιχα. Σε όλες τις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνεται η κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Δοκιμή: Mercedes EQB με 7 θέσεις
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel