Δοκιμή: Μια εβδομάδα με SEAT MO eScooter 125
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Μια εβδομάδα με SEAT MO eScooter 125

5.075 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2021)

Μια εβδομάδα με ένα ηλεκτρικό scooter αποτελεί πρόκληση όταν έχεις συνηθίσει να μετακινείσαι αποκλειστικά σε τέσσερις τροχούς και σπανίως καβαλάς διτροχο για να κινηθείς. Μπόρεσε το SEAT MO να ανταποκριθεί στην πρόκληση και να κερδίσει έναν «αυτοκινητόβιο»;

MO eScooter 125: Είχε τη φάση του!

Η ηλεκτροκίνηση έχει εισβάλλει δυναμικά σε κάθε είδους μορφή μετακίνησης, από ηλεκτρικά πατίνια, μέχρι supercars. Ειδικά στις αστικές λύσεις μετακίνησης η ηλεκτροκίνηση φαίνεται πως κερδίζει έδαφος, καθώς είναι πιο εύκολο να προσφέρει επαρκή αυτονομία.

Στο παιχνίδι αυτό έχουν μπει και κατασκευαστές αυτοκινήτου, είτε προσφέροντας ηλεκτρικά ποδήλατα, είτε αυτοκίνητα σε μέγεθος… μηχανής, όπως το Citroen Ami. Η ισπανική SEAT λοιπόν μπαίνει στο παιχνίδι κάνοντας τα πρώτα της βήματα στον χώρο των 2 τροχών, μέσω της σειράς MO. Η γκάμα των MO περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή δυο πατίνια (eKickScooter) και το MO eScooter 125 που είχαμε στη διάθεσή μας με κινητήρα 7kW.

Η συμπαγής πίσω ζάντα κρύβει στο εσωτερικό της ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 7.000W.

Η συμπαγής πίσω ζάντα κρύβει στο εσωτερικό της ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 7.000W.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κάθε αρχή και… εύκολη

Πάντα έχει το ενδιαφέρον του να δοκιμάζεις νέες εμπειρίες, συνεπώς μόνο αδιάφορη δεν πέρασε η δυνατότητα για λίγες μέρες το νέο ηλεκτρικό scooter της SEAT να αποτελέσει το μοναδικό μεταφορικό μου μέσο. Μάλιστα, καθώς η μοναδική πρότερη εμπειρία μου στο χώρο της μοτοσυκλέτας, είναι η ενοικίαση scooter σε καλοκαιρινές διακοπές και η χρήση «γουρούνας» κυρίως σε off road διαδρομές, όπως καταλαβαίνετε ήταν λίγο πρωτόγνωρο για τα δεδομένα μου. Συνεπώς δεν πρόκειται για μια αναλυτική δοκιμή, αλλά περισσότερο για την πως έζησα αυτή την εμπειρία.

Τραβάει τα βλέμματα!

Πριν λοιπόν σας παραθέσουμε την εμπειρία της ολιγοήμερης συνύπαρξης μας, να αναφέρουμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα κανονικού μεγέθους scooter που μπορεί να μεταφέρει με ευκολία 2 άτομα, οπότε η παρουσία του στο δρόμο είναι όπως και με τα υπόλοιπα scooters. Η σχεδίασή του μάλιστα είναι μοντέρνα και φουτουριστική, κάτι που φαίνεται από τον τρόπο και τα βλέμματα των υπόλοιπων μοτοσικλετιστών (σ.σ. δεν το νιώσαμε από τους οδηγούς αυτοκινήτων). Αυτό που ξεχωρίζει είναι η τετράγωνη μπαταρία που βρίσκεται εκεί που θα είχαμε τον κινητήρα σε ένα βενζινοκίνητο scooter και η συμπαγής πίσω ζάντα.

Βέβαια υπάρχει λόγος που ο τροχός είναι συμπαγής, καθώς στο κέντρο του πίσω τροχού υπάρχει ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 7.000W που μπορεί να φτάσει στιγμιαία τα 9.000W. Για την τροφοδοσία του με ρεύμα φροντίζει η μπαταρία λιθίου 52V και 5,6 kWh, η οποία είναι τροχήλατη και μεταφέρεται σαν μικρή βαλιτσούλα, με τον φορτιστή να είναι ενσωματωμένος. Άρα τη βγάζεις και τη φορτίζεις στο σπίτι σου μέσα.

Βγάζει 120 χλμ. με μία φόρτιση και έχει όπισθεν

Πολύ εκρηκτικό, αθόρυβο και πρακτικό

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

LEASING APRILIOS
skoda