" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Ka+ με τον κινητήρα 1,2 λτ. απόδοσης 85 ίππων, που για πρώτη φορά έρχεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο. Πως τα καταφέρνει άραγε στο δρόμο;

Zoom στο εξωτερικό του Ford Ka+.

Zoom στο εξωτερικό του Ford Ka+.

Zoom στο εξωτερικό του Ford Ka+.

Zoom στο εξωτερικό του Ford Ka+.

Δοκιμή: Νέο Ford Ka+

Διαβάστηκε από 30365 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/11/2016

Στη νέα του, τρίτη γενιά, το Ford Κa έγινε… Ka+ και το «+» υποδηλώνει περισσότερο αυτοκίνητο από κάθε άλλη γενιά του. Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του μοντέλου και μάθετε τα πάντα γι` αυτό.

 
+ Εξοπλισμός, χώροι, πρακτικότητα, αίσθηση τιμονιού/κιβωτίου, λειτουργία ανάρτησης, ορατότητα, ευκολοδήγητος χαρακτήρας
- Ποιότητα υλικών, συναρμογή
 
H νέα, τρίτη γενιά του Ford Ka, συνοδεύεται από το «+» στην ονομασία της. Ένα «+» το οποίο θα μπορούσε να σημαίνει πολλά, αλλά κυρίως συν δύο πόρτες, καθώς για πρώτη φορά το λιλιπούτειο μοντέλο της Ford θα το δούμε αποκλειστικά ως 5θυρο. Και αυτό γιατί πλέον οι ιθύνοντες της μάρκας, έπειτα από έρευνες που πραγματοποίησαν, αποφάσισαν πως το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας ενδιαφέρεται κυρίως για πρακτικότητα και ευκολία στην καθημερινή χρήση. Και αυτό δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί με 3θυρο αμάξωμα. Εκτός όμως από την αλλαγή στον αριθμό των θυρών, συν έχουμε και στις διαστάσεις του οι οποίες είναι αυξημένες. Συγκεκριμένα, το μήκος του είναι στα 3.929 χλστ. (3.620 χλστ. είναι το τωρινό), το πλάτος του 1.695 χλστ. και το ύψος 1.524 χλστ. Αυτές όμως δεν είναι οι μόνες αλλαγές στο Ka+, καθώς πλέον βασίζεται σε νέο πάτωμα, σε αυτό του Ford Fiesta, ενώ εφοδιάζεται και με εξελιγμένο, ειδικά για την περίσταση, μοτέρ 1,2 λτ. βενζίνης. Εν ολίγοις το «+» στο όνομα του Ka+ συμβολίζει περισσότερο αυτοκίνητο, από τον προκάτοχό του και φυσικά από την πρώτη γενιά του. 
 
Για όλα τα γούστα
Το Ford Ka+ είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, καθώς θα κάνει καριέρα σε Ασία, Λατινική Αμερική αλλά και Ευρώπη. Ως εκ τούτου, θυσίασε το στιλ, το οποίο δεν ήταν το ζητούμενο εξάλλου. Προτεραιότητα του σχεδιαστικού τμήματος της Ford ήταν να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι αποδεκτό από όλους και σε κάθε γωνιά της Γης. Κοινώς, ήθελε το Ford Ka+ να είναι ένα αυτοκίνητο για όλα τα γούστα. Και κατά τη γνώμη μας το πέτυχε, αφού οι γραμμές του μπορεί να μην εντυπωσιάζουν σίγουρα όμως δεν είναι φλύαρες. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα αμάξωμα χαμηλών τόνων. Στο εμπρός μέρος έχει τη μάσκα με τις χρωμιωμένες γρίλιες, σήμα κατατεθέν της Ford, ενώ στο πίσω μέρος το έντονο «νεύρο» της πόρτας του πορτμπαγκάζ καθώς και τα φώτα του χαρίζουν λίγη από την φινέτσα του Fiesta. Στο πλάι το «νεύρο» στο ύψος των χειρολαβών, που διατρέχει το αμάξωμα από το πλευρικό φλας εμπρός και καταλήγει στα πίσω φώτα, κάνει το Ka+ να μοιάζει πιο δυναμικό. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: FORD, FORD KA+
 
  • anti-vw

    Μας λέτε ότι "τα πλαστικά είναι μέτρια σε ποιότητα και φινίρισμα, ενώ η συναρμογή κυρίως στο κέντρο του ταμπλό, όπου συγκεντρώνονται πολλά στοιχεία (αεραγωγοί, οθόνη, ηχοσύστημα, γυαλιστερό διακοσμητικό πλαστικό) θα μπορούσε να είναι καλύτερη"ωραία να υποθέσουμε ότι έτσι είναι το up νομίζετε ότι είναι καλύτερο;με τα πίσω παράθυρα του να ανοίγουν με μεντεσέ,και για ανοίξεις το παράθυρο του συνοδηγού μπορεί να πάθεις εξάρθρωση ώμου αντί οι γύφτοι τσιγκουναρέοι της vw να βάλουν ένα διακοπτάκι παραθυρου στην θέση του οδηγού,φυσικά σε xώρους και πορτ-μπαγκάζ υπερτερεί το ford.

      11
  • tsax

    Κριμα για την φορντ ειναι μακραν το πιο ασχημο κ αδιαφορο αμαξι που εχει βγαλει η εταιρια. Με διαφορα θα επαιρνε το χρυσο βατομουρο για το 2016

      7
  • giorgos-ioannina

    Δε θα ήταν χρησιμο οταν λεμε οτι μπορει άνετα να φιλοξενησει τέσσερα άτομα να είχαμε και μια φωτογραφία που να το αποδεικνύει? Ειδικά να βλέπαμε το χώρο για τα γόνατα των πίσω.

      5
  • grigoris

    Πάνω από 3,9 σε μήκος και ανήκει στην κατηγορία mini? Από ότι φαίνεται, το ka εγινε fiesta και αναγκαστικά το fiesta θα γίνει focus με ημιάκαμπτο.

      4

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »