Παρά τον όγκο και το βάρος του, το νέο Touareg αποδεικνύεται ιδιαίτερα σταθερό και ακριβές στον έλεγχο, σε όλες τις συνθήκες.

Η τετρακίνηση 4MOTION με δυνατότητα κλειδώματος της ροπής ισόποσα στους δύο άξονες, η τετραδιεύθυνση, η αερανάρτηση και οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές σε συνδυασμό με τα 10 συνολικά προγράμματα οδήγησης, συνθέτουν ένα πλήρες οδηγικό προφίλ.

Στο δρόμο: Μαγικό χαλί στην άσφαλτο, αγρίμι εκτός

57.992 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2018)

Η ποιότητα κύλισης του Touareg σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό, ακόμη και στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής που ήταν εφοδιασμένο με τροχούς 21 ιντσών. Η (έξτρα) αερανάρτηση κάνει θαύματα χαμηλώνοντας 15 χλστ. πάνω από 120 χλμ./ώρα για καλύτερη αεροδυναμική  (οι μετρήσεις μας έδειξαν κάποια από τα χαμηλότερα νούμερα ανεξαρτήτως κατηγορίας) και σε συνδυασμό με την απίστευτη ηχομόνωση το ταξίδι είναι απολαυστικό κάτι πολύ σημαντικό για τους απαιτητικούς αγοραστές της κατηγορίας. Και αν νομίζει κανείς πως μιλάμε για ένα δυσκίνητο δεινόσαυρο κάνει μεγάλο λάθος. Ειδικά με την έξτρα ενεργή τετραδιεύθυνση (μέχρι 37 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς και πάνω από αυτή την ταχύτητα μαζί τους) ο χειρισμός είναι πανεύκολος θυμίζοντας ψηλό Golf, η δε ευελιξία είναι ανάλογη με κύκλο στροφής 11,1 μ. (12,1 χωρίς τετραδιεύθυνση). Η ουσία είναι πως χάρη και στα πολλά προγράμματα λειτουργίας, το Touareg προσαρμόζεται ιδανικά σε κάθε δρόμο και σε κάθε απαίτηση του οδηγού, επιδεικνύοντας σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, ενώ παρά τον όγκο και το βάρος του εμπνέει ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το ακριβές και άμεσο σύστημα διεύθυνσης. Ακόμη και στην Comfort ρύθμιση, το Touareg στρίβει με απίστευτα περιθώρια πρόσφυσης, κρύβοντας τον όγκο και το βάρος του και εμφανίζοντας ανάξια λόγου κλίση. Η σπουδαία οδική συμπεριφορά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στις έξτρα ηλεκτρομηχανικές αντιστρεπτικές, που αντιδρούν αστραπιαία χάρη στο 48V ηλεκτρικό κύκλωμα με το οποίο λειτουργούν. Αξιομνημόνευτα και τα φρένα, που όχι μόνο φρενάρουν δυναμικά (100-0 χλμ./ώρα σε 38,5 μέτρα), αλλά και αντέχουν παρά το βάρος τον 2 τόνων.

Το τέρας αμάν
Η μόνιμη τετρακίνηση, η δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και του πίσω διαφορικού, τα 230 χλστ. από το έδαφος, τα 6 προγράμματα λειτουργίας για εντός δρόμου (Eco, Comfort, Normal, Sport, Snow και Individual) και τα άλλα 4 για εκτός δρόμου χρήση (Off-road auto, Sand, Gravel, Off-road Expert) και το έξτρα πακέτο off road (ενισχυμένη προστασία στην κοιλιά, ποδιές, ειδική λειτουργία ανάρτησης) καθιστούν το Touareg ένα πραγματικό... τέρας εκτός δρόμου. Με την αερανάρτηση να αυξομειώνει το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος μέχρι και στα 300 χλστ. (στη θέση Οff-road Εxpert) το Touareg και μέσω των μεγάλων γωνιών προσέγγισης, ράμπας και φυγής, είναι ικανό για κίνηση σε μέρη, που ο ιδιοκτήτης, ούτε που θα σκεφτεί να πάει.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center