• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Opel Adam είναι από τις πιο στυλάτες επιλογές της μίνι κατηγορίας, με έμφαση στην μοντέρνα σχεδίαση και την κορυφαία για την κατηγορία ποιότητα κατασκευής.

Ακόμα και σε πιο έντονους ρυθμούς ακολουθεί πρόθυμα τις εντολές του οδηγού.

Στο δρόμο το Οpel Adam με το κιβώτιο Easytronic είναι ευχάριστο και εύκολο στην χρήση.

Μοντέρνο, πολύ ποιοτικό (το μόνο μίνι με μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό) και με φουλ εξοπλισμό το εσωτερικό του Adam.

Ο αειθαλής 1.400άρης ατμοσφαιρικός Ecotec με τους 87 ίππους και τα 130 Nm ροπής δε δείχνει να έχει ιδιαίτερο «νεύρο».

Οι χώροι επαρκούν για 4 με τους πίσω να στριμώχνονται λίγο, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 170 λτ..

Το μοντέλο της δοκιμής εξοπλιζόταν με ηλιοροφή που δίνει έναν πιο φρέσκο αέρα στο εσωτερικό της καμπίνας!

Δοκιμή: Αυτόματο Opel Adam

Διαβάστηκε από 3299 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/12/2018
 

Το στιλάτο μικρό της Opel συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό 1,4 Ecotec των 87 ίππων με το αυτοματοποιημένο μηχανικό 5τάχυτο κιβώτιο Easytronic, με ένα και μοναδικό στόχο. Να μετατρέψει τις αστικές μετακινήσεις, σε αγχολυτικές βόλτες.

Το Opel Adam είναι από τις πιο στυλάτες επιλογές της μίνι κατηγορίας, με έμφαση στην μοντέρνα σχεδίαση, τις αμέτρητες επιλογές εξατομίκευσης και την κορυφαία για την κατηγορία ποιότητα κατασκευής. Το μοντέλο της δοκιμής, αφορούσε στην έκδοση Rocks, με μαύρα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος και υφασμάτινη ηλιοροφή.

Από 13.880 ευρώ
Το στιλάτο μίνι της Opel ξεκινά από τα 13.880 ευρώ, στην έκδοση Jam με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ για το κιβώτιο Easytronic της δοκιμής υπολογίστε μόλις 500 ευρώ παραπάνω. Στον στάνταρ εξοπλισμό εκτός από τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, είναι οι 16άρες ζάντες αλουμινίου, το σύστημα infotainment IntelliLink με οθόνη αφής και χειριστήρια τιμονιού αλλά και το Cruise control.

Κινητήρας-Κιβώτιο
Ο αειθαλής 1.400άρης ατμοσφαιρικός Ecotec με τους 87 ίππους και τα 130 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. παρότι δε δείχνει να έχει ιδιαίτερο «νεύρο», κρίνεται άκρως ικανοποιητικός για τις αστικές μετακινήσεις. Το αραιά κλιμακούμενο κιβώτιο δεν βοηθά ιδιαίτερα την κατάσταση, ωστόσο αν κινείσαι χαλαρά πριμοδοτεί τις ομαλές αλλαγές και την πολιτισμένη λειτουργία. Υπό πίεση όμως, θα διαπιστώσεις πως εκτός από τον αυξημένο θόρυβο του κινητήρα ψηλά, οι αλλαγές γίνονται ράθυμα και με ένα κόμπιασμα. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής μετρήθηκε στα 7,2 λίτρα/100χλμ..

Στο δρόμο
Στο δρόμο το Οpel Adam με το κιβώτιο Easytronic είναι ευχάριστο και εύκολο στην χρήση. Ακόμα και σε πιο έντονους ρυθμούς προσφέρει ιδιαίτερα ασφαλή αίσθηση, η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, όμως το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ ακόμα και χωρίς την λειτουργία City. Το αυτόματο κιβώτιο τονίζει ακόμα περισσότερο τον αστικό του προσανατολισμό, όμως τα κομπιάσματα και οι αργές αλλαγές υπό πίεση, μπορεί να σε αποθαρύνουν όταν ξεκινάς πρώτος στα φανάρια ή προσπαθείς να προλάβεις την ροή της κίνησης βγαίνοντας από κάποιο στενό.

Η άποψή μας
Το Opel Adam αποτελεί την πλέον στιλάτη επιλογή στην κατηγορία. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, παρότι χρήζει εξοικείωσης, προσφέρει μεγάλη ευκολία, άνεση, καθώς και λογική κατανάλωση καυσίμου μέσα στην κίνηση της πόλης.

+ Ευκολία-άνεση στην πόλη, στιλ-δυνατότητες εξατομίκευσης, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής
- Αργές αλλαγές ταχυτήτων, αίσθηση τιμονιού, χώροι, θόρυβος