" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Cascada βάζει με αξιώσεις την Opel στην μάχη των cabrio, χάρη στον συνδυασμό εμφάνισης, συμπαγών διαστάσεων και ανταγωνιστικής τιμής.

Βασισμένο στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Astra GTC, το Cascada επιβάλλεται και με το μέγεθος, αλλά κυρίως με το sex appeal του.

Τo Opel Cascada δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες στρεβλώσεις στο αμάξωμα, που δείχνει αρκούντως στιβαρό.

Σύννομη με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Opel, η καμπίνα του Cascada. Η κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει αλλά και προβληματίζει με τα πολλά κουμπιά της.

Λειτουργεί γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα, ο 1,4 τούρμπο.

Ο συνολικός χρόνος ανοίγματος/κλεισίματος της οροφής είναι 17 δλ.

Χάρη στη χρήση αλουμινίου και μαγνησίου, η οροφή ζυγίζει μόλις 50 κιλά.

Δεν είναι τελικά στάνταρ η premium κουκούλα, αλλά αξίζει τα παραπάνω 390 ευρώ.

Καλαίσθητος και πλήρης ο πίνακας οργάνων.

Μόνο δύο κάθονται στο πίσω κάθισμα του Cascada, αλλά έχουν αρκετό χώρο.

Πολύ πρακτικός ο αυτόματος μηχανισμός που φέρνει τη ζώνη ασφαλείας μπροστά.

Δοκιμή: Οpel Cascada 1.4T ECOflex

Διαβάστηκε από 16119 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/6/2013

Με το sex appeal να τρέχει από τα μπατζάκια του, το Cascada βάζει με αξιώσεις την Opel στην μάχη των cabrio, ειδικά από τη στιγμή που διαθέτει διαστάσεις και κύρος μεσαίου, καθώς και ευκολοχώνευτη τιμή.

 
Το Cascada (καταρράκτης στα ισπανικά) με μήκος στα 4,7 μ. (+23 εκ. από το προηγούμενο Astra Twin Top)  είναι μεγαλύτερο από μοντέλα όπως το Audi A5 Cabriolet και η BMW Σειρά 3 Convertible και ισομεγέθες με τη Mercedes E-Class Cabriolet. Η τιμή του όμως, είναι εμφανώς πιο προσιτή ξεκινώντας από 26.040 ευρώ (με απόσυρση). Είναι προφανές πως, η Opel κάνει μια έξυπνη κίνηση να κλείσει το κενό ανάμεσα στα μεσαίου μεγέθους-υψηλούς κύρους cabrio και τις κάπως πιο…ρηχές τσέπες κάποιων υποψήφιων πελατών.

Γοητευτικό και… μεγάλο
Βασισμένο στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Astra GTC, το 
Cascada επιβάλλεται και με το μέγεθος, αλλά κυρίως με την εμφάνισή του. Με αιχμηρό μπροστινό μέρος, καπό με «νευρώσεις», φανάρια αλά Astra μπροστά και ενιαία πίσω, που ενσωματώνουν με LED στοιχεία τη «λεπίδα» της Opel, κομψές και καθαρές γραμμές χωρίς κάποιο εμφανές ρολ μπαρ, το Cascada έχει τον τρόπο να μαγνητίζει τα βλέμματα. 

Το καλό είναι ότι, αυτό ισχύει ακόμα και όταν η μαλακή οροφή είναι στη θέση της. Το Cascada, που κατασκευάζεται από την ίδια την Opel στη Γερμανία και όχι σε συνεργασία με κάποιον καροσερίστα (βλέπε Bertone για την περίπτωση Astra) μπορεί να κερδίσει πελάτες μόνο από την εμφάνισή του.

Σε 17 δευτερόλεπτα ανοίγει η οροφή
Το Cascada υιοθετεί την παραδοσιακή λύση της υφασμάτινης κουκούλας για μείωση του συνολικού βάρους. Η διαδικασία αναδίπλωσης της οροφής γίνεται με ηλεκτρικό μηχανισμό από κουμπί στην καμπίνα, ακόμα και αν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 50 χλμ./ώρα. Ο χρόνος ολοκλήρωσης του ανοίγματος/κλεισίματος είναι 17 δλ. 

Η οροφή του Cascada μπορεί να ανοίξει και να κλείσει από απόσταση με χρήση του τηλεχειριστηρίου, που υπάρχει πάνω στο κλειδί του αυτοκινήτου. Υπάρχει φυσικά πίσω τζάμι που διαθέτει κορυφαία εφαρμογή. Η Opel, εκτός από την κανονική, προσφέρει και μια premium οροφή, με μία επιπλέον στρώση μόνωσης και πιο παχύ ύφασμα για πιο αποτελεσματική ηχομόνωση. 

Έντονη αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας
Σχεδιαστικά το ταμπλό του Cascada δεν εμφανίζει διαφορές από αυτό του Astra GTC. Ούτε όμως και ποιοτικά, οπότε δεν υπάρχει κανένα παράπονο από την ποιότητα κατασκευής, τη συναρμογή, τα υλικά, αλλά και την πρακτικότητα (αρκετές θέσεις και χώροι για μικροαντικείμενα). Ακόμα, στη βασική έκδοση ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας περιλαμβάνει τα πάντα. 

Ωστόσο, οι έξτρα οι επενδύσεις δέρματος με ραφές στο ταμπλό δίνουν έναν έντονο «αέρα» πολυτέλειας στο εσωτερικό. Βέβαια, η γνωστή φλυαρία της κεντρικής κονσόλας που συναντάμε σε όλα τα σύγχρονα Opel απαιτεί χρόνο προσαρμογής, ώστε να συνηθίσεις τα πολλά κουμπιά. 


 

4 tips για χρώμα σαν καινούργιο!

Πως αποθηκεύονται τα ελαστικά;

13 + 1 βλάβες που θα σε στείλουν συνεργείο!

«Πολεμικά» Karma Revero GT με 536 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο teaser για το επερχόμενο Ford Puma crossover (+vid)

Dacia Duster VS Opel Astra VS SEAT Arona

Tο Suzuki Ignis facelift;

Δοκιμή: Nissan Micra 1,0 λτ. turbo με 100 PS

VW Transporter εν ονόματι του νόμου

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Η ευρωπαϊκή «εκστρατεία» της McLaren GT

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »