" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Cascada βάζει με αξιώσεις την Opel στην μάχη των cabrio, χάρη στον συνδυασμό εμφάνισης, συμπαγών διαστάσεων και ανταγωνιστικής τιμής.

Βασισμένο στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Astra GTC, το Cascada επιβάλλεται και με το μέγεθος, αλλά κυρίως με το sex appeal του.

Τo Opel Cascada δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες στρεβλώσεις στο αμάξωμα, που δείχνει αρκούντως στιβαρό.

Σύννομη με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Opel, η καμπίνα του Cascada. Η κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει αλλά και προβληματίζει με τα πολλά κουμπιά της.

Λειτουργεί γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα, ο 1,4 τούρμπο.

Ο συνολικός χρόνος ανοίγματος/κλεισίματος της οροφής είναι 17 δλ.

Χάρη στη χρήση αλουμινίου και μαγνησίου, η οροφή ζυγίζει μόλις 50 κιλά.

Δεν είναι τελικά στάνταρ η premium κουκούλα, αλλά αξίζει τα παραπάνω 390 ευρώ.

Καλαίσθητος και πλήρης ο πίνακας οργάνων.

Μόνο δύο κάθονται στο πίσω κάθισμα του Cascada, αλλά έχουν αρκετό χώρο.

Πολύ πρακτικός ο αυτόματος μηχανισμός που φέρνει τη ζώνη ασφαλείας μπροστά.

Δοκιμή: Οpel Cascada 1.4T ECOflex

Διαβάστηκε από 16967 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/6/2013

Με το sex appeal να τρέχει από τα μπατζάκια του, το Cascada βάζει με αξιώσεις την Opel στην μάχη των cabrio, ειδικά από τη στιγμή που διαθέτει διαστάσεις και κύρος μεσαίου, καθώς και ευκολοχώνευτη τιμή.

 
Το Cascada (καταρράκτης στα ισπανικά) με μήκος στα 4,7 μ. (+23 εκ. από το προηγούμενο Astra Twin Top)  είναι μεγαλύτερο από μοντέλα όπως το Audi A5 Cabriolet και η BMW Σειρά 3 Convertible και ισομεγέθες με τη Mercedes E-Class Cabriolet. Η τιμή του όμως, είναι εμφανώς πιο προσιτή ξεκινώντας από 26.040 ευρώ (με απόσυρση). Είναι προφανές πως, η Opel κάνει μια έξυπνη κίνηση να κλείσει το κενό ανάμεσα στα μεσαίου μεγέθους-υψηλούς κύρους cabrio και τις κάπως πιο…ρηχές τσέπες κάποιων υποψήφιων πελατών.

Γοητευτικό και… μεγάλο
Βασισμένο στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Astra GTC, το 
Cascada επιβάλλεται και με το μέγεθος, αλλά κυρίως με την εμφάνισή του. Με αιχμηρό μπροστινό μέρος, καπό με «νευρώσεις», φανάρια αλά Astra μπροστά και ενιαία πίσω, που ενσωματώνουν με LED στοιχεία τη «λεπίδα» της Opel, κομψές και καθαρές γραμμές χωρίς κάποιο εμφανές ρολ μπαρ, το Cascada έχει τον τρόπο να μαγνητίζει τα βλέμματα. 

Το καλό είναι ότι, αυτό ισχύει ακόμα και όταν η μαλακή οροφή είναι στη θέση της. Το Cascada, που κατασκευάζεται από την ίδια την Opel στη Γερμανία και όχι σε συνεργασία με κάποιον καροσερίστα (βλέπε Bertone για την περίπτωση Astra) μπορεί να κερδίσει πελάτες μόνο από την εμφάνισή του.

Σε 17 δευτερόλεπτα ανοίγει η οροφή
Το Cascada υιοθετεί την παραδοσιακή λύση της υφασμάτινης κουκούλας για μείωση του συνολικού βάρους. Η διαδικασία αναδίπλωσης της οροφής γίνεται με ηλεκτρικό μηχανισμό από κουμπί στην καμπίνα, ακόμα και αν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 50 χλμ./ώρα. Ο χρόνος ολοκλήρωσης του ανοίγματος/κλεισίματος είναι 17 δλ. 

Η οροφή του Cascada μπορεί να ανοίξει και να κλείσει από απόσταση με χρήση του τηλεχειριστηρίου, που υπάρχει πάνω στο κλειδί του αυτοκινήτου. Υπάρχει φυσικά πίσω τζάμι που διαθέτει κορυφαία εφαρμογή. Η Opel, εκτός από την κανονική, προσφέρει και μια premium οροφή, με μία επιπλέον στρώση μόνωσης και πιο παχύ ύφασμα για πιο αποτελεσματική ηχομόνωση. 

Έντονη αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας
Σχεδιαστικά το ταμπλό του Cascada δεν εμφανίζει διαφορές από αυτό του Astra GTC. Ούτε όμως και ποιοτικά, οπότε δεν υπάρχει κανένα παράπονο από την ποιότητα κατασκευής, τη συναρμογή, τα υλικά, αλλά και την πρακτικότητα (αρκετές θέσεις και χώροι για μικροαντικείμενα). Ακόμα, στη βασική έκδοση ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας περιλαμβάνει τα πάντα. 

Ωστόσο, οι έξτρα οι επενδύσεις δέρματος με ραφές στο ταμπλό δίνουν έναν έντονο «αέρα» πολυτέλειας στο εσωτερικό. Βέβαια, η γνωστή φλυαρία της κεντρικής κονσόλας που συναντάμε σε όλα τα σύγχρονα Opel απαιτεί χρόνο προσαρμογής, ώστε να συνηθίσεις τα πολλά κουμπιά. 


 

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »