• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

65 κιλά λιγότερα ζυγίζει η νέα Cayenne S σε σχέση με πριν και αυτό οφείλεται τόσο στην ευρεία χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, όσο και στη νέα πλατφόρμα MLB Evo

Η νέα Cayenne είναι μεγαλύτερη (περί τα 6 εκατοστά) στο μάτι όμως καταφέρνει να το κρύψει.

Xαρακτηριστικό σύνολο μάσκα -μπροστά φώτα- μοτίβο, ενιαίας γραμμής πίσω φώτων.

Xαρακτηριστικό σύνολο μάσκα -μπροστά φώτα- μοτίβο, ενιαίας γραμμής πίσω φώτων.

Τα ενεργά πτερύγια της μάσκας, που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης βελτιώνουν τη σχέση ψύξης/μικρής αεροδυναμικής αντίστασης.

Ηλεκτρικά αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή, για πρώτη φορά σε ένα SUV.

Οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης, τονίζουν τον ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα της Cayenne S.

Δοκιμή: Porsche Cayenne S

Διαβάστηκε από 11400 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

Μια all terrain 911; 24 ώρες, σχεδόν 90 λτ. βενζίνης και κάτι λιγότερα από 500 χλμ. ήταν αρκετά για σκέφτεσαι υπερβολές και να κάνεις υποκλίσεις μπροστά στη νέα Porsche Cayenne S.

What is new 
- 3η γενιά Cayenne
- 3,0 V6 turbo με 440 άλογα
- 0-100 σε 5,2 δλ.
- Από 137.300 ευρώ

Ιεροσυλία; Υπερβολή; Ακρότητα; Σχολιάστε ελεύθερα, αλλά αυτή η Porsche Cayenne έχει περάσει σε άλλη διάσταση. Αφήνει πίσω αυτήν του γρήγορου SUV πολυτελείας και φλερτάροντας  με εκείνη του sportscar, που πάει παντού.  Όταν το 2002 η Porsche παρουσίασε την πρώτη Cayenne άλλοι έκαναν λόγο για ιεροσυλία και άλλοι «προέβλεψαν» παταγώδη αποτυχία. Και όμως η Cayenne ήταν το μοντέλο, που αφενός γέμισε τα ταμεία της μυθικής φίρμας και που αφετέρου, κατέδειξε πως Porsche δεν είναι μόνο 911. Τα χρόνια πέρασαν και σήμερα ήρθε η νέα, 3η, γενιά Cayenne την οποία δοκιμάσαμε και μείναμε με το στόμα ορθάνοιχτό… Τα γιατί ακολουθούν! 

Μεγαλύτερη, κομψότερη και πιο αεροδυναμική από ποτέ
Η νέα Cayenne είναι μεγαλύτερη (περί τα 6 εκατοστά) στο μάτι όμως καταφέρνει να το κρύψει. Κάτι η  -πιστή στη νέα εποχή Porsche- σχεδίαση με το χαρακτηριστικό σύνολο μάσκα -μπροστά φώτα- μοτίβο, ενιαίας γραμμής πίσω φώτων και το χαμηλωμένο κατά 10 περίπου χλστ αμάξωμα, λίγο η κλίση της οροφής μαζί με τα χαμηλότερα πλευρικά παράθυρα και στην πράξη το σχεδόν 5 μέτρων SUV δείχνει πιο κομψό από ποτέ. Και ελαφρύτερο. 65 κιλά λιγότερα ζυγίζει η νέα Cayenne S σε σχέση με πριν και αυτό οφείλεται τόσο στην ευρεία χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, όσο και στη νέα πλατφόρμα MLB Evo, ναι -γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε- αυτή των Audi Q7, Bentley Bentayaga και Lamborghini Urus!

Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί και στην αεροδυναμική κάτι που φαίνεται από το επίπεδο πάτωμα, τα ενεργά πτερύγια της μάσκας, που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη σχέση ψύξης/μικρής αεροδυναμικής αντίστασης, αλλά και από την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή, η οποία αποτελεί βασική συνιστώσα της ενεργής αεροδυναμικής του αυτοκινήτου (Porsche Active Aerodynamics, PAA) και η οποία τοποθετείται για πρώτη φορά σε ένα SUV: Μέχρι τα 160 χλμ/ώρα είναι κρυμμένη, προς όφελος της αεροδυναμικής και της οικονομίας. Από εκεί και πέρα ανάλογα με την ταχύτητα και την επιλεγμένη ρύθμιση του αυτοκινήτου ανυψώνεται αυτόματα κατά 20, 40 ή 60 χλστ. (6, 12,6 ή 19,9 μοίρες) δημιουργώντας έως και 50 κιλά επιπλέον κάθετης δύναμης στον πίσω άξονα! Όταν δε, φρενάρεις απότομα με ταχύτητα 170-250 χλμ./ώρα, η αεροτομή λειτουργεί και ως αερόφρενo μιας και ανασηκώνεται με γωνία 28,6 μοιρών μειώνοντας κατά 2 μέτρα το κοκκάλωμα από τα 250 χλμ./ώρα…

Αν ήμουν πλούσιος…
Το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας Cayenne είναι απίστευτο. Το ίδιο και η ίδια της η παρουσία. Βέβαια όλα αυτά πληρώνονται και μάλιστα πολλά. Η νέα Porsche Cayenne S της δοκιμής είναι διαθέσιμη από 137.300 ευρώ, αλλά για ένα μοντέλο με τα έξτρα καλούδια, που είχε η «δικιά μας» η τιμή εύκολα ξεπερνά τα 150 χιλιάρικα, τα οποία ακόμη και όταν έβρεχε ευρώ από τον ουρανό θα όριζαν μια προκλητική τιμή. Αυτό φυσικά σε τίποτα δεν μειώνει την αξία της Porsche Cayenne S, η οποία αν όχι το καλύτερο είναι ένα από τα καλύτερα σπορ SUV στον κόσμο…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »