• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

65 κιλά λιγότερα ζυγίζει η νέα Cayenne S σε σχέση με πριν και αυτό οφείλεται τόσο στην ευρεία χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, όσο και στη νέα πλατφόρμα MLB Evo

Η νέα Cayenne είναι μεγαλύτερη (περί τα 6 εκατοστά) στο μάτι όμως καταφέρνει να το κρύψει.

Xαρακτηριστικό σύνολο μάσκα -μπροστά φώτα- μοτίβο, ενιαίας γραμμής πίσω φώτων.

Xαρακτηριστικό σύνολο μάσκα -μπροστά φώτα- μοτίβο, ενιαίας γραμμής πίσω φώτων.

Τα ενεργά πτερύγια της μάσκας, που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης βελτιώνουν τη σχέση ψύξης/μικρής αεροδυναμικής αντίστασης.

Ηλεκτρικά αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή, για πρώτη φορά σε ένα SUV.

Οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης, τονίζουν τον ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα της Cayenne S.

Δοκιμή: Porsche Cayenne S

Διαβάστηκε από 10240 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

Μια all terrain 911; 24 ώρες, σχεδόν 90 λτ. βενζίνης και κάτι λιγότερα από 500 χλμ. ήταν αρκετά για σκέφτεσαι υπερβολές και να κάνεις υποκλίσεις μπροστά στη νέα Porsche Cayenne S.

What is new 
- 3η γενιά Cayenne
- 3,0 V6 turbo με 440 άλογα
- 0-100 σε 5,2 δλ.
- Από 137.300 ευρώ

Ιεροσυλία; Υπερβολή; Ακρότητα; Σχολιάστε ελεύθερα, αλλά αυτή η Porsche Cayenne έχει περάσει σε άλλη διάσταση. Αφήνει πίσω αυτήν του γρήγορου SUV πολυτελείας και φλερτάροντας  με εκείνη του sportscar, που πάει παντού.  Όταν το 2002 η Porsche παρουσίασε την πρώτη Cayenne άλλοι έκαναν λόγο για ιεροσυλία και άλλοι «προέβλεψαν» παταγώδη αποτυχία. Και όμως η Cayenne ήταν το μοντέλο, που αφενός γέμισε τα ταμεία της μυθικής φίρμας και που αφετέρου, κατέδειξε πως Porsche δεν είναι μόνο 911. Τα χρόνια πέρασαν και σήμερα ήρθε η νέα, 3η, γενιά Cayenne την οποία δοκιμάσαμε και μείναμε με το στόμα ορθάνοιχτό… Τα γιατί ακολουθούν! 

Μεγαλύτερη, κομψότερη και πιο αεροδυναμική από ποτέ
Η νέα Cayenne είναι μεγαλύτερη (περί τα 6 εκατοστά) στο μάτι όμως καταφέρνει να το κρύψει. Κάτι η  -πιστή στη νέα εποχή Porsche- σχεδίαση με το χαρακτηριστικό σύνολο μάσκα -μπροστά φώτα- μοτίβο, ενιαίας γραμμής πίσω φώτων και το χαμηλωμένο κατά 10 περίπου χλστ αμάξωμα, λίγο η κλίση της οροφής μαζί με τα χαμηλότερα πλευρικά παράθυρα και στην πράξη το σχεδόν 5 μέτρων SUV δείχνει πιο κομψό από ποτέ. Και ελαφρύτερο. 65 κιλά λιγότερα ζυγίζει η νέα Cayenne S σε σχέση με πριν και αυτό οφείλεται τόσο στην ευρεία χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, όσο και στη νέα πλατφόρμα MLB Evo, ναι -γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε- αυτή των Audi Q7, Bentley Bentayaga και Lamborghini Urus!

Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί και στην αεροδυναμική κάτι που φαίνεται από το επίπεδο πάτωμα, τα ενεργά πτερύγια της μάσκας, που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη σχέση ψύξης/μικρής αεροδυναμικής αντίστασης, αλλά και από την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή, η οποία αποτελεί βασική συνιστώσα της ενεργής αεροδυναμικής του αυτοκινήτου (Porsche Active Aerodynamics, PAA) και η οποία τοποθετείται για πρώτη φορά σε ένα SUV: Μέχρι τα 160 χλμ/ώρα είναι κρυμμένη, προς όφελος της αεροδυναμικής και της οικονομίας. Από εκεί και πέρα ανάλογα με την ταχύτητα και την επιλεγμένη ρύθμιση του αυτοκινήτου ανυψώνεται αυτόματα κατά 20, 40 ή 60 χλστ. (6, 12,6 ή 19,9 μοίρες) δημιουργώντας έως και 50 κιλά επιπλέον κάθετης δύναμης στον πίσω άξονα! Όταν δε, φρενάρεις απότομα με ταχύτητα 170-250 χλμ./ώρα, η αεροτομή λειτουργεί και ως αερόφρενo μιας και ανασηκώνεται με γωνία 28,6 μοιρών μειώνοντας κατά 2 μέτρα το κοκκάλωμα από τα 250 χλμ./ώρα…

Αν ήμουν πλούσιος…
Το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας Cayenne είναι απίστευτο. Το ίδιο και η ίδια της η παρουσία. Βέβαια όλα αυτά πληρώνονται και μάλιστα πολλά. Η νέα Porsche Cayenne S της δοκιμής είναι διαθέσιμη από 137.300 ευρώ, αλλά για ένα μοντέλο με τα έξτρα καλούδια, που είχε η «δικιά μας» η τιμή εύκολα ξεπερνά τα 150 χιλιάρικα, τα οποία ακόμη και όταν έβρεχε ευρώ από τον ουρανό θα όριζαν μια προκλητική τιμή. Αυτό φυσικά σε τίποτα δεν μειώνει την αξία της Porsche Cayenne S, η οποία αν όχι το καλύτερο είναι ένα από τα καλύτερα σπορ SUV στον κόσμο…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

4 tips για χρώμα σαν καινούργιο!

Πως αποθηκεύονται τα ελαστικά;

13 + 1 βλάβες που θα σε στείλουν συνεργείο!

«Πολεμικά» Karma Revero GT με 536 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο teaser για το επερχόμενο Ford Puma crossover (+vid)

Dacia Duster VS Opel Astra VS SEAT Arona

Tο Suzuki Ignis facelift;

Δοκιμή: Nissan Micra 1,0 λτ. turbo με 100 PS

VW Transporter εν ονόματι του νόμου

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Η ευρωπαϊκή «εκστρατεία» της McLaren GT

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »