Τα αυτιά απολαμβάνουν κάθε στιγμή τη ξεχωριστή «βραχνάδα» του 3λιτρου V6 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. και το λυσσαλέο ξέσπασμα ψηλότερα μέχρι τον κόφτη στις 7.000 σ.α.λ..

Κινητήρας-Επιδόσεις: Σοκ και δέος

21.946 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)

Τα 440 άλογα και κυρίως τα 550 Nm (από τις 1.800 έως τις 5.500 σ.α.λ.) από τον 3λιτρο V6 biturbo κινητήρα έχουν να κινήσουν 2.020 κιλά τα οποία όχι απλά τα «καταφέρνουν», αλλά τα... εκτοξεύουν. Και με τα αυτιά, απολαμβάνεις κάθε στιγμή τη ξεχωριστή «βραχνάδα» μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. και το λυσσαλέο ξέσπασμα ψηλότερα και μέχρι τον κόφτη στις 7.000 σ.α.λ. Ακόμη και στο Normal πρόγραμμα η απόκριση είναι καλή, τη στιγμή που στο Sport και στο Sport+ «ξυρίζει» με ουσιαστικά μηδενικό lag. H Porsche υπόσχεται 5,2 δλ για τα 0-100 χλμ./ώρα και η πράξη δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης με την τελική να ξεπερνά τα 265 χλμ./ώρα.

Όλα τα λεφτά είναι και το ουσιαστικά αλάνθαστο κιβώτιο, είτε στην αυτόματη, είτε στην «σειριακή» λειτουργία, συνδυάζοντας ταχύτητα, ομαλότητα και άψογη συνεργασία με τον κινητήρα με το έντονο κούμπωμα των γραναζιών στην χειροκίνητη λειτουργία να έχει μείνει ακόμη χαραγμένο στη μνήμη μας… Φυσικά σε θέματα κατανάλωσης δεν περιμένεις θαύματα όταν πηγαίνεις «αέρα», οπότε ακόμη και τα (έξτρα) 90 λίτρα του ρεζερβουάρ δείχνουν λίγα… Πάντως η μέση τιμή των 15,1 λτ./100 χλμ. είναι μια λογική κατανάλωση για τον χαρακτήρα και τις επιδόσεις της Cayenne S.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center