Δυνατός και πολιτισμένος ο 1,5 TSI EVO με τους 150 ίππους του Karoq.

Kινητήρας: Πολιτισμένο και πληθωρικό

62.619 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2019)

Είναι λογικό ο κινητήρας των 1,5 λίτρων και 150 ίππων να δείχνει πολύ πιο γεμάτος σε κάθε επίπεδο από τον 1.000άρη «teammate» του στη γκάμα του Skoda Karoq, αλλά και πολλών μοντέλων του ομίλου VW ακόμα. Ανεβαίνοντας σκαλί από τις πιο υποκυβισμένες εκδόσεις, αυτό που θα εκτιμήσει κανείς είναι τα λειτουργικά χαρακτηρισικά, η ηρεμία στο ανέβασμα των στροφών και η απουσία κροταλισμάτων τρικύλινδρης προέλευσης.

Επίσης πρόκειται για κινητήρα πολύ εύκολο στη διαχείριση, καθώς ενώ οι επιδόσεις έχουν διαφορά συχνά αρκετών δευτερολέπτων έναντι της εκδοχής των 116 ίππων, η κατανάλωση επιβαρύνεται μόλις κατά 0,7 λτ./100 χλμ., απόρροια προφανώς και της λειτουργίας απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων όπου είναι εφικτό. Όλα αυτά έρχεται βέβαια να τα επισκιάσει το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο των επτά σχέσεων με την αυτόματη λειτουργία.

Το σαζμάν αυτό, παρά τις όποιες υστερήσεις του στο να περάσει από τη νεκρά στην 1η ή στην όπισθεν ή την απροθυμία του να κατεβάσει σχέση όταν οι στροφές είναι σχετικά ψηλά, παραμένει ένα ευχάριστο σύστημα μετάδοσης. Είναι πολύ δυνατό στα ανεβάσματα και ενισχύει την αίσθηση επιτάχυνσης ενώ ειδικά στις ρεπρίζ δημιουργεί εικόνα ανάλογη πολύ ισχυρότερων κινητήρων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEIRAIOS LEASING
OPEL