Ο κινητήρας έχει εκρηκτική λειτουργία με ανάλογες επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ., 60-100 σε 2,3 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ..

Αυξημένη ισχύς με επιδόσεις που τσακίζουν…

72.043 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2019)

Το GTI TCR δεν θυμίζει το ευκολοδήγητο Performance, αλλά ένα σκληροπυρηνικό hatch. Προς θεού δεν απαιτεί να είσαι πιλότος για να το πας στο όριο, αλλά σίγουρα δεν είναι για άμαθους σε σπορ κατασκευές. 

Οι αλλαγές στην εμφάνιση του GTI TCR και το «αλήτικο» στιλ που έχει, χρειάζονται και το ανάλογο σύνολο που μπορεί να το στηρίξει. Κάτω από το καπό συναντούμε τον 2-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα του VW Group της έκδοσης Performance, o οποίος μέσω διαφορετικής χαρτογράφησης και άλλων μηχανικών βελτιώσεων έχει αυξημένη ισχύ 290 ίππων με 380 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.800 σ.α.λ., την ισχυρότερη από κάθε άλλη δικίνητη έκδοση. Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7τάχυτο DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στην πράξη και με επιλεγμένο το πρόγραμμα Sport ο κινητήρας εμφανίζει κορυφαία απόκριση από χαμηλά και εκρηκτική λειτουργία με ανάλογες επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ (5,9 δλ. το GTI Perfomance), ενώ τα 60-100 και τα 80-120 χλμ./ώρα με Kickdown σε 2,3 δλ. και 3,0 δλ. αντίστοιχα (2,8 δλ. και 3,5 δλ. το Perfomance). Βέβαια αν εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα η κατανάλωση εκτοξεύεται με μέση τιμή πάνω από 15-16 λτ./100 χλμ. Με επιλογή προγράμματος Eco σε cruising καταστάσεις αυτοκινητόδρομου η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί και κοντά στα 8,0 λτ./100 χλμ.. Αν ψάχνουμε για μειονεκτήματα στο σύνολο το πρώτο είναι ο ήχος που εξέρχεται ο οποίος σίγουρα δε σε «φτιάχνει», καθώς και η λειτουργία του κιβωτίου, που σε απαιτητικές καταστάσεις, καθυστερεί τα κατεβάσματα των σχέσεων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green