Λίγο πριν την έλευση της νέας γενιάς του Golf, η VW αποχαιρετά το μοντέλο της με μια ειδική έκδοση του GTI, με την ονομασία TCR.

Η VW έχει δώσει πιο «αγωνιστική» χροιά σε αυτό το μοντέλο, τονίζοντας τις επιδόσεις, δίνοντας πιο σπορτίφ εμφάνιση και βάζοντας στη συνταγή ένα πιο «πιστάδικο» στήσιμο.

Η εμφάνιση του TCR φωνάζει από μακριά προς πρόκειται για μια σκληροπυρηνική έκδοση.

Τα μαύρα spoiler, o πίσω διαχύτης, το κόκκινο σιρίτι που διατρέχει όλο το μπροστά μέρος και οι εντυπωσιακές μαύρες ματ ζάντες των 19 ιντσών φροντίζουν γι αυτό.

Τα μαύρα spoiler, o πίσω διαχύτης, το κόκκινο σιρίτι που διατρέχει όλο το μπροστά μέρος και οι εντυπωσιακές μαύρες ματ ζάντες των 19 ιντσών φροντίζουν γι αυτό.

Τα μαύρα spoiler, o πίσω διαχύτης, το κόκκινο σιρίτι που διατρέχει όλο το μπροστά μέρος και οι εντυπωσιακές μαύρες ματ ζάντες των 19 ιντσών φροντίζουν γι αυτό.

Δοκιμή: VW Golf GTI TCR

72.042 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2019)

Για τους οπαδούς: Η ειδική έκδοση TCR δείχνει το πιο «σκληρό» και αγωνιστικό πρόσωπο του Golf GTI και απευθύνεται όχι στους απλούς φιλάθλους των hot hatch, αλλά στους σκληροπυρηνικούς «Ultras».


What is new 
- Ειδική έκδοση του Golf GTI
- Με 290 ίππους 
- 60-100 σε 2,3 δλ.
- Από 48.700 ευρώ

Λίγο πριν την έλευση της νέας γενιάς του Golf, η VW αποχαιρετά το μοντέλο της με μια ειδική έκδοση του GTI, με την ονομασία TCR, που εμπνέεται από το αγωνιστικό μοντέλο που «τρέχει» στο TCR International Series. Κατά συνέπεια λοιπόν η VW έχει δώσει πιο «αγωνιστική» χροιά στο μοντέλο της, τονίζοντας τις επιδόσεις, δίνοντας πιο σπορτίφ εμφάνιση και βάζοντας στη συνταγή ένα πιο «πιστάδικο» στήσιμο.

 Εξάλλου οι μηχανικοί της VW έχουν αποδείξει πολλάκις πως ξέρουν τον τρόπο να φτιάξουν πιο hardcore εκδόσεις, όπως είδαμε στο παρελθόν με το Clubsport/Clubsport S και το Performance (αφήνουμε εκτός το τετρακίνητο «R» ), το οποίο είναι το τελευταίο χρονικά μέχρι την έλευση του TCR.

Μια δόση πρωταθλητισμού…
Στο εξωτερικό όπως προαναφέραμε τα τονισμένα σπορ στοιχεία είναι εμφανή με σαφείς αναφορές στον δις πρωταθλητή του TCR International Series. Την παράσταση κλέβουν οι σφυρήλατες (στάνταρ) ζάντες 18 ιντσών που στο εσωτερικό τους φιλοξενούν τα μεγάλα δισκόφρενα, ενώ στη διάθεση των πελατών βρίσκονται και τροχοί 19 ιντσών (προαιρετικά). Οι προφυλαχτήρες είναι ανασχεδιασμένοι για πιο επιθετικό ύφος, με τις δύο απολήξεις της εξάτμισης που πλαισιώνουν τον αεροδυναμικό διαχύτη να αποτελούν μέρος του πίσω μέρους, όπως και η μικρή αεροτομή. Νέα είναι και τα πλευρικά μαρσπιέ, όπως και το εμπρός splitter, με τις αλλαγές να τελειώνουν με τα αυτοκόλλητα «TCR».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
skoda