• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Λίγο πριν την έλευση της νέας γενιάς του Golf, η VW αποχαιρετά το μοντέλο της με μια ειδική έκδοση του GTI, με την ονομασία TCR.

Η VW έχει δώσει πιο «αγωνιστική» χροιά σε αυτό το μοντέλο, τονίζοντας τις επιδόσεις, δίνοντας πιο σπορτίφ εμφάνιση και βάζοντας στη συνταγή ένα πιο «πιστάδικο» στήσιμο.

Η εμφάνιση του TCR φωνάζει από μακριά προς πρόκειται για μια σκληροπυρηνική έκδοση.

Τα μαύρα spoiler, o πίσω διαχύτης, το κόκκινο σιρίτι που διατρέχει όλο το μπροστά μέρος και οι εντυπωσιακές μαύρες ματ ζάντες των 19 ιντσών φροντίζουν γι αυτό.

Τα μαύρα spoiler, o πίσω διαχύτης, το κόκκινο σιρίτι που διατρέχει όλο το μπροστά μέρος και οι εντυπωσιακές μαύρες ματ ζάντες των 19 ιντσών φροντίζουν γι αυτό.

Τα μαύρα spoiler, o πίσω διαχύτης, το κόκκινο σιρίτι που διατρέχει όλο το μπροστά μέρος και οι εντυπωσιακές μαύρες ματ ζάντες των 19 ιντσών φροντίζουν γι αυτό.

Δοκιμή: VW Golf GTI TCR

Διαβάστηκε από 64289 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2019
 

Για τους οπαδούς: Η ειδική έκδοση TCR δείχνει το πιο «σκληρό» και αγωνιστικό πρόσωπο του Golf GTI και απευθύνεται όχι στους απλούς φιλάθλους των hot hatch, αλλά στους σκληροπυρηνικούς «Ultras».


What is new 
- Ειδική έκδοση του Golf GTI
- Με 290 ίππους 
- 60-100 σε 2,3 δλ.
- Από 48.700 ευρώ

Λίγο πριν την έλευση της νέας γενιάς του Golf, η VW αποχαιρετά το μοντέλο της με μια ειδική έκδοση του GTI, με την ονομασία TCR, που εμπνέεται από το αγωνιστικό μοντέλο που «τρέχει» στο TCR International Series. Κατά συνέπεια λοιπόν η VW έχει δώσει πιο «αγωνιστική» χροιά στο μοντέλο της, τονίζοντας τις επιδόσεις, δίνοντας πιο σπορτίφ εμφάνιση και βάζοντας στη συνταγή ένα πιο «πιστάδικο» στήσιμο.

 Εξάλλου οι μηχανικοί της VW έχουν αποδείξει πολλάκις πως ξέρουν τον τρόπο να φτιάξουν πιο hardcore εκδόσεις, όπως είδαμε στο παρελθόν με το Clubsport/Clubsport S και το Performance (αφήνουμε εκτός το τετρακίνητο «R» ), το οποίο είναι το τελευταίο χρονικά μέχρι την έλευση του TCR.

Μια δόση πρωταθλητισμού…
Στο εξωτερικό όπως προαναφέραμε τα τονισμένα σπορ στοιχεία είναι εμφανή με σαφείς αναφορές στον δις πρωταθλητή του TCR International Series. Την παράσταση κλέβουν οι σφυρήλατες (στάνταρ) ζάντες 18 ιντσών που στο εσωτερικό τους φιλοξενούν τα μεγάλα δισκόφρενα, ενώ στη διάθεση των πελατών βρίσκονται και τροχοί 19 ιντσών (προαιρετικά). Οι προφυλαχτήρες είναι ανασχεδιασμένοι για πιο επιθετικό ύφος, με τις δύο απολήξεις της εξάτμισης που πλαισιώνουν τον αεροδυναμικό διαχύτη να αποτελούν μέρος του πίσω μέρους, όπως και η μικρή αεροτομή. Νέα είναι και τα πλευρικά μαρσπιέ, όπως και το εμπρός splitter, με τις αλλαγές να τελειώνουν με τα αυτοκόλλητα «TCR».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Η κίνηση στους δρόμους

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Porsche: «Nα διαφοροποιηθούμε για να επιβιώσουμε»

Διέρρευσε η νέα Skoda Octavia

Σχέδιο δείχνει το νέο Hyundai Tucson

Αντανακλαστικά στο ζενίθ

Βαν της Hyundai μόνο για drift (+vid)

Aμφισβητούνται οι χρόνοι του Model S στο Ring

Audi S5 Sportback και TT RS από την ABT

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »