Το VW ID.7 κρύβει περίτεχνα το βάρος και τον όγκο του, χωρίς κλίσεις που να τρομάξουν και χωρίς ποτέ η,  ανεξάρτητη σε κάθε τροχού, ανάρτηση να χάνει την αυτοκυριαρχία της.
2 Φωτογραφίες »

Το VW ID.7 κρύβει περίτεχνα το βάρος και τον όγκο του, χωρίς κλίσεις που να τρομάξουν και χωρίς ποτέ η, ανεξάρτητη σε κάθε τροχού, ανάρτηση να χάνει την αυτοκυριαρχία της.

Οδική συμπεριφορά: Ήσυχο, άνετο και απρόσμενα ευέλικτο

10.703 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2024)

Με τέτοιο όγκο και 2,2 τόνους είναι λογικό να είσαι επιφυλακτικός σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά του ID.7. Αρκούν όμως λίγα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι για να εξαφανιστεί και η τελευταία επιφύλαξη. Εξαιρετική δουλειά από τους Γερμανούς, με το ID.7 να προσφέρει μια καθόλα premium και αρχοντική κύλιση, ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 20 ιντσών (ελαστικά 235/45 μπροστά και 255/40 πίσω), που «φορούσε» το μοντέλο της δοκιμής. Ταξιδεύει με ζηλευτή ηρεμία, με την ηχομόνωση και την ικανότητα της ανάρτησης (διατίθεται και σύστημα DCC με 15 ρυθμίσεις για την απόσβεση) να καταπίνει κάθε κακοτεχνία αθόρυβα και ισοπεδωτικά προσφέροντας το απόλυτο ζεν στους επιβάτες.


Το VW ID.7 να προσφέρει μια καθόλα premium και αρχοντική κύλιση, ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 20 ιντσών
2 Φωτογραφίες »

Το VW ID.7 να προσφέρει μια καθόλα premium και αρχοντική κύλιση, ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 20 ιντσών


Ακόμα όμως και σε μια διαδρομή με στροφές, το ID.7 κρύβει περίτεχνα το βάρος και τον όγκο του, χωρίς κλίσεις που να τρομάξουν και χωρίς ποτέ η,  ανεξάρτητη σε κάθε τροχού, ανάρτηση να χάνει την αυτοκυριαρχία της. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα, ενώ ακόμα και αν το παρακάνεις τα ηλεκτρονικά θα σώσουν την κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θετικό το πρόσημο για τιμόνι και φρένα, τόσο από πλευράς αίσθησης, όσο και αποτελεσματικότητας, ενώ άξια αναφοράς είναι τα εξαιρετικά καθίσματα που σε κρατούν ατσαλάκωτο απογειώνοντας την εμπειρία ταξιδιού με το ID.7. Ακόμα και στην πόλη, το ID.7 είναι απρόσμενα ευέλικτο χάρη στο μικρό κύκλο στροφής (10,9 μ.) σε σχέση με το μέγεθός, όπως αυτός εξασφαλίζεται από την πίσω κίνηση και την αντίστοιχη τοποθέτηση του κινητήρα που αφήνει περιθώριο στο τιμόνι να «κόβει» εντυπωσιακά.

H μεγάλη αυτονομία είναι ένα ακόμα σοβαρό πλεονέκτημα για το ID.7, το οποίο προσφέρεται με το βελτιωμένο σύστημα Travel Assist για ένα είδους αυτόνομης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομους με ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα. Στο ταξίδι λοιπόν, καθορίζεις την ταχύτητα που θέλεις να ταξιδεύεις και το ID.7 φροντίζει να την κρατάει σταθερή. Αν βρει πιο αργό όχημα φρενάρει μόνο του και μετά επιταχύνει μόνο του. Παράλληλα φροντίζει ώστε να βρίσκεται πάντοτε στο κέντρο της λωρίδας και θα στρίψει από μόνο του ακολουθώντας πάντα τη διαγράμμιση. Επιπλέον αν συναντήσεις πιο αργό όχημα, τότε για να προσπεράσεις το μόνο που χρειάζεται είναι να ανάψεις το φλας. Το ID.7 θα αναλάβει να αλλάξει λωρίδα και να κάνει την προσπέραση από μόνο του.

Μιια ακόμα λειτουργία του Travel Assist είναι πως αναγνωρίζει όταν πλησιάζει γωνίες, κυκλικούς κόμβους και διασταυρώσεις, και έτσι αν κρίνει ότι κινείσαι γρήγορα, τότε σε προειδοποιεί για να μειώσεις ταχύτητα και το σύστημα εμφανίζει μια συνιστώμενη ταχύτητα που πρέπει να έχεις.
 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: VW ID.7 | Η ID ναυαρχίδα της VW με 286 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση - τιμή - εξοπλισμός
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: High tech κινητό «σαλόνι»
Σελίδα 4Επιδόσεις-Αυτονομία: Με πραγματική αυτονομία που ξεπερνά τα 550 χλμ.
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Ήσυχο, άνετο και απρόσμενα ευέλικτο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
test center