Με λίγες φθορές το προηγούμενο Hyundai i20, κυρίως στα πίσω δισκόφρενα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με λίγες φθορές το προηγούμενο Hyundai i20, κυρίως στα πίσω δισκόφρενα

8.989 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2023)

Παρά τα 8 χρόνια που έχει στις «πλάτες» του το μεταχειρισμένο Hyundai i20 που δοκιμάζουμε, οι φθορές είναι λίγες.


Οι επενδύσεις στο εσωτερικό βρίσκονται σε καλή κατάσταση, χωρίς γρατζουνιές και σημάδια από τη χρήση, κάτι που ισχύει και για τους διακόπτες στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα, που δεν έχουν ξεβάψει.
Το μοντέλο είναι πλούσια εξοπλισμένο, με αυτόματο σύστημα κλιματισμού, έγχρωμη οθόνη για το infotainment, σύστημα πλοήγησης, καθώς και θερμαινόμενα καθίσματα και θερμαινόμενο τιμόνι. Όλα λειτουργούν σωστά, χωρίς προβλήματα.



Περνώντας στα μηχανικά μέρη, οι μόνες φθορές που παρατηρήθηκαν είναι στους δίσκους των πίσω φρένων. Σε γενικές γραμμές τα συγκεκριμένα εξαρτήματα τείνουν να έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ αν παρατηρήσετε πως ο ένας δίσκος έχει φθαρεί αρκετά περισσότερο από τους υπόλοιπους, αυτό σημαίνει πως η δαγκάνα του φρένου κολλάει ελαφρώς «κλειστή» και πιέζει συνέχεια το δισκόφρενο, εμποδίζοντάς το από το να περιστρέφεται ελεύθερα.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i20 2014-2020
Σελίδα 2Το προηγούμενο Hyundai i20 έχει μεγάλη ευρυχωρία και μοντέρνο σχεδιασμό
Σελίδα 3Το Hyundai i20 της δεύτερης γενιάς είναι αξιόπιστο ως μεταχειρισμένο
Σελίδα 4Με λίγες φθορές το προηγούμενο Hyundai i20, κυρίως στα πίσω δισκόφρενα
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα Hyundai i20 της γενιάς 2014-2020 έχουν μέσο όρο τιμής 11.000 ευρώ
BRIDGESTONE VS GOODYEAR
test center