Ξεκινώντας από τα μηχανικά μέρη, αξίζει να γνωρίζετε πως τα φρένα μπορούν να αντέξουν 100.000 χλμ χωρίς να χρειαστούν αλλαγή. Από την άλλη πλευρά, αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης οδηγούσε το Leon του ιδιαίτερα γρήγορα, ενδέχεται να έχουν φθαρεί πρόωρα τα αμορτισέρ.
Σε όσα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονικό χειρόφρενο, ενδέχεται να χρειάζονται αντικατάσταση οι σερβοκινητήρες του συστήματος, στην περίπτωση που το όχημα έχει μείνει για πολύ καιρό ακίνητο. Περνώντας στο εσωτερικό του Seat Leon, τα σημάδια «κόπωσης» είναι περιορισμένα. Το δερμάτινο τιμόνι δεν δείχνει αποχρωματισμούς και φθορές, κάτι που επιβεβαιώνεται εις διπλούν τόσο στο μεταχειρισμένο των 130.000 χλμ, όσο και στο παρελθοντικό test μακράς διαρκείας 100.000 χλμ.
Αντίστοιχα καλοδιατηρημένες είναι οι ταπετσαρίες στις πόρτες και στα καθίσματα, καθώς και τα πλαστικά στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα. Στα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με δερμάτινα καθίσματα και επίσης δερμάτινο υποβραχιόνιο θα πρέπει να γίνεται τακτική συντήρηση στις επενδύσεις προκειμένου να εξασφαλιστεί η μακροζωία τους. Αν παρατηρήσετε πρόωρες φθορές, αυτό είναι σημάδι πως ο ιδιοκτήτης δεν φρόντιζε όσο συχνά θα έπρεπε τις δερμάτινες ταπετσαρίες, κάτι που ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα και όχι αποκλειστικά στο Seat Leon.