Bενζινοκίνητο και hybrid χωρίς ζημιές. Diesel: Μπορεί να περάσει λάδι στο intercooler
9.319 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2020)
Ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του μεταχειρισμένου Toyota Yaris που δοκιμάζουμε είναι ο βασικός τρικύλινδρος χιλιάρης που αποδίδει 69 ίππους και 95 Nm ροπή. Μπορεί αυτά τα άλογα να μην βάζουν φωτιά στο δρόμο, όμως δεν «διψούν» πολύ, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας η κατανάλωση ήταν 5 λτ/100 χλμ. Εκτός από τη χαμηλή κατανάλωση, το συγκεκριμένο μοτέρ είναι απροβλημάτιστο, μιας και δεν υπάρχουν αναφορές για εκτεταμένες ζημιές.
Πέραν του κινητήρα 1 λίτρου, η Toyota εφοδίασε το Yaris με τον βενζινοκινητήρα 1,33 λίτρων που αποδίδει 99 άλογα, το επίσης βενζινοκίνητο μοτέρ 1,5 λίτρων με 111 ίππους που χρησιμοποιήθηκε από το 2017 και έπειτα, καθώς και με diesel κινητήρα 1,4 λίτρων με 90 ίππους. Εκτός από αμιγώς θερμικό, το Toyota Yaris 2012-2019 κυκλοφόρησε και με υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποδίδει 100 άλογα και έχει ως βάση ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων.
Τα μηχανικά σύνολα που απαρτίζουν τη γκάμα του προηγούμενου Toyota Yaris είναι αξιόπιστα. Οι αναφορές βλαβών εστιάζουν στον πετρελαιοκινητήρα, στον οποίον ενδέχεται να περάσουν λάδια στο intercooler, καθώς και να υπάρξουν διαρροές στο turbo ή στην αντλία κενού. Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις η Toyota ήταν πρόθυμη να προχωρήσει σε αντικατάσταση των εξαρτημάτων που προκαλούσαν το πρόβλημα. Εκτός αυτού, το 2016 πραγματοποιήθηκε ενέργεια αντικατάστασης των top-mounts των αναρτήσεων, αν αυτά είχαν φθαρεί νωρίτερα από το προβλεπόμενο.