Οι τεχνολογίες που έχει & η συνεργασία με το studio Giugiaro που σχεδίασε το πρώτο Golf

10.845 Επισκέψεις στο άρθρο
Οι τεχνολογίες που έχει & η συνεργασία με το studio Giugiaro που σχεδίασε το πρώτο Golf

Το Vredestein Ultrac, όπως και κάθε ελαστικό της ολλανδικής μάρκας, αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Giugiaro Design. Πρόκειται για διάσημο ιταλικό πρακτορείο σχεδιασμού, με επικεφαλής τον Giorgetto Giugiaro, γνωστό για την σχεδιαστική πινελιά του στο 1ης γενιάς Volkswagen Golf.

 
Από εκεί και πέρα, το Vredestein Ultrac ήρθε στην αγορά ως αντικαταστάτης του Ultrac Satin (2016). Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η εταιρεία αναφέρει συγκεκριμένες τεχνικές παρεμβάσεις για χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου (Fuel C). Συγκριτικά με τα προηγούμενα ελαστικά της σειράς, το Vredestein Ultrac διαθέτει ειδικά διαμορφωμένες ενώσεις πυριτίου και ρητίνης, αυξημένες σε ποσοστό πάνω από 50%, οι οποίες από κοινού με τα πολυλειτουργικά πολυμερή δομικά στοιχεία του ενισχύουν την πρόσφυση και εξασφαλίζουν 10% καλύτερες επιδόσεις φρεναρίσματος σε στεγνό και βρεγμένο.
 
Κατά τα άλλα, ανασχεδιασμένη είναι η κοιλότητα του ελαστικού με:
  • πιο τετράγωνο αποτύπωμα
  • πιο άκαμπτο σχέδιο πέλματος
  • κεντρική νεύρωση με παραβολικές πλευρικές αυλακώσεις
Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν, σύμφωνα με την εταιρεία, βελτιωμένο χειρισμό σε στεγνό (17%) και βρεγμένο (15%).
 
Τέλος, η Vredestein έχει μεριμνήσει και για τα επίπεδα άνεσης που θα προσφέρουν τα ελαστικά της. Το μειωμένο ύψος κορυφής, η βελτιστοποιημένη κατασκευή των πλευρικών τοιχωμάτων καθώς και οι αυξημένες ζώνες ευκαμψίας μειώνουν τα επίπεδα θορύβου εντός της καμπίνας και αυξάνουν την άνετη κύλιση στον δρόμο (5% πιο άνετο), που στο ελαστικό της δοκιμής αποτυπώθηκε σε θόρυβο κύλισης στα 69 dB, μία από τις καλύτερες μετρήσεις ανάμεσα στον ανταγωνισμό.
 

Σελίδα 1Δοκιμή ελαστικού: Πώς τα πήγε σε κράτημα & φρένα το Vredestein Ultrac; (vid)
Σελίδα 2Οι τεχνολογίες που έχει & η συνεργασία με το studio Giugiaro που σχεδίασε το πρώτο Golf
ford
OPEL