Παρά το έξτρα βάρος ο οδηγικός χαρακτήρα του Nissan Juke όχι μόνο δεν έχει αλλάξει, αλλά έχει τονιστεί χάρη στη «ζωντάνια» των 143 ίππων, ειδικά στη λειτουργία Sport.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρά το έξτρα βάρος ο οδηγικός χαρακτήρα του Nissan Juke όχι μόνο δεν έχει αλλάξει, αλλά έχει τονιστεί χάρη στη «ζωντάνια» των 143 ίππων, ειδικά στη λειτουργία Sport.

Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει «νεύρο» με μόλις 5,5 λτ./100 χλμ.

90.388 Επισκέψεις στο άρθρο (26/12/2023)

 Όπως και στο Renault Clio Ε-ΤΕCH, το υβριδικό σύστημα του Nissan Juke έχει ως βάση έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 94 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες: Ο κύριος έχει ισχύ 49 άλογα, είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο και μπορεί να κινήσει αυτόνομα το όχημα. Ο δευτερεύον έχει υπό τον έλεγχό του το συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα με το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό, ώστε να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας. Αυτός έχει ισχύ 20 άλογα.


Το αυτόματο Multi Mode κιβώτιο είναι καταγωγής Renault. Στην πλήρη επιτάχυνση δεν βουίζει και γενικά η λειτουργία του είναι ευχάριστη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το αυτόματο Multi Mode κιβώτιο είναι καταγωγής Renault. Στην πλήρη επιτάχυνση δεν βουίζει και γενικά η λειτουργία του είναι ευχάριστη.


Και οι δύο ηλεκτροκινητήρες συμβάλλουν στην αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας, συνεργάζονται με ένα αρκετά πολύπλοκο αυτόματο κιβώτιο και δουλεύουν αρμονικά μεταξύ τους, αφού στην πράξη -και αυτό είναι εν τέλει το σημαντικό- δεν καταλαβαίνεις πότε λειτουργεί μόνο ο βενζινοκινητήρας, πότε μόνο ο ηλεκτροκινητήρας και πότε και οι δύο μονάδες μαζί. Η συνδυαστική απόδοση των 143 ίππων εξασφαλίζει σαφώς πιο ζωντανές επιδόσεις σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση των 114 ίππων (0,6 δλ. καλύτερο 0-100, 3,0 δλ. καλύτερο  60-100 και 5,0 δλ. καλύτερο 80-120), η σημαντική διαφορά όμως είναι στη μέση κατανάλωση.

Το υβριδικό Juke θέλει 5,5 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο (γύρω στα 7 λτ./100 χλμ. το χειροκίνητο), τιμή που με ECO λειτουργία μέσα στην πόλη πέφτει και γύρω στα 4 λτ./100 χλμ. χάρη στη δυνατότητα για ηλεκτρική κίνηση μέχρι τα 55 χλμ./ώρα. Φυσικά το υβριδικό Nissan Juke δεν πληρώνει τέλη και κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Nissan Juke Hybrid με 143 PS
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει «νεύρο» με μόλις 5,5 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Σελίδα 4O full hybrid ανταγωνισμός του υβριδικού Juke
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
SEAT