Η Opel έδωσε στο Astra GSe την ισορροπία που χρειάζεται ένα τέτοιο όχημα μεταξύ πρόσφυσης και άνεσης. Xάρη στα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ Koni με τεχνολογία FSD μπορεί να «αλλάζει» χαρακτήρα αναλόγως τ

Η Opel έδωσε στο Astra GSe την ισορροπία που χρειάζεται ένα τέτοιο όχημα μεταξύ πρόσφυσης και άνεσης. Xάρη στα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ Koni με τεχνολογία FSD μπορεί να «αλλάζει» χαρακτήρα αναλόγως των συνθηκών.

Στο δρόμο: Έχει σπορτίφ προσανατολισμό, αλλά σε πιο πολιτισμένη εκδοχή

24.296 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2023)

Το υβριδικό σύστημα και η μπαταρία είναι οι υπαίτιοι για ένα σημαντικό extra βάρος, αλλά τα αμορτισέρ της Koni που αναλύσαμε παραπάνω είναι η λύση της Opel για να δώσει τα σπορτίφ χαρακτηριστικά που υπόσχονται τα 3 αυτά γράμματα. Στην πράξη όντως το Astra GSE καταφέρνει να δώσει στον οδηγό διαφορετικά χαρακτηριστικά από το Astra PHEV των 180 ίππων, με την πρόσφυση να έχει πολύ περισσότερα περιθώρια, και έτσι το μοντέλο να μπαίνει πολύ πιο σβέλτα σε μια καμπή την ώρα που το τιμόνι έχει καλύτερη αίσθηση και απόκριση, παρόλο που δεν καταφέρνει να ενθουσιάσει με την αμεσότητά του όσο για παράδειγμα οι εκδόσεις «ST» της Ford.


Με λίγα λόγια, έχει λοιπόν σπορτίφ προσανατολισμό, αλλά δεν είναι hardcore, όπως θα επιθυμούσε ένας petrolhead και αυτό φαίνεται σε μια κλειστή φιδίσια διαδρομή, που όσο και αν προσπαθούν τα Koni, αλλά και τα πιο εστιασμένα ελαστικά με πλάτος 225 και 40άρι προφίλ, η τάση της υποστροφής θα κάνει την εμφάνισή της. Σε αυτή την περίπτωση περιμένεις περισσότερο από τα ηλεκτρονικά να επαναφέρουν την τάξη, παρά από τους χειρισμούς σου, προσπαθώντας να επαναφέρεις μέσω της ουράς το Astra στη σωστή πορεία.

Από την άλλη το κορυφαίο Astra δεν έχει χάσει καθόλου από την ποιοτική του κύλιση και την άνεση, χάρη στην τεχνολογία των αυτορρυθμιζόμενων αμορτισέρ να «μαλακώνουν» και μόνο στις έντονες ανωμαλίες θα ταραχθεί. Σε συνδυασμό μάλιστα με τα λίγα ντεσιμπέλ που μπαίνουν στην καμπίνα και τα ανατομικά καθίσματα, το ταξίδι στον ανοιχτό δρόμο είναι πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο, όπως επίσης και η καθημερινότητα στην πόλη, με έξτρα σύμμαχο εδώ το αυτόματο κιβώτιο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Opel Astra GSE, μπαίνει στη πρίζα και βγάζει 225 άλογα
Σελίδα 2Κινητήρας: Επιδόσεις παραδοσιακού GSE με κατανάλωση «χώμα»
Σελίδα 3Στο δρόμο: Έχει σπορτίφ προσανατολισμό, αλλά σε πιο πολιτισμένη εκδοχή
Σελίδα 4Η γνώμη μας - Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
OPEL