
2 Φωτογραφίες »
Το μπροστινό μέρος του EV6 facelift είναι σε μεγάλο βαθμό αλλαγμένο καθώς τώρα, στην θέση των προηγούμενων φωτιστικών σωμάτων, λαμβάνει λεπτά φώτα ημέρας και φωτιστικά σώματα παρόμοια με αυτά των concept EV3 και EV4 και των EV6 και EV9.
Το EV6 φορτίζει στο 20λεπτο (10-80%), βγαίνει σε έκδοση GT 650 ίππων με Drift Mode
Η πρόσφατη ανανέωση του Kia EV6 διατήρησε στο επίκεντρο την φουτουριστική του σχεδίαση (shooting brake μοντέλο με crossover πινελιές), αναβαθμίζοντας τα σύνολα του μπαταριών του, που πλέον έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα (στις 84 kWh). Οι ιπποδυνάμεις των τριών εκδόσεων είναι ως έχουν (170, 220 και 325 άλογα), με τις δύο πρώτες να είναι πισωκίνητες και την κορυφαία να έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς. Στις Long Range επιλογές υπάρχει και δυνατότητα ταχυφόρτιση έως τα 350 kW (DC φόρτιση), που σημαίνει ελάχιστος χρόνος φόρτισης. Σύμφωνα με όσα δηλώνει η Kia, για το 10-80% απαιτούνται μόλις 18 λεπτά, που σημαίνει μεγάλη ευελιξία-ευχρηστία σε κάποιον που αναζητά ηλεκτρικό αυτοκίνητο και για το ταξίδι.Την γκάμα του Kia EV6 συμπληρώνει η «σκληροπυρηνική» έκδοση GT, πλέον στα 650 άλογα. Η μπαταρία είναι και σε αυτή την περίπτωση 84 κιλοβατώρων, όμως ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν εστιάζει στην αυτονομία, όσο στις επιδόσεις και το «ηλεκτρικό fun-to-drive». Για αυτό, άλλωστε, εξοπλίζεται με πρόγραμμα Drift Mode, που ενεργοποιείται με συγκεκριμένη «ιεροτελεστία». Τότε το 4κίνητο EV6 GT γίνεται πισωκίνητο, το ESP φεύγει και είσαι έτοιμος για μπαντιλίκια και απολαυστικές πλαγιολισθήσεις.
Το Kia EV6 των 170 ίππων (μπαταρία 63 kWh) ξεκινά από τα 45.990 ευρώ, δίχως τυχόν όφελος κρατικής επιδότησης.
Το Παγκόσμιο Ηλεκτρικό του 2024, Kia EV9, μπορεί να δίνει ρεύμα σε ένα νοικοκυριό τις ώρες αιχμής!
Στην κορυφή της ηλεκτρικής γκάμας των Κορεατών θα συναντήσουμε ένα... κορυφαίων διαστάσεων SUV, το Kia EV9. Με μήκος που ξεπερνά τα 5 μέτρα το θηριώδες EV9 αναδείχτηκε Παγκόσμιο Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο του 2024. Διαθέσιμο σε 6-θέσια και 7-θέσια διαμόρφωση έχει χώρους που θυμίζουν διαμέρισμα. Η τεράστια μπαταρία των 99,8 kWh εξασφαλίζει αυτονομία θερμικού μοντέλου, 450 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες στην 4κίνητη έκδοση των 384 ίππων που έχουμε δοκιμάσει στο AutoΤρίτη. Το εντυπωσιακό, πάντως, με το EV9 δεν είναι το range του, αλλά το φρενάρισμα που θυμίζει αγωνιστικό και «ξεχνάει» πως πρόκειται για μοντέλο 2,6 τόνων. Μόλις 34,4 μέτρα χρειάστηκε για το 100-0 χλμ./ώρα, επίδοση από τις κορυφαίες ever στο αρχείο του Test Center μας.
Από εκεί και πέρα, πρέπει να προσθέσουμε ότι το EV9 προσφέρει τεχνολογία επιστροφής της ηλεκτρικής ενέργειας στο δίκτυο ηλεκτρισμού Vehicle-to-Grid (V2G), καθώς επίσης και τεχνολογία φόρτισης Vehicle-to-Load (V2L) που επιτρέπει στους χρήστες από το αυτοκίνητο να φορτίζουν φορητούς υπολογιστές ή να χρησιμοποιούν εξοπλισμό κατασκήνωσης έως και 3,68 kW. Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι, πως η ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας του EV9 θα μπορεί μελλοντικά να τροφοδοτήσει τις ανάγκες ενός σπιτιού (Vehicle-to-Home), με τους ανθρώπους της Kia να υπόσχονται την πλήρη κάλυψη ενός νοικοκυριού τις ώρες αιχμής (σ.σ. η συγκεκριμένη τεχνολογία αφορά τις ΗΠΑ, αλλά δεν αποκλείεται να την δούμε και στην ευρωπαϊκή αγορά).
Το Kia EV9 ξεκινά από τα 75.900 ευρώ στην πισωκίνητη επιλογή των 203 ίππων (7-θέσιας διάταξης).
Σελίδα 1 | EV3, EV6 και EV9: Τι ξεχωριστό έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Kia; |
Σελίδα 2 | Φουτουριστικό οικογενειακό EV6 ή «θηριώδες» SUV EV9; |