• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η αυτονομία του το νέου Audi e-Tron ξεπερνά τα 320 χλμ.

Είναι αρκετή η πραγματική αυτονομία των ηλεκτρικών;

Διαβάστηκε από 2314 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/7/2019
 

Οι κατασκευαστές λένε τα δικά τους, όμως είναι οι πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αρκετές για να μην οδηγείς με την ψυχή στο στόμα;


Από όλους τους λόγους που τα ηλεκτρικά μοντέλα βρίσκουν αντίσταση στην αγορά, ο πρώτος είναι η αυτονομία. Από τη μία οι αγοραστές «καμένοι» από τις καταναλώσεις των συμβατικών που στα χαρτιά έκαιγαν αέρα και στην πράξη ήθελαν βυτιοφόρο δίπλα τους, είναι μάλλον δύσπιστοι.

Από την άλλη, η εμπειρία από ηλεκτροκινητήρες που έχουμε οι περισσότεροι είναι από κάτι ηλεκτρικά σκουπάκια μπαταρίας, που μετά από λίγη χρήση «πέθαιναν» και τρέχαμε να προλάβουμε να ρουφήξουν τα ψίχουλα πριν «ξεψυχήσουν» με τις τελευταίες στροφές του μοτέρ σε αργή κίνηση.

Οπότε το να φοβάσαι ότι από τη μία ο κατασκευαστής λέει 300 και έχεις πραγματικά 150, και από την άλλη τα τελευταία 50 να είναι σε αργές στροφές, είναι μάλλον λογικό. Δεν είναι όμως αλήθεια. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν και καλές πραγματικές αυτονομίες, αλλά και λειτουργούν μέχρι να αδειάσουν όπως και όταν ήταν φορτισμένα.

Οι μεγαλύτερες πραγματικές αυτονομίες έχουν μετρηθεί στα ηλεκτρικά Hyundai Kona και Kia e-Niro, που ξεπέρασαν τα 400 χιλιόμετρα πριν χρειαστούν φόρτιση. Από κοντά η Jaguar I-Pace, ενώ μια ανάσα πιο κάτω, στα 370 χλμ βρίσκονται τα διάφορα μοντέλα της Tesla με τη μεγάλη μπαταρία.

Πιο χαμηλά στα 320 χλμ. βρίσκεται το νέο Audi e-Tron ενώ η BMW i3 ξεπερνά τα 265 χλμ. αυτονομίας. Σε αυτή την κατηγορία βρίσκονται τα μικρότερα, από πλευράς μπαταρίας Kona αλλά και το Renault Zoe, μοντέλα με πιο αστικό προορισμό στη χρήση οπότε και οι κατασκευαστές πιστεύουν πως με μία φόρτιση οι περισσότεροι οδηγοί τους θα βγάζουν όλη την εβδομάδα πήγαινε-έλα σπίτι-δουλειά-σπίτι.

Εσάς όμως σας ικανοποιούν οι αυτονομίες αυτές; Σας βγάζουν από την ανησυχία ότι θα μείνετε στη μέση του δρόμου; Και τελικά αφού συγκρίνονται με την αυτονομία ενός συμβατικού, μήπως είναι ώρα να αφήσουμε την αυτονομία στην άκρη και να δούμε τι άλλο μας δημιουργεί πρόβλημα να τα αποδεχτούμε; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Αλκοόλ & οδήγηση: Μπορείς να οδηγήσεις την επόμενη μέρα;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »