Εμπρός γρίλια: Και αν δεν έχει;

4.473 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2021)

Θα αντέξεις τα αυτοκίνητα να μην έχουν γρίλιες στην μπροστινή μάσκα ή επιμένεις παραδοσιακά; Μήπως να προετοιμάζεσαι γιατί απ΄ό,τι φαίνεται η εμπρός γρίλια θα μας αφήσει;


Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να «χαλάει» την εικόνα του αυτοκινήτου για πολλούς, σε αντίθεση με άλλους που θέλουν τα δοκιμάσουν κάτι καινούργιο και πιο hi-tech. Όμως, όλοι συμφωνούν πως η εμφάνιση σε ένα αμάξι είναι το Α και το Ω! Ετοιμαστείτε τώρα για ακόμη μία σημαντική διαφορά: Αυτοκίνητα χωρίς γρίλια στη μάσκα. Σκέτα, κλειστά, μόνο με το σήμα της μάρκας. Σας πειράζει;

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για κάποιους είναι η λάθος κατεύθυνση της αυτοκίνησης. Το τέλος της χαράς της οδήγησης. Η επικράτηση της ασχήμιας και της χρηστικότητας έναντι της χάρης και του συναισθήματος.

Και πιθανώς να είναι και έτσι. Ειδικά στο τελευταίο, πιθανώς τα αυτοκίνητα του μέλλοντος να είναι αδιάφορα, να μην έχουν καμία φινέτσα παρά το φουτουριστικό τους περιτύλιγμα. Και υπάρχουν, δυστυχώς ήδη δείγματα. Υπάρχουν όμως και δείγματα που καταρρίπτουν όλο αυτό το σενάριο, με αυτοκίνητα ιδιαίτερα όμορφα.

Για κάθε μία BMW i3 που μπορεί να «στραβώνει» μούρες στο πέρασμά της, υπάρχει και η i8 που περνάει και σου πέφτει το σαγόνι. Η ίδια η Tesla, εξάλλου, φτιάχνει πολύ όμορφα αυτοκίνητα. Όπως και η Polestar, η ηλεκτρική «αδερφή» της Volvo. Και σίγουρα σε πολλούς θα αρέσουν και το νέο ID.3 και το Enyaq των VW και Skoda αντίστοιχα, ενώ και οι πρώτες εικόνες του ID.4, δεν το δείχνουν άσχημο.

Όμως κάτι του λείπει... Η μάσκα! Η μάλλον η μάσκα όπως την ξέρουμε, με γρίλια. Η Skoda ενέδωσε στο παραδοσιακό της κοινό και το Enyaq έχει τη μεγαλύτερη γρίλια που είχε ποτέ Skoda. Και ας είναι διακοσμητική, δηλαδή ας μην έχει περάσματα για τον αέρα, που στο κάτω-κάτω, δεν έχει και τίποτε να ψύξει από πίσω της αφού τα ηλεκτρικά δεν έχουν ψυγείο.

Η γρίλια δεν χρειάζεται. Οι τολμηροί, η Tesla δηλαδή, την έβγαλαν τελείως. Και το κοινό ήδη συνήθισε, και πλέον δεν την «ψάχνει». Η Hyundai στο ηλεκτρικό Ioniq και Kona electric το παίζει κάπως, και προετοιμάζει το δικό της κοινό. Η Skoda, και η Polestar, όπως και η Jaguar και η Audi αλλά και η Mercedes, τη διατηρούν, όμως η VW φαίνεται να την αφήνει πίσω. Και μάλλον είναι θέμα σταδιακής εξάλειψης, που σημαίνει πως άντε μια γενιά ακόμη, και η μάσκα με γρίλια θα είναι παρελθόν. To LEAF την κρατάει ακόμη στη δεύτερη γενιά του, το Zoe, ούτε για δείγμα.

Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνονται τα αυτοκίνητα χωρίς γρίλια; Περίεργα, αλλόκοτα; Τη θέλετε ακόμη και ας είναι «ψεύτικη»;  Ή είστε έτοιμη για αυτοκίνητα χωρίς; Τι λέτε;

Toyota
moto