6 φωτογραφίες »

Επιστρέφει το Fiat 126;

4.066 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2020)

Το νέο ψηφιακό σχέδιο ανεξάρτητου σχεδιαστή δίνει μια πολύ καλή προσέγγιση για την αναβίωση του Fiat 126p συνδυάζοντας την ρετρό σχεδίαση με το σήμερα σε ένα στιλάτο αυτοκίνητο πόλης.

Τα λανσαρίσματα μοντέλων με ρετρό στοιχεία και η αναβίωση κάποιων παλαιότερων επιτυχιών μιας μάρκας έχουν λειτουργήσει θετικά σε αρκετές περιπτώσεις. Ένα από τα πιο τρανά παραδείγματα, τυγχάνει να αφορά τη Fiat που με την επιστροφή του 500 είδε τις μετοχές της στην κατηγορία των μίνι να ανεβαίνουν, αποδεικνύοντας την ορθότητα μιας τέτοιες ενέργειας.

«Και αφού επέστρεψε το 500, γιατί όχι και το 126p, που ήταν ο διάδοχός του;» ίσως να σκέφτηκαν οι άνθρωποι του στούντιο MA-DE και έτσι δημιούργησαν τα σχέδια του 126 Vision, μίας σύγχονης εκδοχής του Fiat 126p, του λιλιπούτειου μοντέλου που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο τον Οκτώβριο του 1972, ως ο επίσημος αντικαταστάτης του δημοφιλέστατου Fiat 500 του 1957-1975, και μάλιστα διατήρησε τα περισσότερα μηχανικά μέρη από αυτό.

Ακολουθώντας τη δοκιμασμένη συνταγή, το Fiat 126 Vision διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τη σιλουέτα του προγόνου του με λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις, έχοντας παράλληλα πιο συγχρονη αισθητική για να συμβαδίζει με τις τωρινές σχεδιαστικές τάσεις. Οι γραμμές είναι λιτές και ο ρετρό χαρακτήρας του μοντέλου έχει αποτυπωθεί με ευλάβεια από τους ανεξάρτητους σχεδιαστές, κάτι που έγινε λίγο-πολύ και στην περίπτωση της αναβίωσης του Fiat 500, αλλά και στην άλλη πλευρά του πλανήτη, στην παρουσίαση του Honda e, για το οποίο οι Ιάπωνες άντλησαν έμπνευση από την πρώτη γενιά του Honda Civic, ενός μοντέλου ίδιας ηλικίας με το 126p (σ.σ. η 1η γενιά του Civic ξεκίνησε να παράγεται τον Ιούλιο του 1972).

Στην περίπτωση που οι σκέψεις για την επιστροφή του Fiat 126, ενός μοντέλου που στην μακρόχρονη πορεία του σημείωσε περί τις 4,6 εκατομμύρια πωλήσεις, γίνουν πράξη, δεν αποκλείεται να λανσαριστεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Αλλωστε, μετά τη συνεργασία των PSA Groupe και FCA Group, οι Ιταλοί έχουν πρόσβαση σε όλο το τεχνολογικό υπόβαθρο του γαλλικού Ομίλου, άρα δεν θα είναι δύσκολο να «δανειστούν» το ηλεκτρικό σύνολο ισχύος 136 ίππων με αυτονομία περί τα 250 χλμ. που χρησιμοποιείται στο Peugeot e-208.

Εσάς πως σας φαίνεται η περίπτωση της επιστροφής του Fiat 126 στους δρόμους της Ευρώπης και της Ελλάδας; Το θέλετε ή προτιμάτε κάτι μεγαλύτερο από πλευράς διαστάσεων, όπως ένα νέο Punto για παράδειγμα;

Hyundai
4green