• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές; Δείτε τα πρώτα φετινά αποτελέσματα!

Δείτε ποια αυτοκίνητα είναι ΦΕΤΟΣ για κλωτσιές

Διαβάστηκε από 33616 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2017

Η μεγάλη έρευνα Autocheck, γίνεται από το AutoΤρίτη για 4η συνεχή χρονιά. Δείτε τα πρώτα φετινά αποτελέσματα και ψηφίστε και εσείς, ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές. Ποιες μάρκες πήραν βαθμολογία 100% και ποια μάρκα βρίσκεται στον πάτο του πίνακα;

 
Ξεπέρασαν τις 400 οι αναφορές σας αυτόν το μήνα και έτσι μπορούμε να έχουμε τα πρώτα φετινά αποτελέσματα. Προς το παρόν λείπουν κάποιες μάρκες, καθώς δεν υπάρχουν αρκετές αναφορές για αυτές. 

Μη χάσετε ακόμα:

Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα, συνολικά 5 μάρκες επιβραβεύθηκαν από τους κατόχους τους με βαθμολογία 100%, ενώ συνολικά 11 είναι οι εταιρείες με σκορ πάνω από 85% στην ικανοποίηση των ιδιοκτητών τους. 


Έτσι, KIA, Mazda, Mercedes, Mitsubishi και Nissan, πήραν το «απόλυτο», ενώ οριακά πιο κάτω βρίσκονται οι Hyundai με 98% και Toyota με 97%. Τέλος πάνω από 90% βαθμολογία πήρε και η Alfa Romeo, με 94%, παίρνοντας την 8η θέση. 

Η έρευνα συνεχίζεται. Κάντε και εσείς την αναφορά σας!

*Τι είναι το Autocheck;
Η έρευνα «Autocheck – ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές», γίνεται από το AutoΤρίτη για 4η συνεχή χρονιά φέτος. Στόχος της, να καταγράψει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα. 

Οι αναφορές σας έχουν ξεπεράσει τις 3.200 και εμφανίζονται όλες ταξινομημένες ανά μάρκα. Μόλις ολοκληρωθεί και η φετική έρευνα, θα δημοσιεύσουμε και τα συγκεντρωτικά σκορ για όλη την 4ετία, κάθε μάρκας.

Διαβάστε ακόμη:

 
    • autotriti

      Απάντηση: Τα αποτελέσμα που σχολιάζετε, ισχύει και στα 4 προηγούμενα χρόνια, που γίνεται η έρευνα. Δείτε τα αντίστοιχα σχόλια, που έχουν γίνει απο τότε που ξεκίνησε η έρευνα (3500 επώνυμες και με αριθμο πινακίδας, αναφορές)

        75
  • Λογικος

    Μπραβο στη Mazda για τα αψογα - σχεδιαστικα και μηχανικα - αυτοκινητα που κατασκευαζει τα οποια σε κανουν να δενεσαι μαζι τους και να τα οδηγεις για απολαυση και οχι για να μεταφερθεις απλα απο το ενα σημειο στο αλλο. Η Mazda ηταν παντα μια ιδιαιτερη και ξεχωριστη εταιρεια. Οπως ομως θα δειτε στο βιντεο που ακολουθει, δειχνει να στοχευει πιο ψηλα με τον ορο "Mazda Premium" που ακουγεται για πρωτη φορα επισημα απο τα χειλη του CEO της εταιρειας: www.youtube.com/watch?time_continue=568&v=q_-_5hw1BBI Και λεω επισημα γιατι εμεις οι κατοχοι Mazda παντα νιωθαμε οτι οδηγουμε κατι ξεχωριστο και premium! Οποιος εχει οδηγησει Mazda μπορει να καταλαβει τι εννοω...

      76
  • ΝΙΚΟΣ ΓΚΙΖΑΣ

    Ως κάτοχος ενός Mercedes C220CDI (mod. 2008) ειλικρινά απορώ με τους κατόχους Mercedes οι οποίοι δηλώνουν πλήρως ευχαριστημένοι.

      70
  • Vasileios

    Πριν λίγα χρόνια οικογενειακός φίλος και εισαγγελέας στο επάγγελμα ρωτάει τη γνώμη μου για την αγορά καινούργιου GOLF βενζίνης 140 ίππων.Του απαντώ οτι είναι καλής απόδοσης αυτοκίνητο αλλά φοβάμαι οτι θα έχει σύντομα μηχανικά προβλήματα,τα οποία δεν θα μπορούν να λυθούν εύκολα απο την αντιπροσωπεία. Ακριβώς το ίδιο με τη φράση "θα έχεις προβλήματα"του είχε επισημάνει και ο θείος του κατόπιν σχετικής ερώτησης που του απηύφθυνε. Παρόλ' αυτά μιας και αυτές οι εταιρείες έχουν επιβληθεί ως κοινονικό στάτους αυτός προχώρησε στη αγορά του GOLF. Μετά τις πρώτες 2 εβδομάδες κυκλοφορίας το αυτοκίνητο άρχισε να ρετάρει κμέχρι που ο κινητήρας έσβησε και δεν έπαιρνε μπροστά.Οδική βοήθεια και το πάει στη επίσημη αντιπροσωπεία.Μετά απο 3 ημέρες του παραδίδουν το αυτοκίνητο επισκευασμένο.Σε 2 ημέρες ξανά το ίδιο πρόβλημα.Ξανά στην αντιπροσωπεία οπου το αυτοκίνητο έμεινε σχεδόν 1 εβδομάδα.Ο ιδιοκτήτης άρχισε να ψάχνεται και να ρωτάει για το τί συμβαίνει επιτέλους? Απάντηση επίσημης αντιπροσωπείας:Το αυτοκίντο παρουσιάζει προβλήματα διότι ο εγκέφαλος είναι ΙΤΑΛΙΚΟΣ (προφανώς φορούσε MAGNETI MARELLI...) Ο ιδιοκτήτης μας ενημέρωσε για την απάντηση της αντιπροσωπείας και φυσικά εμείς πέσαμε στην κυριολεξία κάτω απο τα γέλια... ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΗ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΟΥ??? Γερμανοί είναι αυτοί και ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ !!!

      56
  • Prasinos

    Δηλαδη για να καταλαβω η CITROEN ειναι πιο αξιοπιστη απο την HONDA,μαλλον κατι δεν παει καλα

      54
  • Γιαννης

    Η BMW απο προτελευταια περσι με 44% φετος ειναι στις πρωτες θεσεις με 87% Αλλαξε κατι στα αυτοκινητα; αυτα που χαλουσαν περσι δεν χαλανε φετος; Απο τους φιλους παιρνουμε τα ιδια παραπονα Δεν αλλαξε τιποτα λοιπον Πρεπει να ελεξετε την αξιοπιστια του συστηματος καταγραφης των απαντησεων Η΄η BMW μας δουλευει ή εσεις

      41
    • autotriti

      Απάντηση: Το λόγο στην έρευνα τον έχετε εσείς, ως αναγνώστες-ιδιοκτήτες. Οι απαντήσεις επαληθεύονται με τα στοιχεία που μας δίνετε εσείς (ονομ/μο και αριθμός κυκλοφορίας).

        3
  • Argikos

    Αναμενόμενο που η VW είναι στην τελευταία θέση. Όσες φορές έχω πάει στην Karenta. έχω φύγει νευριασμένος με τον τρόπο και την συμπεριφορά τους. Ήθελα και νά´ξερα από casting τους περνάνε και διαλέγουνε τους πιο άχρηστους ?.....

      43
  • Δημήτρης

    Αγαπητό Autotriti νομίζω ότι βρήκα την απάντηση στο ερώτημα των περισσότερων που σχολιάζουν το άρθρο. Δηλαδή πως γίνεται να είναι ξαφνικά φέτος τόσο χαμηλά η Honda στην βαθμολογία. Στα αρνητικά σχόλια της Honda αν διαβάσει κάποιος αναλυτικά το σχόλιο και δεν δει μόνο την βαθμολογία με τα "προσωπάκια" θα αντιληφθεί ότι αρκετοί χρήστες ενώ σχολιάζουν ότι το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό βαθμολογούν αρνητικά. Π.Χ. "πετρος (19/10/2017, 20:15) κοντευω 20 χρονια κ 210χιλιαδες χλμ.....περα απο την συντηρηση του η μοναδικη βλαβη ηταν η αλλαγη του ψυγειου στα 200.000 χλμ .....ολο λεω να το δωσω κ να παρω ενα χλιδατο γερμανο αλλα οσοι εχουν παρει με βριζουν ..οπότε παλι Ηοnta θα παρω (εβαλα κοκκινα ανθρωπακια γιατι τα πρασινα δεν τα διαβάζει ο Έλληνας)" και έχει βαθμολογήσει με τρία κόκκινα προσωπάκια. "Ανδρέας Σταυροπουλος (14/10/2017, 18:59) Πολύ ευχάριστημενος" και έχει βαθμολογήσει με ένα κόκκινο προσωπάκι. Και υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα παραδείγματα. Και υπήρχαν και εκείνοι που βαθμολογούσαν αρνητικά όχι λόγω του αυτοκινήτου αλλά λόγω του αιωνίου προβλήματος της Honda στην Ελλάδα: του Σαρακάκη. Ίσως απαιτείται ένας έλεγχος των σχολίων και της αντίστοιχης βαθμολογίας για να μην είναι παραπλανητικό το αποτέλεσμα.

      24
    • autotriti

      Απάντηση: Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τις βαθμολογίες σας καθώς έτσι αλλοιώνεται η ίδια η έρευνα. Ο καθένας κάνει την καταχώρησή του με απολύτως δική του ευθύνη και δίνει και τα προσωπικά του στοιχεία, άρα μιλάμε για επώνυμη καταγγελία. Σχετικά με το τελευταίο σκέλος της απάντησής σας, έχουμε πει ότι ΚΑΙ οι αντιπροσωπείες μετράνε, καθώς αποτελούν σημαντικό κομμάτι της συνολικής εικόνας μιας μάρκας ή ενός μοντέλου.

        7
  • Γιάννης

    Αν και αυτού του είδους οι έρευνες δεν με καλύπτουν απόλυτα, δείχνει να είναι κατά 90% σωστή. Να ενημερώσω πως είχα SEAT, VW και τώρα έχω ALFA ROMEO ΦΙΑΤ και MAZDA. Το καλύτερο ρεπορτάζ είναι η ενημέρωση απο τις οδικές βοήθειες. Τα πιο αντικειμενικά στοιχεία, μόνο έτσι μπορούν να δοθούν και πιστέψτε με δεν απέχουν και πολύ απο τη λίστα του περιοδικού.

      22
  • Kostas

    Θα ηθελα να ρωτησω τους συντονιστες του site πως βγηκαν τα συγκεκριμενα αποτελεσματα;;

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Κάνοντας κλίκ στο link που λέει "Κάντε και σεις την αναφορά σας", θα δείτε όλες τις λεπτομέρειες.

        19
  • Vasileios

    Το οτι η ALFA ROMEO είναι στο 94% για μένα και για όσους παρακολουθούν τα τελευταία 20 χρόνια στενά τα τεκταινόμενα δεν είναι έκπληξη.Αλλωστε το ίδιο σκορ της ALFA επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά και στο εξωτερικό.Η έκπληξη έρχεται απο τη MERCEDES πράγμα πολύ δύσκολο να συμβαίνει στη πραγματικότητα.Στο μόνο ενδεχομένως που θα άξιζε η MERCEDES την υψηλή βαθμολογία είναι για το after sales service και για την ευκολία εύρεσης ανταλλακτικών σε "τίμιες" τιμές.Σε οτι αφορά τη συχνότητα βλαβών...άστα να πάνε...θα πρέπει να είναι σχεδόν στις τελευταίες θέσεις λίγο πιο πάνω απο τις BMW και VW. Σε οτι αφορά τη HONDA μου φαίνεται πολύ παράξενο...ίσως να είναι συγκυριακή η χαμηλή θέση της...δεν καταλαβαίνω τον λόγο.

      17
  • Sotiris

    Δεν την βλέπω και πολύ εγκυρη τη μελέτη, καθώς παίζει να στέλνουν κι άποψη ιδιοκτήτες με πόρωση με τη μάρκα τους. Εξ ου και η υψηλή θέση της Alfa και η μεσαία της Fiat που είναι από τις πιο ζημιάρικες εταιρείες. Στο εξωτερικό, αν κάποιος συγκρίνει την ίδια λίστα πχ με αυτή της Αμερικής, θα δει ακριβώς αυτό που περιμένει, καθώς η λίστα είναι πιο έγκυρη και πιο αξιοκρατική. Δηλαδή, KIA, Huyndai, BMW, Toyota, Porsche, BMW σε υψηλές θέσεις (5άδα), Fiat και Volvo στον πάτο όπως και χαμηλά όλα τα υπόλοιπα ιαπωνικά Mazda, Mitsubishi κλπ. Γιατί είναι πιο έγκυρη; Μια ματιά στην ελληνική λίστα, θα δείξει ότι η BMW ας πούμε δεν είναι πιο ψηλά κι αυτό είναι λογικό στην Ελλάδα που ο στόλος της BMW είναι 10ετίας και βάλε λόγω κόστους. Αμφιβάλλω αν οι καινούργια σειρά 1 είχε βλάβες, καθώς είχα σε leasing για 4 χρόνια μια 120d xdrive και ούτε καν το λάδι της δε ζήτησε. Αν κάποιος έχει 15 χρόνια μια BMW, όπως η πλειονότητα των αυτοκινήτων που βλέπουμε στη συγκεκριμένα μάρκα, είναι λογικό να παρουσιάζουν προβλήματα, έναντι των Huyndai πχ, όπως ο μέσος Έλληνας βαριά βαριά έχει ένα i20 κι αυτό καινούργιο. Στις υπόλοιπες χώρες που υπάρχει αυτή η λίστα, είναι πιο αξιοκρατική, καθώς ο στόλος ανανεώνεται κάθε 4-5 χρόνια και τα αυτοκίνητα βρίσκονται στην ίδια ηλικία για να συγκριθούν. Ρίξτε μια ματιά στο google σε άλλες χώρες για την ίδια λίστα και θα δείτε τις διαφορές και θα καταλάβετε και γιατί. Όντας στο εξωτερικό, επιμένω ότι αυτή η λίστα δεν αντιπροσωπεύει σωστά τις μάρκες, καθώς η εκτίμηση αξιοπιστίας στο εξωτερικό είναι εντελώς διαφορετική.

      12
  • filippos

    για να έχει νόημα η έρευνά σας πρέπει να κατηγοριοποιείται τους κατόχους που υποβάλλουν σχόλια ανά χρόνο κατοχής αυτοκινήτου. Δεν έχει αξία το σχόλιο ούτε κάποιου που έχει toyota carina του 1995 ούτε αυτού που έχει golf του 2015 με 12,000 χλμ

      10
  • ilias

    Δε μπορω να καταλαβω γιατι αμβισβητουν οι περισσοτεροι την ερευνα! Η ορθοτητα της κρισης των ελληνων δεν φαινεται μονο απο τη πλειοψηφια των ψηφων σ'αυτη την ερευνα, φαινεται και απο τα κομματα που κυβερνουν τοσα χρονια! Η' η κριση μας ειναι λαθος και οτι νομιζουμε σωστο ΔΕΝ ειναι, ή δεν καταλαβαινουν οι ξενοι αλλα εμεις ξερουμε καλυτερα ωστε να βγαζουμε το αξιοπιστο για πεταμα!

      9
  • Marga

    Nissan Almera 1400cc του 2000 Αξιόπιστο αμάξι. Θέλει μόνο τα σέρβις του και έχει τις αναμενόμενες από τη χρήση φθορές. Περίπου στα 150.000 χλμ άλλαξα μπιλιοφόρους και στα 200.000 χλμ άλλαξα δισκο συμπλέκτη. Τώρα εχει 230.000 χλμ και ταξιδεύει απροβλημάτιστα. Μόνο μείον του ο θόρυβος στην καμπίνα στις μεγάλες ταχύτητες.

      8
  • Giorgos

    Είχα ένα citroen c4 του 2007 και απο τις βλάβες το αγόρσα σχεδόν 2 φορές. Το αυτκίνητο ήταν μια συμφορά ,μια ολοσχερή καταστροφή όσο αφορά την αξιοπιστία της μηχανής,βασικά οτι έιχε μέσα το μπροστινό καπό ήταν άχρηστο! Πώς γίνεται να βγαίνει η σιτροέν στα πράσινα¨και π.χ η honda στα κόκκινα; κάτι παίζει, Στην επόμενη έρευνά σας να βάζετε τους ιδιοκτήτες να βαθμολογούν απο 0-10 και αφήστε τα κοκκινα και τα πρασσινα προσωπάκια. Επίσης κάντε το όπως παλια, που βαθμολογουσαν μηχανη, συστημα συστημα διευθυνσης κλπ κλπ

      7
  • ακης

    φίλος μου έχει ford 1.800 cc πριν από 40.000 χλμ του είχε μετατρέψει σε υγραεριοκίνητο, του κόλησε μια βαλβίδα στα 137.000 χλμ, κόστος 1.500 ευρώ, άλλος γνωστός μου με τουοτα yaris είχε 240.000 χλμ πρόσφατα το είχε βάλει υγραέριο πριν από 2 μήνες, του κόλησε βαλβίδα, κόστος 1.200 ευρώ, φίλος μου με vw golf βενζίνη με 79.000 χλμ του κόλησε βαλβίδα κόστος 1.500 ευρώ, του είπανε ότι κόλησε λόγω ελλειπής λίπανσης, χάος. Όταν αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο τα πρώτα 4 ή 5 χρόνια δεν συμπληρώνεις λάδια μέχρι να τα αλλάξεις βάσει χιλιομέτρων, μετά συμπληρώνεις σχεδόν πάνω από 1 λίτρο μέχρι την επόμενη αλλαγή, αυτό δεν σου λέει τίποτα ; γιατί γίνεται αυτό ; μήπως ο κινητήρας αρχίζει να γερνάει ; Οι εγκέφαλοι και τα ηλεκτρονικά στα αυτοκίνητα είναι ο καρκίνος, παρουσιάζουν προβλήματα που δύσκολα γίνονται, δυστυχώς σήμερα σε όλα σχεδόν τα καινούργια αυτοκίνητα είναι της μόδας τα πολλά ηλεκτρονικά, ο ανταγωνισμός όμως φέρνει και μείωση τιμών άρα μέτρια υλικά φτηνά και άχρηστα.

      5
  • Μιχάλης

    Γιατί δεν δίνετε λοιπόν, ΜΟΝΟ τα συνολικά αποτελέσματα από την αρχή της έρευνας μέχρι σήμερα και δίνετε αποσπασματικά τα αποτελέσματα του μήνα; Ένας κοινός νους εύκολα αντιλαμβάνεται ότι αυτό είναι στατιστικά απαράδεκτο και ότι δημιουργεί εσφαλμένες εντυπώσεις. Είναι σαν να παίζει η Μπαρτσελόνα με τα Δρυμίκλανα και επειδή το αποτέλεσμα μέχρι το 3ο λεπτό είναι 0-0 να συμπεραίνουμε ότι οι ομάδες είναι ισοδύναμες!

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Τα συνολικά αποτελέσματα δημοσιεύονται πάντα μετά το τέλος κάθε μιας από τις 4 φάσεις της έρευνας. Αυτή τη φορά δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα του τελευταίου μήνα που αντανακλούν τι ισχύει σήμερα και δείχνουν αν έχει αλλάξει κάτι τους τελευταίους μήνες. Τέλος, όταν τελείωσει και η 4η φάση, να είστε σίγουρος ότι θα δημοσιευτούν τα συνολικά αποτελέσματα.

        2
  • barboutogatos

    Οσον αφορα την Alfa Romeo που βρισκεται σε υψηλη θεση αξιοπιστιας.Βλεπω καποιους που την αμφισβητουν ,αλλα αν ρωτησω εσας τους αμφισβητιες αν ειχατε ποτέ στην κατοχη σας Alfa Romeo θα απαντησετε ΟΧΙ.Γραφετε την αρνητικη σας αποψη βασιζομενοι σε αρνητικες φημες που ουτε και εσεις δεν ξερετε αν εχουν βαση.Η Alfa Romeo ειναι εξαιρετικα αξιοπιστη....και πριν απο περιπου τρεις εβδομαδες σε ερευνα αξιοπιστιας του Βρετανικου περιοδικου ''WHAT CAR?'' πηρε την 5η θεση.Οσοι δεν ειναι κομπλεξικοι με τα Ιταλικα ξερουν οτι ο Ιταλος σημαινει αξιοπιστια σε πεισμα ολων που λασπολογουν.Οι Θεσεις αξιοπιστιας που εδωσε η Βρετανικη ερευνα ειναι οι εξης 1)Lexus,2)Mitsubishi,3)Toyota,4)Suzuki,5)Alfa Romeo,6)Honda,7)Hyundai......17η στην λιστα η BMW,22η VW ,23η Mercedes, 27η Peugeot 28η Citroen Kαλως ή κακως ,αρεσει δεν αρεσει αν θες αξιοπιστια πας σε Ιαπωνα,αλλα αν θες ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο που να σου προσφερει ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ-ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ-ΣΤΗΣΙΜΟ τοτε πας σε Ιταλικο με κλειστα ματια....Οσοι τρωτε αρνητικο σκαλωμα με την Alfa Romeo εχω να σας προτεινω να αγορασετε εστω μια φορα στην ζωη σας για να σας φυγουν τα κομπλεξ και μετα ξανακουβεντιαζουμε....Για οσυς ασχοουνται στοιχειωδως γνωριζουν οτι η Alfa Romeo ειναι ο πιο προηγμενος τεχνολογικα Premium κατασκευαστης με το καλυτερο στησιμο στον δρομο.....και η ανεπαρκεια των Υπολοιπων ανταγωνιστων σε αυτα τα επιπεδα,αντιμετωπιζεται απ αυτους μονο με λασπη και συκοφαντιες και διασπορα αρνητικων φημών περι δηθεν αναξιοπιστων Ιταλικων αυτοκινητων

      4
  • ROAR

    Δεν καταλαβαίνω πως η Nissan που είναι σχεδόν σε όλα πλέον Renault παίρνει 100 και η Renault 60!!! Κάτι δεν πάει καλά!!!

      4
  • ακης

    Όλα τα αυτοκίνητα θα παρουσιάσουν προβλήματα μετά από ορισμένα χρόνια, αυτό εξαρτάται από την χρήση του οδηγού και τον αριθμό χιλιομέτρων, όποιος πιστεύει ότι θα πάρει καινούργιο αυτοκίνητο και δεν θα χαλάσει ποτέ είναι γελασμένος. Τα οχήματα opel δεν είναι τόσο άχρηστα, μπορεί να παρουσιάζουν σε 10 χρόνια, 2 ή 3 προβλήματα αντικατάστασης απαρτιών (ανταλλακτικών) αλλά υπερτερούν σε άλλα θέματα, όπως οδική ασφάλεια, αντοχή στο χρόνο, στιβαρότητα, κτλ. Μέχρι σήμερα έχω αλλάξει 4 αυτοκίνητα, όλα απλά χωρίς έξτρα, συγκεκριμένα ένα Ιταλικό (fiat), ένα Ιαπωνικό (mazda) και 2 Γερμανικά (opel astra & vectra), του χρόνου θα αλλάξω αυτοκίνητο θα πάρω καινούργιο, οι περισσότερες πιθανότητες είναι να πάρω πάλι γερμανικό αυτοκίνητο opel. Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο που έχει πολλά ηλεκτρονικά συστήματα και έξτρα να περιμένεις να έχεις και προβλήματα σ' αυτά.

      3
  • Alexis85

    Εδω ειδα καποια σχολια στη honda οτι βαζω αρνητικα μπαλακια για να το διαβασει ο κοσμος γιατι τα θετικα δεν τα διαβαζουν κ μετα γραφει θετικα....αυτο πως μετραει;

      3
  • Μιχάλης

    Αυτή είναι η τέχνη της στατιστικής μονταζιέρας!!! Σήμερα το πρωί, έβλεπα τα αποτελέσματα της συνολικής έρευνας. Μου έκανε εντύπωση που 1 στους 2 ιδιοκτήτες bmw και 1 στους 3 ιδιοκτήτες mercedes δήλωναν δυσαρεστημένοι. Πραγματικά δεν το περίμενα, είχα την εντύπωση ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι πιο αξιόπιστα. Το μεσημέρι λοιπόν βλέπω να φιγουράρουν οι συγκεκριμένες μάρκες, από τις πρώτες στη λίστα αξιοπιστίας!!! Τα αποτελέσματα του μήνα "λέει". Βγάλτε και της βδομάδας, βγάλτε και της μέρας. Παιδιά η αλήθεια δεν κρύβεται, σε ποιους νομίζετε ότι απευθύνεστε;

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Στόχος της έρευνας ειναι η βελτίωση των υπηρεσιών απο τις εταιρείες. Πράγματι τα προηγούμενα χρόνια η BMW είχε κάτω απο το 50% και η Mercedes γύρω στο 85-90%. Φέτος ωστόσο, οι θετικές αναφορές υπερισχύουν. Το τι γίνεται φέτος νομίζουμε οτι έχει και αυτό την αξία του.

        1
  • ακης

    Έχω από τον Ιανουάριο του 2004 το opel vectra 1.600 cc, στα 14 χρόνια έχω κάνει 162.000 χλμ, βλάβες που είχα μέχρι σήμερα, 4 φορές με την βαλβίδα ρύθμισης καυαερίων έπιανε καπνιά και κολούσε με αποτέλεσμα όταν έπρεπε να ανοίξει για λίγα δευτερόλεπτα καθιστερούσε και ο κινητήρας είχε κράτημα εάν άφηνες το γκάζι έσβηνε, από το 2013 που έβαλα υγραεριοκίνηση δεν ξαναπαρουσιάσθηκε το πρόβλημα αυτό, τότε 2 φορές άλλαξα την βαλβίδα και 2 φορές την είχαν καθαρίσει μου έλεγαν δε πάντοτε την ίδια δικαιολογία φταίει το καύσιμο, επόμενη βλάβη στα 79.000 χλμ αλλαγή αντλίας βενζίνης (κόλησε) κόστος 450 ευρώ στην αντιπροσωπεία (17/9/2010), στα 152.100 χλμ αλλαγή αντλίας βενζίνης πάλι (κόλησε) κόστος 180 ευρώ σε συνεργείο (16/9/2016), αυτές ήταν οι βλάβες μέχρι σήμερα.

      1
  • seeker

    ειναι απολυτως βεβαιο οτι οι συμμετεχοντες δεν ειπαν την αληθεια. Το autotriti δεν μπορει να το ξερει αυτο και δεν ευθυνεται, μην τρελενεστε , παρουσιαζει απλα τα αποτελεσματα. Ειναι πολλοι ελληναραδες που θεωρουν κορυφη το δικο τους αυτ/το και νοθευουν κατα πολυ την ερευνα... Eιναι επισης και ποσα χλμ κανεις και πως δουλευεις το αυτ/το. Εγω π.χ. ειχα renault megane coupe 1.4. Oλοι τα κατηγορουσαν για ζημιαρικα (προφανως οι περισσοτεροι τα "εσπαγαν") . Εγω το δουλευα νορμαλ στις ροπες του και λογικό ξεμπουκωμα οταν ο δρομος το επετρεπε. 145.000 χλμ και μου εβγαλε μονο πολλαπλασιατες (γνωστη ευπαθεια των renault) , τιποτα αλλο. Αλλοι κατοχοι το κατηγορουσαν γιατι προφανως δεν αντεχε τις κακουχιες...

      1
  • Diogenis

    Η έρευνά σας μπάζει. Η Volkswagen τελευταία ? Είναι προφανές ότι το Autotriti δεν συμπαθεί και πολύ την Volkswagen . Στους ελληνικούς δρόμους τα Volkswagen που κυκλοφορούν είναι περισσότερα από όλες τις άλλες μάρκες μαζί. Σας λέει τίποτα αυτό? 

      1
  • Θανάσης

    Λυπάμαι που θα το γράψω, αλλά θεωρώ οτι οι συμμετέχοντες υποστηρίζουν τις επιλογές τους και δεν αναφέρουν την πραγματικότητα σε σχέση με τα αυτοκίνητά τους. Αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει με το autotriti το οποίο παρουσιάζει τα αποτελέσματα και το θεωρώ 100% αξιόπιστο, αλλά με το πόσο ειλικρινείς είμαστε όλοι εμείς. Πολλά από τα οχήματα βρίσκονται σε ΄΄ευνοημένη΄΄ θέση σε σχέση με την πραγματικότητα.

      1
  • Αθανάσιος

    Εγω δεν εχω να πώ κατι αρνητικό για το αποτέλεσμα, που αν εξαιρέσεις την honda φαινεται περίεργο αλλα δικαιολογείται και αυτό απο την φήμη που εχει το αφτερ σειλ της στην Ελλαδα, ωστόσο νομίζω θα ήταν πιό ενδιαφέρον αντι για τους καταναλωτές να στρεφόσασταν και στους επισημους επισκευαστες και να παιρνατε και μερικά στατιστικά στοιχεία απο εκεί για να αντιπαραθέσουμε. Θα ειχε ενδιαφέρον η συχνότητα βλαβών ανα μοντέλο και το είδος της βλάβης. Σιγουρα δεν θα καλυπτε ολο το ευρος επισκευαστών αλλα ο κύρ Μαστορας της γειτονιάς δεν μας πολυενδιαφέρει τι ευρήματα εχει βρεί καθώς αν του πάς ενα THP δεν θα ξέρει ούτε πως να αλλάξει τα λάδια και μερικές φορές δημιουργουν και προβλήματα τα οποια ο κατοχος κακώς αποδίδει στο όχημα. (φυσικά υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα στατιστικά ασήμαντες).

      1
  • kostas

    Η έρευνα είναι μέσα από πολύ μικρό δείγμα και κατά συνέπεια ιδιαίτερα λανθασμένη και παραπλανητική

      1
  • "Φρί - Γουαϊστάϊν"

    Ολοι γνωρίζουμε οτι στις πρωτες θεσεις (και δικαίως) θα ειναι ιαπωνοκορεατικης προελευσης οχηματα, και ισως καποιες πολυ premiun μαρκες. Μεχρι εδω καλα. Με προβληματισαν λίγο καποιες απο τις υψηλες θεσεις, π.χ. η δευτερη. Δεν αναφερομαι σαν κατασκευαστής, ουτε αν ειναι της αρεσκείας μου, αλλα το volume του σταστιστικου δείγματος. Ποσα π.χ. opel / nissan κυκλοφορουν και ποσα mazda? (ιδίως καινουργια). Συμμετεχουν και τα εταιρικά οχηματα? γιατι τοτε το στατιστικό δειγμα δεν εχει ομοιογενεια.

      1
  • Γιώργος

    Υπάρχουν πολλοί που στέλνουν δύο και τρία μυνήματα για το ΙΔΙΟ αυτοκίνητο και τους καταχωρείτε ως διαφορετικές περιπτώσεις. Θα έπρεπε να τα προσέχετε αυτά.

     
  • stavros

    Γιατί στην έρευνα "Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές και ποια για φίλημα;" δεν εμφανίζεται η Suzuki έχει αρκετά σχόλια το 2017 μέτρησα όσα και της Νισσαν που εμφανίζεται ??

     
  • Ακης

    508...e-hdi..50000..μοντελο 2014..ευχαριστημενος...τα σερβις μετα την εγγυηση ειναι ακριβα..το παω σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο και οχι στην αντιπροσωπεια..κανενα προβλημα μεχρι τωρα..αυτοκινητο-τανκ με μικρη καταναλωση εντος και εκτος

     
    • autotriti

      Απάντηση: Καλημέρα σας, μπορείτε να μπείτε εδώ για να κάνετε την αναφορά σας https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Autocheck-5h-fash_155834.asp .

       
  • Δημήτρης Σταματελοπουλος

    Η αντιπροσωπία της NISSAN είναι για κλωτσιές διότι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της κάνουν περισσότερο ζημιά πρώτον με την μη σωστή συμπεριφορά τους και δεύτερον με την απληστία τους και την ασχετοσύνη τους......Και η αντιπροσωπία που πρέπει να έχει την σωστή αξιολόγηση των συνεργείων της δεν τολμά να τα συμμορφώσει.....

     
  • Γιώργος Ζαφολιας

    Τα αποτελέσματα είναι απολύτως αυθαίρετα και αδικαιολόγητα . Π.χ Volkswagen, Skoda,Audi έχουν την ίδια αντιπροσωπεία , ίδιους κινητήρες , κλπ . Επίσης Renault και Nissan το ίδιο . Παραδοσιακά , ιδιοκτήτες συγκεκριμένων μαρκών έχουν δυσκολία να κατηγορήσουν το αυτοκίνητο τους . Το γιατί το ξέρουν μόνο οι ίδιοι . Δεν μπορεί σε σχέση με τα αποτελέσματα λίστων αξιοπιστίας ADAC καθώς και κάποιων Βρετανικών οργανισμών τα δικά σας να είναι τελείως διαφορετικά . Σίγουρα θέλει μεγαλύτερη προσοχή στην μέθοδο αξιολόγησης , για να υπάρχει στοιχειώδης σοβαρότητα .