• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές; Round 5!

Διαβάστηκε από 380258 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/10/2018
 

Πάνω από 3.600 κάτοχοι αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων! Δείτε τι λένε για τα αυτοκίνητά τους και κάντε και εσείς την αναφορά σας.

Η μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη περνάει στην 5η φάση, έχοντας συμπληρώσει ήδη περισσότερες από 3.600 αναφορές από τα προηγούμενα κύματα. Όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω, οι ιδιοκτήτες αποκαλύπτουν όλα τα μυστικά των αυτοκινήτων τους, δίνοντας σε όλους εσάς πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.

Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών …μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές. 

Αυτό σκεφτείτε το λίγο, είναι και το σημαντικότερο για ένα αυτοκίνητο (και όχι μόνο). Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας; Μας απογοήτευσε; Η μήπως είναι τόσο καλό, που αισθανόμαστε την ανάγκη να το επιβραβεύσουμε ή …να του γράψουμε και ποίημα; (έγινε και αυτό, από έναν αναγνώστη μας στο παρελθόν!) 

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;
H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά!


Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;
Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε τους!


Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.

Ό,τι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.

Ό,τι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.

Ο δικός μας στόχος, σαν Auto Τρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Αναφορά» στο τέλος του κειμένου.

Δίνετε το όνομα και το email σας και το site μας θα σας στείλει την ίδια στιγμή ένα link στο email σας για να καταχωρήσετε την αναφορά σας.

Τονίζουμε πως, βρισκόμαστε στην πρώτη φάση του φετινού Autocheck, κατά τη διάρκεια της οποίας συγκεντρώνουμε αναφορές από το κοινό. Όταν το δείγμα είναι ικανοποιητικό, κάτι το οποίο συμβαίνει συνήθως μετά από περίπου δύο μήνες, θα ανακοινωθούν και τα πρώτα αναλυτικά αποτελέσματα του Autocheck με τη βαθμολογία της κάθε μάρκας.

Διαβάστε ακόμη κάποια θέματα που θα βρείτε Μόνο στο AutoΤρίτη:
Δείτε τι λένε 3.600 κάτοχοι για το αυτοκίνητό τους
Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

Δείτε 3770 αναφορές & επιβραβεύσεις

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ