συγκυρία, κατέστησαν την οικονομία τον βασικό παράγοντα επιλογής ενός καινούριουαυτοκινήτου. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Μήπως η επένδυση σε ένα νέο μοντέλοσχετίζεται και με άλλους παράγοντες που βαραίνουν όταν αγοράζετε; Παρακάτωπαραθέτουμε τους τομείς αξιολόγησης ενός καινούριου αυτοκινήτου και θέλουμε τηγνώμη σας. Έχετε 5 likesγια να βάλετε στους παράγοντες εκείνους που έχουν για εσάς το μεγαλύτερο ειδικόβάρος, λίγο πριν πάτε ταμείο. Ψηφίστε και πείτε μας τη γνώμη σας.
Θα πάρω εκείνο το αμάξι που γουστάρω να βλέπω και να οδηγώ. Άλλωστε, όπως με έχει πάει η ζωή ζήτημα να πάρω τελικά 2 φορές αυτοκίνητο που να το έχω επιλέξει εγώ, οπότε θέλω να είναι κάτι που να το γουστάρω. Παίζει ρόλο φυσικά και η τιμή, κατανάλωση, after sales και όλα τα άλλα οικονομικά θέματα αλλά σε δεύτερο επίπεδο. Πρωταρχικά είναι η οδηγική και οπτική μου απόλαυση και η ασφάλεια.
θα παρω εκεινο το αμαξι που μπορω να αντεξω οικονομικα και παραλληλα δε θαναι πρωτοεμφανιζομενο ωστε να εχουν εξαλειφθει οι κατασκευαστικες αστοχιες.οδικη συμπεριφορα και ανεση και ενεργητικη-παθητικη ασφαλεια.και λιγο...design..!τελικα πηρα το 508 e-hdi και καθαρισα!ελπιζω να εκανα σωστη επιλογη!
Θα πάρω εκείνο το αμάξι που γουστάρω να βλέπω και να οδηγώ. Άλλωστε, όπως με έχει πάει η ζωή ζήτημα να πάρω τελικά 2 φορές αυτοκίνητο που να το έχω επιλέξει εγώ, οπότε θέλω να είναι κάτι που να το γουστάρω. Παίζει ρόλο φυσικά και η τιμή, κατανάλωση, after sales και όλα τα άλλα οικονομικά θέματα αλλά σε δεύτερο επίπεδο. Πρωταρχικά είναι η οδηγική και οπτική μου απόλαυση και η ασφάλεια.
θα παρω εκεινο το αμαξι που μπορω να αντεξω οικονομικα και παραλληλα δε θαναι πρωτοεμφανιζομενο ωστε να εχουν εξαλειφθει οι κατασκευαστικες αστοχιες.οδικη συμπεριφορα και ανεση και ενεργητικη-παθητικη ασφαλεια.και λιγο...design..!τελικα πηρα το 508 e-hdi και καθαρισα!ελπιζω να εκανα σωστη επιλογη!
Πρώτα ιπποδύναμη - επιδόσεις και οδική συμπεριφορά, και μετά εμφάνιση.
1) ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ 2) Τιμή 3) Κατανάλωση