
Εσύ τι θα θυσίαζες και τι όχι για να έχεις αυτόματο κιβώτιο;
Θα έκοβες εξοπλισμό, θα πήγαινες μία έκδοση κάτω ή θα πήγαινες κι ακόμη παραπέρα;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Λιγότερο εξοπλισμό ή λιγότερα άλογα για αυτόματο;
Έχει το αυτόματο κιβώτιο ιδιαίτερη αξία για εσένα; Τόση ώστε θα κόψεις από αλλού για να το αποκτήσεις;
Πολλοί θα σηκώσουν το φρύδι και θα πουν «δεν θέλω αυτόματο», και αυτό σίγουρα τους βγάζει από το δίλημμα. Για όσους όμως έχουν την τύχη να οδηγούν αυτόματο, κάθε επόμενο αυτοκίνητο που θα αγοράσουν δεν μπορεί παρα να είναι επίσης αυτόματο. Οπότε και η αγορά αυτοκινήτου δυσκολεύει.
Δυσκολεύει γιατί το αυτόματο έχει κόστος. Που σημαίνει πως είτε θα σου στοιχίσει ακριβότερα σε χρήμα, ή θα σου στοιχίσει το ίδιο, χωρίς όμως τα ίδια χαρακτηριστικά με ένα μηχανικό στα ίδια λεφτά.
Το παράδειγμα του Hyundai i30 φέρνει το δίλημμα ένα βήμα παραπέρα. Αυτή τη φορά για να φτάσεις τα δύο μοντέλα, αυτόματο και χειροκίνητο, στα ίδια λεφτά, δεν κόβεις απλά εξοπλισμό. Γιατί εντάξει, αν το πάρεις λίγο πιο «σπαρτιάτικο» για χάρη του αυτόματου, δεν είναι και μεγάλη υπόθεση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τι γίνεται όμως όταν κόβεις ιπποδύναμη, το σημαντικότερο τεχνικό χαρακτηριστικό ενός αυτοκινήτου, το νούμερο για το οποίο όλη η αγορά διψάει; Αξίζει; Ειδικά στην περίπτωση του i30 το αυτόματο δεν είναι απλά μια άλλη, λιγότερο ισχυρή έκδοση του ίδιου μοτέρ, αλλά ένα τελείως άλλο μοτέρ.
Ευτυχώς και οι δύο εκδόσεις είναι ήπια υβριδικές, και τελικά το κόστος είναι χαμηλό, χάρη στην πολύ επιθετική τιμολογιακή πολιτική της Hyundai. Όμως η διαφορά δεν είναι μόνο τα 40 άλογα, από μόνη της πολύ μεγάλη, αλλά και ο χαρακτήρας του κινητήρα. Τα κυβικά είναι αναντικατάστατα έλεγαν την εποχή των ατμοσφαιρικών, και σήμερα αυτό δεν είναι τόσο επίκαιρο, όμως για πολύ κόσμο τα κυβικά ακόμη μετράνε.Ακόμα και αν ο μικρότερος κινητήρας είναι και πιο οικονομικός σε κατανάλωση.
Μετράνε όμως περισσότερο από το αυτόματο; Βλέπεις αν θες αυτόματο, είσαι πιο συνειδητοποιημένος τόσο ως προς τις προτιμήσεις σου, όσο και ως προς τον τρόπο που οδηγείς το αυτοκίνητο και πως περιμένεις να συμπεριφέρεται στο δρόμο. Και ίσως τα 40 άλογα και τα 500 κυβικά να μην είναι μεγάλη «θυσία».
Αν κοιτάς για αυτόματο πρώτη φορά, όμως, η «θυσία» ίσως σου φαίνεται δυσθεώρατη. Τι λες; Θα έπαιρνες λιγότερα κυβικά και άλογα για να έχεις αυτόματο στα ίδια λεφτά; Και το λες αυτό έχοντας ήδη αυτόματο; Ή μήπως είναι η πρώτη φορά;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »