Από την κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα βλέπουμε το νέο Audi A5, που θα κάνει ντεμπούτο μέσα στη χρονιά στην έκδοση coupe και θα λανσαριστεί το 2015.

Σε δεύτερη φάση θα λανσαριστεί και η «ανοιχτή» έκδοση της νέας γενιά του Α5, την οποία αποκαλύπτουμε εδώ σε κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα.

Στην κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα διακρίνουμε την 5θυρη έκδοση του νέου A5 (Sportback), που θα αποκτήσει πιο δυναμικές γραμμές, σε σχέση με το σημερινό A5.

Ετοιμάζεται η νέα γενιά του Audi A5

12.018 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/2/2014

Η νέα γενιά του Audi A5 αναμένεται να λανσαριστεί το 2015, βασιζόμενη στην ελαφρύτερη πλατφόρμα MLB Evo και υιοθετώντας ένα πιο δυναμικό look.

 
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η γερμανική φίρμα ετοιμάζει τη νέα γενιά του A5, η οποία θα κάνει ντεμπούτο σε ένα από τα επόμενα Σαλόνια Αυτοκινήτου του έτους, σε πρώτη φάση στην coupe έκδοση, ενώ -όπως έχει γίνει και με το απερχόμενο μοντέλο- θα αποκαλυφθούν αργότερα οι sportback και cabriolet εκδοχές.

Ειδικότερα, από τις αποκλειστικές, κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε, διακρίνουμε ότι το νέο μοντέλο της Audi θα αποκτήσει πιο δυναμικές γραμμές, σε σχέση με το σημερινό A5, ενώ η μάσκα του θα είναι πιο μεγάλη με περισσότερες γρίλιες εισαγωγής αέρα μπροστά και καινούργια φανάρια με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED. Επίσης, το καινούργιο μοντέλο αναμένεται να πατήσει στη νέα πλατφόρμα MLB Evo της εταιρείας, η οποία θα του «αφαιρέσει» περί τα 90 κιλά, προς όφελος των επιδόσεων και της κατανάλωσης.

Σχετικά με το εσωτερικό, οι πηγές μας επισημαίνουν πως το νέο γερμανικό μοντέλο θα είναι «ιδιαίτερα hi-tech» με φουτουριστικό design και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως το head-up display.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, το νέο A5 προβλέπεται να τροφοδοτηθεί με ένα 2λιτρο turbo 4κύλινδρο ΤFSI κινητήρα (225 PS) και τον μεγαλύτερο 3λιτρο V6, ενώ στην κορυφαία έκδοση RS5 –που θα ακολουθήσει- θα φέρει έναν 4,0 λτ. V8 διπλά υπερτροφοδοτούμενο, που θα αντικαταστήσει το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 4,2 λτ. της υπάρχουσας γενιάς.

Tags: AUDI A5