• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θα αγοράζατε ποτέ ένα SUV σε έκδοση GTI, ή στην περίπτωση της G-Class την AMG έκδοση;

Έχουν κρίση ταυτότητας τα γκαζιάρικα SUV;

Διαβάστηκε από 4093 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2019
 

Και SUV και GTI γίνεται; Πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ούτε 100% GTI ούτε 100% SUV; Τι λέτε;

Ποιος μπορεί να θέλει ένα SUV σε έκδοση GTI; Ποιο ακριβώς είναι το ζητούμενο σε ένα αυτοκίνητο που δεν μπορεί να είναι ούτε καλό ως GTI αλλά ούτε και ως SUV; Μήπως ο συνδυασμός αυτός είναι πραγματικά πέρα από τους νόμους της φύσης;
 
Σίγουρα το να προσπαθείς να επιταχύνεις ένα «περίπτερο» δύο τόνων από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα, αποτελεί από μόνο του μια προσπάθεια να παραβείς τους νόμους της φύσης. Όμως για ένα SUV με ένα μοτέρ «τούμπανο», αυτό είναι το πιο εύκολο.
 
Το δύσκολο είναι να βάλεις σε ένα SUV όλα τα άλλα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα GTI να είναι GTI. Με το κέντρο βάρους των SUV τόσο ψηλά, το «χαμήλωμα» είναι τουλάχιστον σχήμα οξύμωρο. Αν ήταν να χαμηλώσεις ένα αυτοκίνητο, γιατί ξεκίνησες με το πιο ψηλό μοντέλο της γκάμας; Είναι απλά ασύμβατα τα δύο μεταξύ τους.
 
Για να μη γέρνει, και να στρίβει, ένα SUV θα χάσει κάθε ίχνος άνεσης, και πάλι δεν θα τα καταφέρνει όσο καλά όσο ένα απλό μικρομεσαίο. Εντάξει, διατηρεί την ψηλή θέση οδήγησης, τον όγκο, και έχει τέλος πάντων την ηγετική θέση στην άσφαλτο που του δίνει το μέγεθός του.
 
Έχει και τους χώρους του. Το Skoda Kodiaq RS, που παρουσιάστηκε πέρυσι στο Παρίσι, θα έχει σαφώς καλύτερους χώρους από μία Octavia RS, ακόμη και από την στέισον έκδοση. Είναι όμως αυτό το ζητούμενο; Μάλλον όχι, αλλιώς η Audi δεν θα ξεκινούσε από το Q2 για να του δώσει την έκδοση S, με το SQ2. Και η SEAT. Το CUPRA Ateca είναι το μεγαλύτερο γρήγορο όχημα της μάρκας, αφού η στέισον έκδοση του Leon δεν προσφέρεται πλέον με τον κορυφαίο κινητήρα της μάρκας. Η συζήτηση αναπόφευκτα πηγαίνει και στα πιο βαριά χαρτιά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η εμβληματική G-Class στην έκδοση AMG πάει παντού, χωράει ολόκληρη φαμίλια και μπορεί να πάει πολύ-πολύ σβέλτα.
 
Αλήθεια όμως, είναι οι χώροι που θα κάνουν κάποιον να αγοράσει το GTI που θέλει σε αμάξωμα SUV; Ή μήπως είναι ακόμη μια παραλλαγή, τώρα που τα SUV είναι «καυτά» και πουλάνε; Εξάλλου έρχονται και τα κάμπριο SUV, οπότε οι κατασκευαστές δοκιμάζουν ότι μπορούν, και ότι πιάσει.
 
Εσείς τι λέτε; Θα αγοράζατε ποτέ ένα SUV σε έκδοση GTI, ή στην περίπτωση του Kodiaq σε έκδοση RS; Βλέπετε τον συνδυασμό SUV και GTI κάτι που σας αρέσει; Ή μήπως σας κάνει κάτι από «λάθος της φύσης»; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Νέο concept της Mercedes

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Η κίνηση στους δρόμους

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »