Fiat 500 Vs Honda e: Ποιο όμορφο μίνι ηλεκτρικό προτιμάς;

3.253 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2021)

Στη μάχη των μίνι χαριτωμένων ηλεκτρικών, μπορεί η Honda να τα βάλει με το Fiat 500;

 


Το Fiat 500 δεν είναι πλέον μόνο του στα (πολύ) χαριτωμένα μίνι. Η Honda φέρνει με πολύ δυνατές βλέψεις το εκπληκτικό από κάθε άποψη «e», και δείχνει να παίρνει το πάνω χέρι, αφού εκτός από «κουκλί» είναι και ηλεκτρικό. Πως δείχνει όμως τώρα που το νέο 500 είναι και αυτό (μόνο) ηλεκτρικό;

Μπορεί να πέρασε στα ψιλά, ίσως επειδή μοιάζει, αλλά το νέο Fiat 500 είναι ηλεκτρικό και ολοκαίνουργιο. Δηλαδή είναι άλλη γενιά, άλλο πάτωμα, άλλες λαμαρίνες και άλλα μηχανικά μέρη από το γνωστό, υπάρχον 500. Πως το λένε, είναι άλλο αυτοκίνητο. Και ας μοιάζει.

Και φυσικά μοιάζει, αφού μιλάμε για το 500. Ότι πιο ξεχωριστό, μοναδικό και αδιαμφισβήτητα χαριτωμένο κυκλοφορεί στους δρόμους σήμερα. Και το νέο 500 δεν μπορούσε να αλλάξει. Τουλάχιστον όχι πολύ, γιατί έχει αλλάξει αρκετά. Είναι μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση, έχει νέο σαλόνι, πίνακα (ή καλύτερα πίνακες), νέα (μόνο ηλεκτρικά) μοτέρ. Πως το είπαμε; Ολοκαίνουργιο. Η Fiat διατηρεί το υπάρχον μοντέλο με κινητήρες βενζίνης και υβριδικά σύνολα παράλληλα με το ηλεκτρικό, αλλά το ηλεκτρικό δεν είναι απλά «έκδοση». Είναι άλλο αυτοκίνητο.

Και είναι το αυτοκίνητο που πριν προλάβει η Honda να βάλει το «e» πρώτο στη λίστα όλων όσοι θέλουν χαριτωμένο, όμορφο, καλοφτιαγμένο, τεχνολογικά προηγμένο, ήρθε να πάρει τη μπουκιά από το στόμα των Γιαπωνέζων. Βέβαια το ιαπωνικό μοντέλο εκτός από την σχεδίαση και τον ιδιαίτερα σπιρτόζικο και fun to drive χαρακτήρα του, είναι και ιδιαίτερα hi-tech, με αποκορύφωμα το ψηφιακό ταμπλό με τις δύο τεράστιες οθόνες αφής 12,3 ιντσών, αλλά και τις κάμερες αντί καθρεπτών!

Σχεδιαστικά τα δύο μοντέλα ξεχωρίζουν για το ρετρό χαρακτήρα τους, με το 500 να «κρατά» από το αγαπημένο 500αράκι του παρελθόντος, ενώ στην περίπτωση του Honda e, υπάρχουν έντονες επιρροές από την πρώτη γενιά Civic. Στον τομέα της αυτονομίας το ιταλικό μίνι μπορεί να διανύσει έως 320 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση, ενώ η αυτονομία του ιαπωνικού αγγίζει τα 222 χλμ..

Είναι καλύτερο το 500 από το «e»; Θα περιμένουμε μέχρι το συγκριτικό, όμως ακόμη και τότε, αυτό έχει λίγη σημασία. Σημασία έχει ποιο από τα δύο αυτοκίνητα κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση, μεγαλύτερη από την «τσιμπημένη» τιμή του, ώστε να γίνει ο στόχος της αγοράς των χαριτωμένων. Το σίγουρο είναι και τα δύο αυτοκίνητα έχουν τόσα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που θα κάψουν καρδιές, ενώ λόγω της αμιγώς ηλεκτρικής τους φύσης, δικαιούνται επιδότηση αγοράς, έως 6.000 ευρώ, κάνοντας την απόκτησή τους εντός πραγματικότητας.

Έτσι λοιπόν η απορία στην νέα αυτή κατηγορία των «ρετρό» ηλεκτρικών μίνι είναι η εξής: Μπορεί η Honda να χτυπήσει το «αχτύπητο» 500; Τι λέτε;

Hyundai
vw