Fiat - Πολύ καλό πλάτος, επάρκεια στα γόνατα αλλά κι ένα έλλειμμα «αέρα» στα κεφάλια το οποίο περιμέναμε πιο πολύ από το Toyota και λιγότερο από το Fiat. Συνολικά πάντως το επίπεδο είναι καλό.

Opel - Ακόμα και με το πιο μικρό μεταξόνιο της παρούσας σύγκρισης, το Mokka X εκμεταλλεύεται κάθε πόντο και πετυχαίνει μια λαμπρή ισορροπία.

Toyota - Το πολύ χαμηλό ύψος και η επιθετική στιλιστική διαμόρφωση της οροφής δεν στοιχίζουν τελικά στο C-HR το οποίο ικανοποιεί με τους χώρους του.

Προβάδισμα εδώ για το C-HR, αν και με μικρές διαφορές από τους αντιπάλους του.

Χώροι: Το μέγεθος μετράει & ευνοεί το C-HR

94.483 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2018)

Το C-HR είναι το μεγαλύτερο από τα τρία οχήματα (με εξαίρεση το ύψος) της παρουσίασής μας εδώ. Ειδικά σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις κατά το διαμήκη άξονα (μήκος αμαξώματος και μεταξονίου) η πρωτιά που κατακτά μεταφράζεται σε καλύτερους χώρους για τα γόνατα. 
 
Επίσης είναι το πιο πλατύ και εξωτερικά και μετουσιώνει το στοιχείο αυτό σε μια πλατιά καμπίνα εσωτερικά. Υπό το πρίσμα αυτό και με δεδομένο ότι το Mokka X έχει το μικρότερο μεταξόνιο είναι επίτευγμα ότι εξασφαλίζει τον αέρα για τα γόνατα που βλέπετε στον πίνακα.
 
Επίσης, το ενός όγκου στιλ του εξαργυρώνεται σε νίκη σε ό,τι αφορά το χώρο για τα κεφάλια, τόσο στις εμπρός όσο και στις πίσω θέσεις. Το Fiat δεν είναι μακριά, εξάλλου ακολουθεί το Toyota σε πλάτος καμπίνας, έχει αξιοπρεπή «πόδια» και ίσως χρειαστεί κάποιο ελάχιστο συμβιβασμό για τα κεφάλια των πίσω, όταν ο εκεί επιβάτης είναι πιο ανεπτυγμένος σωματικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center