Το Mokka Χ επίσης επιφυλάσσει μια έκπληξη στον οδηγό του, αποκαλύπτοντας μια σπορτίφ απόχρωση του χαρακτήρα του η οποία αρέσει πολύ.

Μικρές κλίσεις από το 500X, καλή αίσθηση από το τιμόνι αλλά και ίσως η πιο περιορισμένη άνεση ανάμεσα στα τρία αυτοκίνητα εξαιτίας της ρύθμισης της ανάρτησης.

Eίναι αναπάντεχο το πόση πίεση μπορεί να δεχτεί το C-HR και να τη διαχειριστεί υπέρ της ευχαρίστησης του οδηγού. Στα συν: το «κοφτερό» τιμόνι και τα ισχυρά φρένα, παρόλο που σε αίσθηση δεν ενθουσιάζει κανένα από αυτά τα περιφερειακά.

Στο δρόμο: Το C-HR έχει την πιο fun αίσθηση, από κοντά το 500Χ

94.518 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2018)

Είναι γεγονός ότι στις πρώτες βόλτες το C-HR δείχνει περισσότερο μαλακά ρυθμισμένο από όσο θα ήθελε κανείς. Μια ανάλογη αίσθηση εισπράττει ο οδηγός και από τα χειριστήρια και τα πεντάλ. Στην πράξη όμως, το μικρομεσαίο Toyota όχι απλώς μπορεί να δεχτεί αρκετή πίεση αλλά να κινηθεί και με σβέλτο ρυθμό προσφέροντας ικανοποίηση στον οδηγό ο οποίος σταδιακά χτίζει μεγάλο απόθεμα αυτοπεποίθησης. Το Mokka X με αρωγό και τον πολύ καλό κινητήρα του, εμφανίζει επίσης μπόλικο κέφι, εννοείται αφήνοντας πίσω τις αστικές μετακινήσεις. Σε δρόμο με στροφές το crossover της Opel κερδίζει πολύ θετικά σχόλια καθώς δεν αφήνει τις κλίσεις να εξελιχτούν σε μεγάλο βαθμό. Το τιμόνι του είναι αρκετά γρήγορο αλλά θα μπορούσε να είναι λίγο πιο γεμάτο σε αίσθηση. Τις λιγότερες στροφές από άκρη σε άκρη έχει πάντως το C-HR με μόλις 2,2, ενώ κερδίζει και τη μάχη των φρένων με τα εντυπωσιακά 35,5 μέτρα που έχουμε καταγράψει. Στο 500Χ η αίσθηση είναι επίσης πολύ καλή, οι κλίσεις αρκετά μικρές και η αίσθηση από το τιμόνι πιο «πυκνή» από ότι στο Opel. Σε ό,τι αφορά την άνεση, πρώτο θα είναι πάλι το Toyota, ακολουθούμενο από το πολύ καλό Mokka X και κατόπιν το 500Χ  το οποίο θα προτείναμε να μην επιλέξετε με μεγάλης διαμέτρου ζάντα καθώς εκεί αρχίζει να ταλαιπωρείται αρκετά πάνω στις αστικές λακούβες. Με 17άρες είναι μια χαρά. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
NISSAN