Ο high-tech δικύλινδρος ΤwinAir turbo 900άρης κινητήρας του Panda είναι highlight για το θρυλικό ιταλικό μίνι.

Κινητήρες: Το turbo βοηθά το Panda να ξεχωρίσει

63.839 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2017)

Το Fiat Panda έχει τον πιο high-tech κινητήρα και τις καλύτερες επιδόσεις χάρη στο turbo, του 2κύλινδρου TwinAir (χωρίς πεταλούδα γκαζιού και εκκεντροφόρο εισαγωγής) των μόλις 875 κ.εκ. Με 85 άλογα και κυρίως χάρη στα 145 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.900 στροφές, έχει τονισμένες ρεπρίζ, ωστόσο πέρα από τη ραθυμία χαμηλά και τους κραδασμούς εμφανίζει και την υψηλότερη κατανάλωση. 

Ο ατμοσφαιρικός, 4κύλινδρος και 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας των 1.248 κ.εκ. του Hyundai i10 έχει 87 άλογα και 120 Nm ροπής. Έχοντας γραμμική λειτουργία και  καλή απόκριση χαμηλά, βοηθά τον οδηγό να εκτιμήσει και την εν γένει πολιτισμένη λειτουργία του. Η σχετικά «πυκνή» κλιμάκωση του κιβωτίου δίνει «νεύρο», αλλά δεν ευνοεί την κατανάλωση, που σε πραγματικές συνθήκες πλησιάζει τα νούμερα του Panda (6,0 και 6,1 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.)

Η διαφορά στην ιπποδύναμη ανάμεσα στο 1.000άρι Aygo και στα άλλα δύο μοντέλα είναι αρκετά σημαντική (69 ίπποι και 95 Nm), κάτι που φυσικά έχει ως αντίκρισμα τις σαφώς υποδεέστερες επιδόσεις. Το 3κύλινδρο σύνολο πάντως ανεβάζει γρήγορα στροφές «γαζώνοντας» μέχρι τον κόφτη και εμφανίζοντας μια ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση (5,1 λτ./100 χλμ).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto